[Racing Evoluzione] Bug?

Discussie in 'Algemeen' gestart door SjoerdV NL, 9 okt 2003.

1. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb sinds twee dagen Racing Evoluzione en het bevalt me best wel blablabla.

Maargoed, ik ben met Dreammode begonnen en heb drie races uit het eerste event uitgereden. Maar de vierde (race :cool: laadt hij niet. In het laadscherm hangt ie gewoon. Ik heb dit nu drie keer geprobeert maar er is drie keer niets gebeurd. Met andere spellen heb ik hier geen last van.

Wie kent dit probleem en weet er iets tegen? Alle savegames verwijderen?

mvg en alvast bedankt voor de hulp
    Sjoerd

Laatst bewerkt: 9 okt 2003
  2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Probleem is er idd, je moet een emailtje naar de uitgever sturen en je krijgt een goed werkende disc. Is gewoon enorm lomp van hun, zo'n lelijke bug erin. Ik heb het zelf dus ook gehad en een vervangend schijfje gekregen. Ik weet niet precies welk email adres, maar je moet maar even zoeken, staat ook al op dit forum.

3. Paceydre

Paceydre !nsane in da brain

Leuk Bevonden:
    1
    op http://cheats.console.be/xbox kan je een oplossing vinden bij de cheat van Racing Evoluzione:p

Edit: heb nu geen zin om dat allemaal te gaan typen...I have a headache:'-(

4. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Hmmz bedankt.
    Maar moet je een kassabon erbij doen? Ik heb hem namelijk hier via de X-bazar tweedehands gekocht?

Ik denk het niet, maar vraag het toch even voor de zekerheid.

Hint: Oplossen van het Save probleem:
    Je hebt een Memory Card nodig om dit het beste op te lossen maar zonder kan ook. Kopieer alle files van Racing Evoluzione die op het Dashboard staan naar je Memory Card. verwijder hierna als de savegames succesvol zijn overgekopieerd alle files op het Dashboard. Herstart de Xbox zonder een cd/dvd en kopieer de savegames terug naar het Dashboard en start het spel. Als alles goed is moet het spel het nu weer normaal doen, zo niet dan moet je het nog een keer proberen

DIt stond op die site, ik zal het morgen eens proberen.

Bedankt voor jullie hulp _o_

Beterschap :+

5. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Hier staat er ook meer over, klik.

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Je moet de saved game van je hard disk deleten. Daarna 3 andere spellen ff spelen. Nu is je RAM/Cache geheugen (ofzowiets) opnieuw ingedeeld. Nu start je een nieuwe game in Racing Evoluzione en 't spel loopt niet meer vast :D

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb er nooit last van gehad, gelukkig.

8. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Dat is toch raar? Want dan heb je dezelfde situatie als voordat je het spel had. En aangezien die bug aan het spel zelf ligt zal die dan weer komen; zie ook in de thread die ik net aangaf.
    Een paar momenten:
    Nouja, dat moge duidelijk zijn.

9. Paceydre

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet dat dat op die site staat want dat heb ik zelf geschreven*) (kijk maar eens wat er onder mijn nick staat en bij mijn handtekening;)) En bedankt voor het toewensen van de beterschap.

@Dioga: Het RAM geheugen wordt als ik het goed heb bij het opstarten opnieuw ingedeeld.

10. Paceydre

Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat is niet zo..de bug kan terugkomen maar hoeft niet..ik kreeg die bug ook en had toen met de Customer Care gebeld en daar vertelden ze mij deze oplossing + wat technisch gebrabbel wat met de Harde Schijf te maken had.

Ik heb hun advies opgevolgd en die bug ben ik nooit meer tegen gekomen.

Ik heb het spel trouwens uitgespeeld

11. Toskai-Mir

Toskai-Mir The tsudachi saver

Leuk Bevonden:
    0
    Die memory card oplossing kan helpen, maar hoeft niet, maat van mij had het geprobeerd, werkte niet, hij heeft een nieuwe disc gekregen, niet gelukt, nog een nieuwe disc, hielp niet, alles verwijdert, nieuw spel begonnen, (nioeuwe dream mode) gebeurde het weer, alleen op een later moment, hij heeft het spel toen omgeruild voor Burnout 2 point of impact(ia al een tijd geleden hoor, toen burnout 2 point of impact netuit was)

12. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    misschien s je disc schoonmaken :D

13. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Nee hoor, ik heb 't zelf gedaan.
    Eerst gespeeld, toen kwam ik de bug tegen waarop 't spel vastliep. Daarna Xbox opnieuw opgestart, spel bleef vastlopen. 3 andere games gespeeld, spel loopt nu nooit meer vast :D
    Deze manier stond zowiezo kort na de release van 't spel op 't forum, daar had ik 't toendertijd dan ook vandaan. Trust me, 't werkt :cool:

14. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, dat staat dus in de eerste post van die thread die ik had aangegeven. Maar heel veel mensen replyen dat het niet werkte.
    Dus vandaar dat ik het zeg, dan ben jij een uitzondering.

15. Paceydre

Leuk Bevonden:
    1
    ik zal dat van die 3 spellen later vandaag eens bij mij op de cheat site gaan zetten

Deel Deze Pagina