Naast Forza Motorsport, Midnight Club3, World Racing 2, Mx vs. ATV en waarschijnlijk ook GTR zijn er nog nieuwe race games op komst of blijft het daar wat bij? Rond moto gp3 blijft het ook serieus stil tot nu toe, waarschijnlijk zal deze naar xbox2 gaan denk ik persoonlijk. Zijn er nog racegames zijn die jullie weten voor 2005? Gelieve wat info.
Ik vraag me af of GTR op de xbox ook zo gaaf word als op de pc want met een MOMO racing wheel is het toch ietsjes realistischer dan met een S controller.
Hij zit al bij de xbm die nu uit is.... ik heb uhm hier thuis en er staat ook demo van conker live and reloaded op ech vette demo
Nou nee, volgens mij is het de bedoeling dat PGR3 launchgame voor de Xbox 2 wordt Verder verwacht ik NFSU3 en Hot Persuit 3 van EA, een nieuwe Indy Cars, Colin Mc Rea 2006,Xpand Rally en maybe DTM Race Driver 3. Al met al wordt het voor de race fans wel een goed jaar, alleen jammer dat door het exclusief contract van Sony er dit jaar ook geen fatsoenlijk Formule 1 spel komt
Ik hoop, nee ik bid dat Sega Daytona is gaat uitbrengen. Als ze Outrun kunnen maken waarom dan geen Daytona? Dat is echt een hele grote wens van mij.
Die was zeker vet op de Saturn ja. Hopelijk gaat die Need For Speed serie niet weer Underground,want dat komt me nou echt me strot uit. En zie liever dat EA zich weer op de oude NFS serie richt op gewone auto's/sportwagens en dan ook weer overdag in jungles plattelands wegen enz enz *denkt terug aan de goeie ouwe NFS serie*..want die donkere crap is ook niet alles.
Street Race Syndicate, daar hoor ik ook van alles over. Of NFSU9 dit jaar uit komt, durf ik niet te zeggen. Ik denk dat we vooral de E3 moeten afwachten voor groot nieuws (op race-game gebied).