Weet iemand wat een goed racespel is en wat een goede fighter is voor de Xbox? Graag met commentaar waarom het wel/niet goed is. mvg, Dennis.
racing evoluzione, omdat het realistisch is, mooi en snel, goede A.I en 80+ toernooien. mortal kombat DA, omdat dat zon beetje wel de enige echte fighter op het moment is. matige grapics en snelle gameplay en actie.... l
racing weet ik nie..boeit me ook niet. fighting zou ik ook voor mortal kombat DA gaan, is toch een goeie fight game no matter what.
Project Gotham all the way; Heerlijke feel over de auto's, veel verschillende auto's, prachtige steden, heerlijke uitdagingen, veel, HEEL veel races, goed herspeelbaarheid
Ach, alles is arcade totdat ik de geur van ontbrande benzine, verbrand rubber of hete pitbabes ruik. Racing Evo is ook totaal niet realistisch, dan heb ik nog liever Gotham waarin je toch enigszins kan spelen met de kracht van een auto.
ja duh maar voor race games moet je denk ik meer op de ps2 zitten... plus PG is al bijna een jaar oud...dus die heeft ie denk ik ook al.
Racegames op de PS2? Gran Turismo en..? PG is al meer dan een jaar oud en speel ik nog steeds, en als de topicstarter vraagt om leuke race-games dan ga ik geen rekening houden met niet-genoemde titels die die al in bezit heeft Race-game toppertje; Colin McRae Rally 3.
Alleen hebben we het hier niet over GT, dat idd wel een stukje anders is dan PGR en Racing Evo. Ik kan alleen niet heel erg goed oordelen over GT daar ik het spel al een hele tijd niet meer gespeeld heb. Rallisport Challenge; Nog zon heerlijke racer.
PGR is zeker wel goed hoor.....en ontzettend moeilijk als je wat verder komt in de game....dan worden die autos echt onverslaanbaar.
Ik heb de Xbox nog maar een weekje, en bezit dus niet zo veel spellen. Alle suggesties zijn dus welkom Welke ik wel heb: Fellowship of the ring Blinx Halo
rallisport = is gewoon een lekkere racer met veel afwisseling pgr = is een fijne arcade racer maar ik vin hem best moeilijk maar dat zal wel aan mij liggen en natuurlijk binnenkort dtm racer, ook een toppertje volgens mij
ligt niet aan jou, die game wordt onmogelijk naarmate je verder komt. ik kan nu niet meer verder, gewoon to difficult
Welk hoofdstuk zit je? Ik bedoel, ook ik had er moeite mee maar dat hoort er gewoon bij. Ik vind het niet leuk als je alle races in 1x uitspeeld. Het is ook niet de bedoeling of verplicht dat je de races meteen op #1 eindigt, je kan ze later altijd opnieuw doen met een snellere auto. Dat is ook het MSR/PGR/Kudos/Medaille principe.
Hmm, misschien was het voor mij wat makkelijker omdat ik nogal weg was van Metropolis Street Racer, PGR's voorloper op de Dreamcast . Check mijn Hoe verdien ik succesvol Kudos?-guide.
kudos verdienen komt er op neer: relaxed doorraggen, veel slippen en niet botsen om een lekkere lange combo te maken. Als je eenmaal snelle wagens hebt kun je een heel rondje 1 grote combo maken. Maar even over de fighters. Heeft iemand al een onderbouwde mening over MK5? Lijkt me niet vernieuwend maar wel nostalgie. En er komen ook heel wat nieuwe fighters uit las ik. belooft veel goeds