[Racing Wheel] Welke is de beste?(aan te raden)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MORPHEUS, 12 apr 2004.

1. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Na eindeloos zoeken op internet ben ik maar een nieuwe thread begonnen in het hardware/accessoires forum.
    Ik ben aan het kijken voor een racing wheel, een stuurtje voor de racegames. Ik ben helemaal intoautoracen dus zou ik opzich wel eentje willen.
    Maar wat voor dus, een Madcatz(heb al gekeken op site, maar is in dollars en heb geen zin in overschippen) of een Modena? Of is er nog een andere goede?
    En bestaan er ook stuurtjes met 3 pedalen; koppeling,rem,gas? Denk het niet, maar ik weet er niks van....:eek:
    En ook zou ik er eentje willen die niet te duur is, want zoveel tijd heb ik niet voor mijn xbox.

Welke games zijn er compatible voor trouwens...

TQ 4 de info alvast....

2. Razor

Razor Online enabled

Leuk Bevonden:
    0
    K heb een Modena, en ik ben er niet ontevreden over. Je hebt 3 mogelijkheden om in te stellen hoe soepel dat hij stuurt en je kunt ook alle knopjes naar je eigen keuze instellen. De knopjes zitten op een goede plaats, en de pedalen zijn ook fijn. Nadelen: Het ding kraakt enorm als je stuurt, nogal vaag, maar daar heb je na 10 sec. geen last meer van, dan zet de stereo maar wat harder! En het sturen is wel OK, maar je kunt het stuur maar 90 graden draaien, en het blijft stroef. Nu weet ik niet hoe andere stuurtjes sturen, maar met dit stuur hoef je echt niet te proberen om fatsoenlijk pgr2 te rijden, want dat is vrijwel onmogelijk. Het is meer een stuurtje voor de lol, denk aan GTA of Midtown Madness, ik heb daarbij veel lol eraan beleefd, ondanks dat er geen ingang is voor de headset bij LIVE.

3. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
  4. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zijn er eigenlijk wel stuurtjes die een live headset ingang hebben? Want die zou ik dan wel graag willen :)

5. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Huh, een stuurtje voor GTA? Hoe doe je dat dan als je uit de auto stapt?

6. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Snel je controller derin duwen :p, of kun je ook lopen met dat stuurtje? lijkt me irritant lopen met het stuur en dan schieten met het gaspedaal :p

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Er zit volgens mij gewoon een vierpunt druktoets op, en extra knoppen. Dus gta moet lukken.(denk ik)

8. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Lijkt me cool als je gewoon zou kunnen switchen tussen stuur(racen), controller(lopen) en pistool(schieten)...
    Ideetje voor de nieuwe GTA ;)

9. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Juist, die zijn er zeker. Ik weet het 100 procent zeker. Maar, ik weet niet wélke. Sorry, zou je iem. anders moeten vragen.

10. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel kost deze? Ik kan he tniet echt ontdekken in de thread(telt ong.15 pagina's)
    En deze heeft dus geen Live ingang.

Weet nog iemand hoe dat zit met eventuele 3e pedaal? Of er ook een koppeling is? Dat lijkt me echt heel gaaf, realistisch rijden.

Houd je trouwens dat stuurtje dan gewoon op je schoot ofzo??
    (kom ik met mijn n00b vragen hoor....8))

11. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof niet dat er stuurtjes zijn met een koppelingspedaal en volgens mij is het schakelen ook alleen maar hendeltje voor- of achteruit.. Even iets anders, weet iemand of dat vette stuurtje dat logitech voor GT4 op de ps2 ontwikkelt ook te gebruiken is op de Xbox?

12. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek het beste race stuur voor de xbox, het liefste met koppeling pedaal en ook met een ingang voor xbox live headset.

is er al zo'n stuur op de markt?

13. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nee, dat wordt een zuivere force feedback stuur met 900 graden draaicirkel :9. Voor mij misschien een reden een ps2 aan te schaffen (met gt4 uiteraard).

Force feedback en Xbox is nog steeds niet. Ook sturen met drie pedalen zijn er niet.

14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zag gisteren een Modena Stuurtje liggen bij de intertoys voor 49,99. Misschien de moeite....

15. bibbish

bibbish Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi jongens, ik heb ook een ps2 en een xbox, het is jammer dat mn stuurtje van de ps2 de logitech 900 graden niet op de xbox doet, heb het geprobeerd met een verloop stekker van usb to xbox connector maar helaas geen resultaat. ik hoop dat in de toekomst snel een zelfde stuur voor de xbox uit komt ,
    tot nu toe ben ik nog niet een stuur met een 3de pedaal tegen gekomen, en ook niet een fijn stuur,

16. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Het enige stuurtje op de merkt met memory card aansluiting is de madcatz MC2 RW....het probleem is dat deze nergens in Europa te krijgen is.....Het is naar mijn mening het beste stuur dat op dit moment te krijgen is....ik heb de universal uitgeprobeerd...dit is hetzelfde stuurtje maar dan zonder memory aansluiting, dus niet specifiek voor de Xbox. Met dit stuur kun je prima pgr2 dtm2 en rallisport rijden.
    Hier een afbeelding van de Xbox versie:

En een plaatje van de universal:

Laatst bewerkt: 7 jun 2004
  17. bilsplijter

bilsplijter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste paar dagen wil ik ook een race stuurtje aanschaffen.
    (De drang wordt steedt groter :))

Maar dan de vraag is welke moet ik kopen ?

Ik own een PS2 en Xbox, en het zou mooi zijn als er een stuur is die op beide console's kan aangesloten worden. (Zijn er die wel uberhaupt??)

Later het jaar komt GT4 op de PS2 uit, en da lijkt me gewoon leip om dat spel (of PGR2 ofzo) te spelen met een stuur. (Meteen ook een stuk realistieser)

Zijn er aanraders dat jullie zo zeggen: "Dit stuurtje is gewoon fijn voor die en die spel"

18. Cpt Grass

Cpt Grass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MADCATZ UNIVERSAL voor xbox, ps1, ps2, gamecube dus overal voor behalve pc.
    Erg fijn stuurtje fotos heeft nusti er al op gezet

19. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Naar mijn mening moet je geen universeel stuurtje nemen. Juist omdat de PS2 wel en de xbox niet force feedback ondersteund.

Op dat moment kan je dus alleen een rumble stuur nemen (zoals de madcatz), stuur ik liever met de controller.

20. bilsplijter

bilsplijter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het liefst heb ik eigenlijk een stuur dat je op meerdere console's ken aansluiten.
    Maar ik heb geen zin om zo'n stuurtje te importeren. (Ken altijd problemen van komen)
    En de prijs moet ook niet TE hoog zijn ;)

(Stel als ik zo'n stuurke moet importeren, ken ik dan ook naar een winkel toegaan en ff melden dak zo'n stuurke wil dat hun hem importeren ?)

Deel Deze Pagina