Rainbow Six 3 - 2nd hostage

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zhin, 17 nov 2003.

1. Zhin

Zhin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben sinds gisteren begonnen met de Single Player missies (heb tot nu toe alleen op XBC en Xlink gespeeld :) ) en ik kom al niet verder bij de eerste missie |:-

Nadat ik de eerste hostage secured heb, zou de tweede zich in de 'Basement' bevinden. Ik ben overal (naar mijn weten) geweest, maar ik kan 'em nergens vinden.

Can someone direct me to the 2nd hostage....

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Waar zit je precies?

Aannemend dat je nog in de kerk zit; Aan de 'verre kant' van de kerk (van waar je naar binnen bent gekomen) zit een deur, en vervolgens kan je rechtsaf. Ga daar heen. Daar kom je tegenstanders tegen. Knal ze. Kijk uit, links staat er ook een buiten. Ergens in de kamers rechts (of links, moet je even zoeken) zit een trap naar benee.

3. Zhin

Zhin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tnx for the reply!

<Stomme vraag weggehaald>

Laatst bewerkt: 17 nov 2003
  4. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    ye aan de linkerkant van een kantoortje zit een deur, beetje in het donker

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Sorry voor het ophalen van deze oude thread maar was aan het zoeken naar een thread hierover en kwam deze tegen.

Mijn vraag: ik ben nu in de 1ste missie in de kelder. Heb de 2nd Hostage gevonden maar telkens heb ik de Terrorists daar beneden neergeschoten, maar op het laatste moment als ik denk dat het goed is, komt er nog zo'n grapjas van een Terrorist en die schiet die Hostage neer. Waardoor m'n Mission Failed.
    Hoe hebben jullie dit gedaan? Want ik heb het al 10x gedaan en telkens schiet een Terrorist die hostage neer |:-.

6. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Doe hetzelfde maar gooi een flashbang of teargas granaat naar de hostage. De terroristen zijn dan 'blinded' en kan je ze makkelijk allemaal neerknallen. (Ofwel snel de hostage handcuff'en, ik denk als je'm eenmaal gehandboeit hebt dat ie nietmeer kan doodgeschoten worden)

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik zal het 's proberen.

Alvast bedankt! Want ik vond het zeer irritant dat ik niet verder kwam. Ik zal het zo 's proberen, en ik zal het wel even laten weten of het is gelukt.

Deel Deze Pagina