ja lijkt me leuk, maaru, wtf is dat:
xboxen
power unlimited
bekende nederlanders
carten
xbox winnen
ben ik nu niet up to date ofzo, wtf was dat dan precies
edit: ik heb al vele malen gecart, ook met slicks in de regen, dat is pas lache, dan hou je hem niet op de weg.(dat was in luxemburg)
in luxemburg (met de regen) was naar paar keer racen de baan aan het opdrogen en ging het beter als je maar in de ideale lijn bleef(was beetje droog, aan de randen niet).
maar toen ik 1 een bocht fout ging en dus van de ideale lijn afweek kon ik niet doorsturen want anders lag ik weer in de spin. ik ging dus beetje in de buitenbocht en steeds meer richting berm, en ik voelde me half glijden, dus ik kon niet verder sturen, want dan had ik echt poep.
maar ja, ik kwam dus met 1 wiel in de berm en glee met de card over het gras een flink eind, dus ik moet hem ff terugduwen naar de baan. ik begin dus met het duwen van de card, en glij ff op me bek(staat op video )
achja, weer opstaan en card naar baan duwen, dan verderrijden(me neef ligt ronde voor). maar ik ben een echte carter en met piepende banden door de bochten en me neef weer ingehaald, en vervolgens gewonnen met een ronde voorsprong.
overzicht aantal keer carten:
4 keer indoor (per keer kwartier)
in belgie 1 uur outdoor
in luxemburg 1 uur outdoor
Laatst bewerkt: 21 apr 2002