ik had iets in een folder gezien dat zag er wel cool uit en dat was een race houding waar je in kon zitten en dat dan je race stuur vast zit en je pedalen ook maar waar kan je die kopen, want ik heb overal voor dat foldertje gezocht maar ik kon hem niet meer vinden PLEASE HELP ME!!!
http://www.dimensionplus.nl/ kijk onder PLAY SEATS ! Dit is toch wat je zoekt ? Wel errruuuugh duur vind ik !
Ik heb ooit een keer een andere gezien die je ook weer makkelijk kon opklappen en die iets hoger stond. Weet iemand waar ik deze kan vinden ? Het had een wit frame.
Echt dom, zit ik op de playseat site te kijken, zie je bij "toepassingen" een plaatje van iemand die in zo'n stoel, met stuur enzo aan het racen is....... met chase camera in het racespel.....
lol,mee eens....ziet er niet uit!!!! als ik kijk naar de persoon die een seat zou willen...zie ik alleen burn out in zijn lijstje? GT 2002...Colin MCrae dat zijn games waar je een seat zou kunnen gebruiken..... Hoor nog steeds de race geluidjes van de site van playseats....ff kijken nog,wel erg gaaf natuurlijk eerst maar naar het prijskaartje kijken
Je kan er natuurlijk ook zelf een in elkaar zetten Koop een kuipstoel een goed racing stuur en bouw er een vreempie omheen (hoeft niet eens maar staat wat mooier ) en ohja je moet geen dikke aars hebben voor die stoeltjes
Hey, Waarschijnlijk heb jij het over dat ding dat ooit in Wannahaves is geweest, kijk dus even op http://www.wannashop.nl/wan.storefront Kijk onder Pitbox Race Events Gamechoppper -->179 euro. gr. cabbie
vind hem lang niet zo mooi als die andere....en daarbij...stuurtje is niet compatible met xbox...dus je kan alleen het stoeltje gebruiken.... Ik vind hem erg kil wat uitstraling betreft...als ik er een uurtje op zit,heb ik geheid pijn aan mijn zitvlak...en denk niet dat het erg goed is voor mijn novilon(putjes!!) De prijs liegt er ook niet om.....nee,ik ga voor de andere...kan gvd niet op de naam komen
Deze is ook leuk ---> http://www.bobearlracing.com/ helaas niet erg goedkoop. Volgens mij wordt een racing chassis vaak aangeboden zonder stuurtje en pedaaltjes. Die moet je nog zelf aanschaffen.
ziet er al stukken beter uit,prijs heb ik niet bekeken... zelfbouw moet toch niet moeilijk zijn...heb een las-apparaat staan...frame is zo gemaakt...stoeltje is op de sloop wel te vinden....mmmhhh,
zit me net te bedenken!!! heb gister mijn auto naar de sloop gebracht...zaten kuipstoelen in....aaaaahhhhhh
Ik ken alleen geen racespel dat speelbaar is met een stuurtje. De meeste zijn gebouwd op het snel heen en weer bewegen met het pookje. In een goede stoel zitten met voldoende armruimte zal helpen, maar nog steeds denk ik dat ik met de normale controller sneller ben... helaas. Maurice
Die tweede mag er dan wel iets minder goed uitzien zonder een kuipstoeltje, maar ik denk dat het wel een meer natuurlijke houding opleverd. Plus natuurlijk het feit dat ie op te klappen is tot het formaat van een opgeklapte tuinstoel. Makkelijk op te bergen dus.
bedankt voor alle hints en tips ik denk dat ik er gewoon zelf een ga maken heb al een relaxte stoel van onze oude auto
idd, de 2e is natuurlijke houding, alleen stuur is dan eigenlijk nog te klein en op de verkeerde plek. ik kan wel naar dimension plus in doetinchem om die andere te proberen. lijkt me wel vet zon ding, hopen dat ie op me kamer past