Race event zoetermeer: :D VETTE SHIT! :D

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Munch & Abe, 21 apr 2002.

1. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gisteren, zaterdag de 20e naar het AD race event in Zoetermeer geweest en het was echt F**KING tof!
    Een verslag van deze errug koele dag ....

7.00 u
    M'n bed uit, aankleden, bla bla, pak bus vertrek rijd mee met ene Dave v/d H. (geen gedetineerde :+), aankomst Zoetermeer. Kaartjes afhalen rondkijken in Kartcentrum, voorbereiden :D op wat komen gaat ....
    10.00 u
    Begin Xbox gamen, 11 xboxen staan paraat om de gamers te laten racen op het circuit Spa Franchorchamps (België) bij het spel F1 2002. Na een kleine testrit mogen 4 ronden gereden worden (tegen 21 andere cpu coureurs) om de beste tijd neer te zetten. Na een aantal ronden te hebben gekeken, besluiten wij (xguus en ik red.) ook te gaan racen. Na een klein ongemak, (het racen gaat niet zo goed in het begin :mad:) zetten we beiden toch een goede tijd neer, die van xguus zelfs de 2e tijd.(Aan het eind van de dag zou hij 10e zijn, en dus een prijs in de wacht slepen) Hierna vertrokken we om rond te gaan kijken, en een potje te gaan sumoworstelen (hilarisch 8)) bull te rijden, lasergamen etc. Er is van alles te doen, dus verveling was geen optie deze dag. 's Middags besluiten om onze kartbon in te leveren en te gaan karten op de mooie, bochtige baan. Xguus, die al een paar keer heeft gekart, rijdt goeie tijden, maar mijn eerste keer verloopt minder gladjes. Bandestapels, spinnen etc. etc. (:D :+ LOL) Nee Jos zou me et niet na doen. Later die middag karten we nog een keer, en komen er ook steeds meer gastuh binnenzakken. Na een gesprek met de PU leedjes JJ en Jan kunnen we tevreden naar huis met PU awards kaarties, en stromen tegen 6ssen d
    BN-ers binnen, omdat zij later die avond zullen gaan endurance racen, zo'n 1 1/2 uur nl. BB is ruim vertegenwoordigd, met Kelly 8) Diane en Danielle. Ook Sonja Silva is aanwezig net als Gabber Piet en vele anderen.
    20.30 u
    De race, die wat uitloopt, word geraced door om de 20 minuten van kart te wisselen met een team van 3, nl. beste karter, BN-er, en xboxer. De prijzen worden uitgereikt, waaronder een xbox voor de 3 eerste plaatsen. Daarna wordt nog lekker nagepraat, waarna rond een een uur of 12 naar huis word aangekoerst
    Al met al een ontzettend geslaagde dag, nice to do it again sometime! :D

mzzl Munch and Abe

2. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja lijkt me leuk, maaru, wtf is dat:

xboxen
    power unlimited
    bekende nederlanders
    carten
    xbox winnen

ben ik nu niet up to date ofzo, wtf was dat dan precies

edit: ik heb al vele malen gecart, ook met slicks in de regen, dat is pas lache, dan hou je hem niet op de weg.(dat was in luxemburg)

in luxemburg (met de regen) was naar paar keer racen de baan aan het opdrogen en ging het beter als je maar in de ideale lijn bleef(was beetje droog, aan de randen niet).
    maar toen ik 1 een bocht fout ging en dus van de ideale lijn afweek kon ik niet doorsturen want anders lag ik weer in de spin. ik ging dus beetje in de buitenbocht en steeds meer richting berm, en ik voelde me half glijden, dus ik kon niet verder sturen, want dan had ik echt poep.
    maar ja, ik kwam dus met 1 wiel in de berm en glee met de card over het gras een flink eind, dus ik moet hem ff terugduwen naar de baan. ik begin dus met het duwen van de card, en glij ff op me bek(staat op video :mad: )
    achja, weer opstaan en card naar baan duwen, dan verderrijden(me neef ligt ronde voor). maar ik ben een echte carter en met piepende banden door de bochten en me neef weer ingehaald, en vervolgens gewonnen met een ronde voorsprong.

overzicht aantal keer carten:
    4 keer indoor (per keer kwartier)
    in belgie 1 uur outdoor
    in luxemburg 1 uur outdoor

Laatst bewerkt: 21 apr 2002
  3. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Munch en abe. Echt vet! zo'n dag. Leuk voor je dat je het hebt meegemaakt. Ik heb 1 keer gekart. deed ik allemaal redelijk voorzichtig. Alleen ik had zo'n gladde stoel waar ik uitglee als ik zo'n 180 graden bocht nam, maar ja ik denk dat ik iest te vroeg begon te gassen :)

4. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is wel vet zo'n dag :D

5. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als je gaat karten, zeg ik!
    pas op, motor is niet koud!

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Munch, als je er een goed serieus verhaal van maakt komt die op de mainpage :)

7. Kaaskoekje

Kaaskoekje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was inderdaad een geslaagd spektakel.

Was aan het begin heeel rustig en het was de vraag of het nog druk zou worden, en dat werd het op een gegeven moment ook wel.

Ik werk bij Holland Indoor Karting en was ook die dag van de partij.

Ik vind het leuk om te horen dat de klanten het ook naar hun zin hebben gehad en het zelfs even op het forum zetten.

PS had ik maar niet gewerkt maar zelf meegedaan, kwas namelijk op die 4 rondjes xboxen, veruit de snelste van de dag, en op de baan zou ik ook goed vooraan hebben gereden.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hehe, ik had ook gegaan als ik F1 2002 al had :) Maarjah die is nog steeds niet binnen.. :'-(

9. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Lache hé kaaskoekie, wie was gij dan eigenlijk, baancommesaris of zo zker. Nou ja, errug tof, enne karten ging net zo goed als Jos kan rijden (is nie zo goed HAHA LOL :D) Maar ja was wel leuk trouwens, enne wouter stukkie schrijven is goed hoor, als je me gelijk effe bij de crew zet, kan ik ook reviewtje schijven over F1 2002, want die is ook binnen :p

die motor niet koud? was me niet opgevallen hoor :+

mzzl Munch and Abe

Deel Deze Pagina