racespel met stuur

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door racingmaniak75, 25 feb 2004.

1. racingmaniak75

racingmaniak75 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    echt waar een stuur en een (nieuw)spel los zijn rete duur als ze nou gewoon een pakket van PGR2 en een stuurtje met pendalen in de winkel zetten volgens mij verkoopt dan PGR2 NOG BETER
    jou mening graag

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Op pc heb ik oud stuurtje en is best leuk. Racen met controller gaat ook prima, maar stuur bij mn console lijkt me minder prettig. Misschien wel leuk, maar zou niet weten waar ik stuur aan vast moet maken, of moet alles gaan verzetten.

edit: kan trouwens ook beter in xbox hardware thread geplaatst worden ipv suggesties, problemen en opmerikingen.

Laatst bewerkt: 25 feb 2004
  3. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
  4. Razor

Razor Online enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het 360 Modena stuur, maar dat is vooral voor de fun want echte hoge scores bij bijv. PGR 2 zijn nie te halen. Voor Midtown Madness is het wel fun, dus bij een arcade-racer lijkt me zo'n box best een goed idee.

5. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    pgr 2 is bijna niet te doen met een stuurtje, istie veel te arcade voor.....een stuur is alleen leuk bij echte simulatie spellen......maar bijvoorbeeld DTM in combo met een stuur is wel leuk natuurlijk

6. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind een stuur over het algemeen niet echt werken. Vooral die goedkope gevallen. Op de een of andere manier vind ik het niets. Maar met een goed stuur en een simulator lijkt het me wel vet.

7. alibi

alibi Guest

ik wacht wel lekker op het Gran Turismo 4 pakket met logitech steeringweel!! dat is pas een stuurtje!:p

8. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Move > Xbox Hardware / Accessoires

9. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    xbox ondersteunt geen eens force feedback. dus voor mij geen racestuurtjes op de xbox. logitech stuurtje voor Gt is zwaar goed

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295

eeeh pgr2 is toch geen arcade racer.. dat is juist realistisch.. need for speed udnerground is arcade en mm3 ook. maar anyway ik zat ook te denken over een stuur maar ik denk niet dat ik het neem want je rijdt er niet beter mee.

11. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Met SegaGT rij je wel beter met een stuur!
    Alleen als je Force Feedback gewend bent, niet kopen een stuur voor de Xbox. Als je niks gewend bent, kopen die hap, voorkeur gaat uit naar de Joytech F-1 :)

12. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    mij lijkt dat niet echt veel toevoegen aan het spel of heb ik het mis (heb nooit met racestuur gespeeld)

Deel Deze Pagina