race ondersteuning

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Martini, 19 jan 2003.

1. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    ik had iets in een folder gezien dat zag er wel cool uit en dat was een race houding waar je in kon zitten en dat dan je race stuur vast zit en je pedalen ook
    maar waar kan je die kopen, want ik heb overal voor dat foldertje gezocht maar ik kon hem niet meer vinden
    PLEASE HELP ME!!! :confused:

2. JaysonX

JaysonX "THE" X !

Leuk Bevonden:
    0
  3. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    thanx
    heb geld zat
    moet alleen nog een maandje extra werken :9

4. Jos

Jos 1337

Leuk Bevonden:
    0
    Patser :9

Ziet er trouwens wel lekker uit zeg....

/me is jalours

5. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    zo hoort het ook }:]
    * Martini wrijft zijn handpalmen over elkaar heen

6. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ooit een keer een andere gezien die je ook weer makkelijk kon opklappen en die iets hoger stond. Weet iemand waar ik deze kan vinden ? Het had een wit frame.

7. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Echt dom, zit ik op de playseat site te kijken, zie je bij "toepassingen" een plaatje van iemand die in zo'n stoel, met stuur enzo aan het racen is....... met chase camera in het racespel.....|:-

8. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1

lol,mee eens....ziet er niet uit!!!!
    als ik kijk naar de persoon die een seat zou willen...zie ik alleen burn out in zijn lijstje?
    GT 2002...Colin MCrae dat zijn games waar je een seat zou kunnen gebruiken.....

Hoor nog steeds de race geluidjes van de site van playseats....ff kijken nog,wel erg gaaf natuurlijk

eerst maar naar het prijskaartje kijken:eek:

9. doOpY

doOpY Appel de Pappel

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan er natuurlijk ook zelf een in elkaar zetten :D
    Koop een kuipstoel een goed racing stuur en bouw er een vreempie omheen (hoeft niet eens maar staat wat mooier8) )
    en ohja je moet geen dikke aars hebben voor die stoeltjes :p

10. Cabdriver

Cabdriver Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    Waarschijnlijk heb jij het over dat ding dat ooit in Wannahaves is geweest, kijk dus even op http://www.wannashop.nl/wan.storefront
    Kijk onder Pitbox Race Events Gamechoppper -->179 euro.
    gr.
    cabbie

11. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad ! dat is hem .. tnx.. Nu nog wachten op een heel erg goed stevig stuurtje..

12. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    vind hem lang niet zo mooi als die andere....en daarbij...stuurtje is niet compatible met xbox...dus je kan alleen het stoeltje gebruiken....

Ik vind hem erg kil wat uitstraling betreft...als ik er een uurtje op zit,heb ik geheid pijn aan mijn zitvlak...en denk niet dat het erg goed is voor mijn novilon(putjes!!)

De prijs liegt er ook niet om.....nee,ik ga voor de andere...kan gvd niet op de naam komen8)

13. Cabdriver

Cabdriver Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze is ook leuk ---> http://www.bobearlracing.com/ helaas niet erg goedkoop.
    Volgens mij wordt een racing chassis vaak aangeboden zonder stuurtje en pedaaltjes. Die moet je nog zelf aanschaffen.

14. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    ziet er al stukken beter uit,prijs heb ik niet bekeken...:D

zelfbouw moet toch niet moeilijk zijn...heb een las-apparaat staan...frame is zo gemaakt...stoeltje is op de sloop wel te vinden....mmmhhh,:9

15. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga er mischie ook eentje zelf makken denk ik allen nog een goed stoeltje

16. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1

zit me net te bedenken!!!

|:- heb gister mijn auto naar de sloop gebracht...zaten kuipstoelen in....aaaaahhhhhh|:-

17. mmrizio

mmrizio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken alleen geen racespel dat speelbaar is met een stuurtje. De meeste zijn gebouwd op het snel heen en weer bewegen met het pookje.

In een goede stoel zitten met voldoende armruimte zal helpen, maar nog steeds denk ik dat ik met de normale controller sneller ben... helaas.

Maurice

18. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Die tweede mag er dan wel iets minder goed uitzien zonder een kuipstoeltje, maar ik denk dat het wel een meer natuurlijke houding opleverd. Plus natuurlijk het feit dat ie op te klappen is tot het formaat van een opgeklapte tuinstoel. Makkelijk op te bergen dus.

19. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    bedankt voor alle hints en tips ik denk dat ik er gewoon zelf een ga maken heb al een relaxte stoel van onze oude auto :D

20. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    idd, de 2e is natuurlijke houding, alleen stuur is dan eigenlijk nog te klein en op de verkeerde plek.

ik kan wel naar dimension plus in doetinchem om die andere te proberen. lijkt me wel vet zon ding, hopen dat ie op me kamer past

Deel Deze Pagina