Hallo, Ik vroeg me af of Rainbow Six 3: Black Arrow gewoon een uitbreiding is van de vorige RB of dat het een compleet nieuw deel is. Wie heeft er wat meer informatie over deze game? Greets
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=55267&page=1&pp=15&highlight=Rainbow Black Arrow Soms is het moeilijk om niet met je neus te kijken.
Ja heb het al opgezocht toch bedankt! wat verwachten jullie van deze game zal ie zijn voorganger overtreffen?
Was hetzelfde bij GRit! Kortom meer van hetzelfde met kleine aanpassingen. Voor meer info kun je de link gebruiken. Daar kun je alles lezen. Ik ga deze iig zeker aanschaffen, vond RBSW één van de betere spellen.
Ja, er komt SP mode in en tevens een cooperative mode!!! Dat is dan ook de reden dat ik deze game ga halen voor 25 euries, gezien ik geen xbox live heb.
Heb ook nog geen L!ve ben wel van plan deze maand live aan te schaffen aangezien er veel goede xbox live komen en zijn.
Met de gewone RB6 3 was dit niet mogelijk dus ik betwijfel of dit in Black Arrow mogelijk is. Het zou wel heel mooi zijn.
Ik ga um wel kopen, 30 euro!! Hmmm, maar voor zo weinig geld weet ik niet of ie wel echt 'compleet' is.