ey mensen, ik was van plan alvast een xbw clan te regelen, om het nieuwe xboxlive 3.0 in te luiden! er zijn in die clans plaats voor 32 man, ik zal als rainbow six 3 black arrow uitkomt de clan opstarten, voeg me toe als je erbij wil, of reageer op dit topic! Deelnemers: 1 Prins Sjon 2 Maen machine (is dat goed gespeld?) 3 FrozenBullet NL
FrozenBullet NL Ervaring uit Rainbow Six 3, ratio van 1.78(op de oude, niet meer geldige sluipschutter account). Dus dan zijn het de volgende: Prins Sjon, Maen Machine en FrozenBullet NL toch? als ik erin kan
Natuurlijk kan je erin!!!!! ok das 2 trouwens, over de naam, ik weet niet of jullie dat leuk vinden, maar ik d8 iets met xbw. bijvoorbeeld: xbw united!
jonge, er is een algemeen clan topic, ga daar je clan maar in plaatsen.. deze topics worden toch altijd gesloten
Sora, als dat gebeurt, dan zien we dat zelf wel, ga die topic niet volposten met negatieve reacties aub, en trouwens, wil iedereen niet weer duizend topics posten met van: jij hij heeft wel gelijk, of juist niet, dat soort dingen want dan gaan we off-topic!