[PC] [Racegame] Trackmania Nations/United Forever

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 29 nov 2008.

1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG][​IMG]
    (-/\- gratis te downloaden)​

Topic indeling;

Info;

Ok tijd voor een (nieuwe) topic over Trackmania Nations/United Forever.
    Niet de nieuwste game meer maar nog steeds een geweldige game.
    Heel veel mensen zullen de game Stunts van vroeger nog wel kennen. :emo:
    Hier in kon je racen, stunten, je eigen banen ontwerpen etc.
    Dit allemaal en nog veel meer kan ook in Trackmania.

Trackmania is een racing game die gewoon draait om FUN. \o/
    Besturing is gewoon de pijltjes (of welke je instelt) en verder niks.
    Natuurlijk heb je enkele camera standen en nog een knop of de race opnieuw te starten en je opnieuw op de weg te plaatsen.

Je hebt races die je tegen andere spelers raced.
    Je kunt stunt levels doen, tegen een ghost rijden in single player, medailes halen etc.
    Je kunt je land en zelfs provincie instellen en zien hoe goed je bent in vergelijking met je provincie, land en de rest van de wereld.

Screenshots;

Trackmania Nations Forever

Trailer;

Trackmania Nations Forever is (TMNF) een gratis (volledige) game.

Een gratis spel in de breedste zin van het woord, TrackMania Nations Forever laat je op hoge snelheid over leuke en spectaculaire banen scheuren, solo of met anderen. Nations Forever biedt een nieuwe “Forever” versie van de Stadium-omgeving, een solide solomodus en 65 gloednieuwe, steeds moeilijker wordende banen. TrackMania Nations Forever zal een nog groter aantal spelers bij elkaar brengen dan de originele Nations, dankzij de spannende modi voor meerdere spelers, innovatieve online-functies, en revolutionaire interactiviteit tussen spelers.

TrackMania Nations Forever biedt een nieuwe “Forever” versie van de Stadium-omgeving, een solide solomodus en 65 gloednieuwe, steeds moeilijker wordende banen. TrackMania Nations Forever zal een nog groter aantal spelers bij elkaar brengen dan de originele Nations, dankzij de spannende modi voor meerdere spelers, innovatieve online-functies, en revolutionaire interactiviteit tussen spelers.

De Nadeo studio koos met TrackMania Nations Forever ervoor om de mogelijkheden van de PC als een platform voor gaming, creativiteit en communicatie volledig te benutten, zodat een groter aantal spelers een unieke speelervaring kan delen.

• Een volledig gratis spel.
    • Een boeiende solomodus met 65 gloednieuwe banen.
    • Individuele en op teams gebaseerde online speltypen. Doe mee met miljoenen spelers online op de TrackMania servers.
    • Één volledige TrackMania-omgeving: Stadium ‘’Forever’’.
    • Een ingebouwde editor om je eigen banen mee te maken, filmstudio om je eigen video’s te maken en een lakgarage om je voertuigen in te personaliseren.
    • Officiële solo en online ranglijsten.
    • Compatibel met TrackMania United Forever (profiel en online servers).

Download;

De gratis versie van TMNF kun je downloaden via deze link. (0.5 GB)

Trackmania United Forever

Trailer;

Het is de ultieme versie van TrackMania en is ontworpen om zo veel mogelijk inhoud en speelmogelijkheden aan spelers te bieden. Met deze versie kun je genieten van races met spelers van over de hele wereld, of ze nu United Forever of het gratis spel Nations Forever bezitten. Daarnaast kun je met TrackMania United Forever ook solo of online de 7 geweldige TrackMania-omgevingen spelen.

Kenmerken :
    • 4 solospeltypen (Race, Platform, Stunts and Puzzel) op 265 spectaculaire en steeds moeilijker wordende banen.
    • 7 typen voertuigen met geheel verschillende eigenschappen en gameplay in 7 TrackMania-omgevingen - waarvan één hetzelfde is als in het gratis spel TrackMania Nations Forever, en hier compatibel mee is (Stadium).
    • Individuele en op teams gebaseerde online speltypen. Doe mee met miljoenen spelers online op de TrackMania servers.
    • Een spectaculaire grafische update voor de drie klassieke omgevingen (Desert, Snow en Rally).
    • Ingebouwd Peer-2-Peer-systeem om je tegenstanders al je personalisaties te laten zien (gewijzigde voertuigen, avatar...).
    • Gebruik het uitwisselingssysteem om nieuwe banen, voertuigen en skins te verkrijgen en te delen wanneer je op Manialinks surft, de bij het spel ingebouwde internetbrowser.
    • Verdien "Coppers", de virtuele valuta van TrackMania-spelers, door in solomodus medailles te winnen of door je TrackMania-creaties aan andere spelers te verkopen (voertuigen, skins, banen, video’s...).
    • Officiële solo en online ranglijsten. In solospellen kun je, naast het winnen van medailles voor goede races, meedoen in de officiële ranglijsten door je beste tijden op de standaardbanen van het spel te registreren.
    • Maak je eigen banen, voertuigen en videos met de TrackMania editors, lakgarage en filmstudio!

Trackmania United Forever (TMUF) is in tegenstelling tot TMNF een versie waar je voor moet betalen. Hier staat natuurlijk enorm veel tegenover. Daarnaast is deze nu spotgoedkoop.
    Op www.play.com kun je deze voor maar €14,- kopen.
    Hier heb je een Credit Card voor nodig of je maakt een virtuele Credit Card aan. Meer info vind je hier http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=121218.

Community

Deze game heeft de grootste online (racegame)community.
    Tracks, replays, auto's en nog veel meer kun je gratis downloaden.

http://www.tm-exchange.com/

Dit is een erg grote site met veel tracks, replays etc.

Laatst bewerkt: 29 nov 2008
  2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Topics van 2006 & 2007 met verouderde informatie en over de oudere versies.
    Ik praat alleen over de nieuwste en volledigste versies.

Daarom zei ik ook "Ok tijd voor een (nieuwe) topic over Trackmania Nations/United Forever.". :+

Laatst bewerkt: 29 nov 2008
  4. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn.. TMUF ziet er wel heel vet uit. Is het ook mogelijk om in die versie gebruik te maken van 3D brillen?

5. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dat kan volgens mij inderdaad.
    In de TMNF versie kan ik een optie selecteren daarvoor.
    Ik heb zo'n brilletje niet dus verder totaal niet naar gekeken.

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Trackmania Sunrise toen gekocht samen met 2 andere voor 15 euro bij bol.com ofzo hele tijd terug...spel is echt gaaf! En wat ik nou niet snap dat spel is in feite een complete game dus orginele + uitbreiding maar eh kort gezegt *geen zin in lezen* zijn het allemaal losse games? Zoja wat is het verschil dan? of zijn het uitbreidingen?

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb in TMN nog een tijd 2e van NL gestaan, maar mijn school ging eronder lijden dus ik was er maar weer mee gestopt om elke dag 5uur per dag dit te spelen :+

8. Jradman

Jradman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn dat is wel veel. :eek:

Ik speel Nations Forever nog vrijwel dagelijks, mijn account naam is jradman, voor degene die me willen toevoegen.

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Wij speelden dit bijzonder veel op een lan met 25 man dus dat was gewoon keihard lachen continu want in begin snapte er niemand wat van en op einde waren sommige zo goed dat het gewoon eng was

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vroeger speelde ik wel heel veel Stunts:

Lijkt er veel op, kon je ook eigen banen maken en racen erop. Deze ook maar es bekijken zie veel mensen die spelen als ik in de trein zit. 8)

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Stunts was geweldig!! :cool:
    Zie op school ook veel mensen Trackmania spelen. Toch maar 's downloaden.

12. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Speel het heel af en toe. Voor een gratis spel is het super!

13. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Maar eens ff downloaden, vond Nations ofzoiets ook wel tof. En het is toch gratis, echte nederlanders slaan dat uiteraard nooit af. Ook al was ik heel slecht in deel 1. Maar dan kan ik die wireless receiver voor m'n xbox controller ook nog eens gebruiken, misschien dat het dan beter gaat :+

14. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    gisteren gedownload....geweldig! iets te verslavend, maar een heelrijk spel om een uurtje te doen of even 1 race tussendoor meepakken.

Echt goed!

15. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Maar zoveel wil je natuurlijk niet zelf per dag besteden aan zo'n simpel spelletje 8)

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    mensen spelen als je in de trein zit? Is dat iets nieuws :+

17. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Nee hoor, die studenten van tegenwoordig gamen overal 8)

Deel Deze Pagina