Rainbow 6 gekocht. Doos vermeldt 'niet voor verkoop'??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door netraam, 11 mrt 2004.

  1. netraam

    netraam OOO Oliveo

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    probleem met Rainbow Six 3

    Ik heb net Rainbow Six 3 binnen van Nedgame maar op de cover staat "niet voor verkoop".

    Wat heeft dit te betekenen?
     
  2. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat het een promotie uitgave is? Je hebt hem denk ik gewonnen/gekregen bij de 1 of andere aktie?

    Meestentijds staat dan een kreet vermeld als deze zodat de game niet in de winkel belandt en daar wordt verkocht.
     
  3. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien is het een preview versie ofzo??
    bij mij staat het er i.i.g niet op.
    vreemd...
     
  4. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat ligt eraan waar het staat, staat het echt op de hoes zelf, of staat het op de gesealde plastic, als het op het plastic staat is het niet erg maar heb je hem ongeseald gekregen wil dat zeggen dat hij of voor verhuur is of was bestemd of een voor release game die eerst naar gamesites gaan zodat die reviews ervan kunnen schrijven.
    Het komt er dus kort op neer dat je gewoon goed genaaid bent, ze hebben je bedrogen want een game waar dit op staat moet bijna wel 2e hands zijn.

    Van welke site had je hem ookalweer gehaald, hele vage site anders.
     
  5. netraam

    netraam OOO Oliveo

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gewoon gekocht bij NEDGAME heb hem nergens bij gekregen en dat "niet voor verkoop" staat op de cover geprint en ook op de achterkant i.p.v. de streepjes code erg vaag allemaal
     
  6. netraam

    netraam OOO Oliveo

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    de game was geseald toen ik hem kreeg
     
  7. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    beetje vreemd, je zou een nieuwe kunnen eisen, maar ik neem aan dat er wel hetzelfde spel in zit en het dus niet echt boeiend is of het wel of niet voor verkoop zou zijn.

    Vind het overigens wel slecht van Nedgame dat ze dit soort dingen doen.

    /edit: wil niet lullig doen maar volgens mij staat deze thread hier verkeerd (bij xbw problemen :confused: )
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2004
  8. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Nuja, das dus niet de bedoeling van dat soort exemplaren. Nu kan er met de distributie natuurlijk altijd iets misgaan en misschien weet de site geeneens dat ze je een promotie- (or review wat je wilt) exemplaar hebben toegezonden.

    Als ie nog gesealed is, zou ik er geen probleem van maken. Maar je kan natuurlijk altijd contact met de site opnemen.

    /edit verplaats naar xbox algemeen
     
  9. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook Rainbow Six3 bij nedgame besteld en daar staat dat dus ook op maar ik heb nog niets van gemerkt dat er iets mee aan de hand is...
     
  10. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je gewoon boekje en alles bij de game gekregen, want negen van de tien keer zitten deze niet bij review materiaal.
    Ook zijn ze meestal niet in kleur de cd'tjes maar zwart wit.
     
  11. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Boekje zit er wel bij en de CD is ook gewoon in kleur.
     
  12. kula

    kula jiehaa

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze komt dan waarschijnlijk uit het Silver Bullit pack. Geen reden tot ongerustheid, aangezien je hem waarschijnlijk voor 30 euro hebt gekregen...
     
  13. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat zijn de gene die ook wel in het silver bullit pack zitten. Ik ken iemand in een gameshop en kreeg hem goedkoop en hij pakte ereen uit het silver bullet pack en daar stond dat ook op.
     
  14. Overjoyed

    Overjoyed XBW Die hard

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat ook, maar ik heb 'm bij mijn Xbox pakket gekregen! :)
    Mijn XIII had dat dan weer niet, beetje vreemd :)
     
  15. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop dat je er niet de volle mep voor hebt betaald, want dat hebben zij ook niet gedaan.

    Slechte actie van ze, dat moeten ze op z'n minst vermelden bij de aanbieding van het spel.
     
  16. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee idd zei hebbben em nu wel heel goedkoop ingekocht, videotheken kopen ze namelijk veel goedkoper in als gamestores. gewoon omdat er veel minder vraag is bij videotheken. Ik heb gelukkig "hele vage" connecties bij videotheken, gamepje 30 euro en zei maken dan nog winst. :D

    Zoeits was het, maar ik doe het zelf meestal niet, koop altijd games op de releasedatum en dat hebben zei weer niet.
     
  17. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm een gamsore betaald voor een game zo rond de 15 a 20 euro. ontopic: het maakt toch niet uit, want het speelt gewoon hetzelfde en wat maakt het uit als hun meer winst maken, jij krijgt wat je hhort te krijgen
     
  18. Masterfragger

    Masterfragger Veluwenaar

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat bij mij er ook op, heb hem ook bij Nedgame gekocht voor 30 euro, een vriend van me had hetzelfde. Je bent dus niet de enige, heb alleen geen ideen waarom, misschien zijn dit de hoesjes die normaal in de etalage staan ofzo
     
  19. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    [offtopic]Aha , nu weet ik wat voor vriendin ik moet zoeken,eentje die bij de videotheek werkt[/offtopic]

    /me pakt RB6 van Nedgame erbij en er staat Made in Germany ,

    En ik heb hem een maandje geleden gekocht,dus je zou hun ff kunnen emailen.
     
  20. netraam

    netraam OOO Oliveo

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een mail terug gehad van nedgame en hij komt idd uit het silver bullet pack
     

Deel Deze Pagina