Hey, nu iedereen weer aan de Ps3 zit heb ik mezelf een 360 aangeschaft !\o/ Ik hou voornamelijk van racen en vind tennis ook wel leuk... Welk race spel is echt het mooist op de 360 ? Dezelfde vraag voor tennis, welke is leuker Topspin2 of virtua tennis ? Grts Peter
Op dit moment kun je het beste Pgr3 aanschaffen maar binnekort.. nouja binnenkort komen Forza 2, Gtr, Colin MCR DIRT. Ik heb Virtua Tennis sinds gister en het bevalt me prima! Ik zou voor Virtua gaan.
Ik zelf heb PGR 3 en test drive unlimited als race spellen. En vind test drive unlimited leuker, je hebt een hele grote vrije wereld waar je kan rondrijden. Verschillende soorten opdrachten(heb je ook bij PGR), maar TDU is veel uitgebreider met moddelen ophalen, auto's wegbrengen. En natuurlijk 120 gewone races.
Als je van een racegame houdt waar je je auto helemaal kunt upgraden/tweaken en naar je eigen smaak wilt maken, kun je het beste wachten op Forza Motorsport 2. Wil je een racegame dat puur gericht is op realisme, ga dan voor GTR. Houd je van rally rijden, kies dan Colin McRae: Dirt. Als tennisspel zou ik absoluut voor Virtua Tennis 3 gaan. TopSpin 2 is al weer te verouderd.
Nouja, GTR komt pas 31 December uit (als hij uberhaupt gereleased wordt) dus je kan voor PGR3 en TDU gaan, of je wacht even tot Forza 2.
je hebt dus al een xbox360, dus als ik jou was zou ik een aantal demo's downloaden, en dan gaan beslissen. Voor zover ik weet, zijn van alle tot nu toe genoemde titels demo's beschikbaar, dus wat houd je tegen, gewoon even zelf uitproberen.
Sorry Peterrrr, maar al dit soort topics over koopadviezen en vergelijkingen worden gesloten. Omdat meningen nu eenmaal heel sterk uiteen lopen en wij niet kunnen garanderen of het ook bij jou in de smaak valt! Threads lopen dan meestal uit in opsommingen waar de een A roept en de ander B. Daarom doe ik deze ook op slot. Je kunt het beste in dit subforum eens rondneuzen of de [search]zoekfunctie[/search] gebruiken om de topics van de desbetreffende games op te zoeken. Het is beter als je in die topics vraagt naar andermans meningen. Maar het allerbeste is om even een gratis Xbox Live Silver account te registreren (gewoon internetkabel aansluiten en naar het livetablad gaan, alles wijst zich vanzelf uit, zie anders de handleiding) zodat je gratis demo's kunt downloaden van niet alle, maar toch wel erg veel games. Of anders: zie www.gamerankings.com