wat denken jullie hoe dit spel het gaat doen wordt het beter dan granturismo of wordt het een flop ik hoop zelf dat het echt een goed spel wordt met een hoop bouw opties en dat het racen een betje snel heid in zit
heet trouwens nu APEX. Ik vindt het errug var allemaal ik weet niet wat er nou zo GREAT is aan je eigen merk maken maar het zou wel kunnen dat het wel great is ik hoop het iig.
Word een serieuse topper. Van de makers van de Superbike series van EA Sports ( Milestone ) , en dat waren hele vette spellen met een goed snelheidsgevoel. Hopelijk lukt hun dat ook op 4 wielen.
Het filmpje zag er in ieder geval ontzettend mooi uit. Ik ben zeer benieuwd hoe de gameplay wordt, maar grafish: Hmmmmmmmmm
De steden waren er ookal eerder dan de banen zelf. Er is een architect die de steden ontworpen heeft, waarna dus daarin de tracks zijn gemaakt. Dat belooft wat
Was afgelopen week geplaatst hier op xboxworld; main page...moet je ff zoeken op de site...ziet er mooi uit hoor
ziet er wel goed uit, maar ik vind het wel spijtig dat je een eigen auto moet maken. Ok, het is wel origineel, maar ik zou toch liever met bekende auto's zoals ferrari & porsche rijden. Hopelijk is dat ook mogelijk. greetZ