hee weet iemand hoe je granaten gooit met rainbow, want als k van wapen wissel staan er geen granaten bij
kon ze bij rb6 ook eerst niet vinden. Ik denk dat je de x knop ingedrukt moet houden dan krijg je zo'n menu waar je op de d pad een richting in moet drukken om een granaat te selecteren.
Hou je X knop in gedrukt, dan kom je een menuutje te zien. Daar kun je granaten selecteren. Bij een multplayer of singleplayer game kun je bij "Equipment" instellen of je granaten wilt menemen of andere zooi. Als je bijv en Frag als 2e heb geselecteerd dan kun je met je linker trigger die granaat pakken en met rechts gooien
En geloof me het staat écht in de handleiding. Maar ik denk dat de handleiding van de topicstarter waarschijnlijk door de hond is opgegeten. Dit soort vragen kan twee dingen betekenen: 1. men is te lui om te lezen. 2. men heeft geen handleiding. als het 2 is zijn het zielige mensen die zelfs €30 euro teveel vinden voor zo'n spel. Jammer dat dit soort zielepooten bestaat en hiermee de industrie (lees spelontwikkelaars) niet echt motiveert om nog meer spellen te maken. Ik hoop dat Microsoft voor Xbox-2 een betere kopieer beveiliging maakt waardoor dit soort praktijken niet meer kunnen. Mensen die games kopieren maken de games industrie kapot.!!!!!!!!!
Jeroen zegt het goed: Met de linker trigger switch je naar secondary wapen (in jouw geval waarschijnlijk een pistool, of grenadelauncher) als daar granaten op instelt (bij equipment) dan krijg je dus logischerwijs die als je op de linker trigger drukt... Maar als je nou als secondary pistool hebt en als 3th of 4th grenades dan moet je ff de X knop ingedrukt houden en met je D-pad de grenades selecteren.. Suc6!
vind het wel een baggersysteem, waarom kun je niet gewoon, nog een keer klikken met je linkertrigger... weet je hoeveel tijd het kost om de knop in te drukken, selecteren en dan pas te gooien.. (ja ik weet het, als je 9 granaten meeneemt, dan is er nix aan de hand, en als je nu een desert eagle mee wil nemen......)
Ja wat dacht je van deze: Je loopt rond je denkt ik wil een grenaat gooien dus jij klikt, naar secondary dan (je pistool dus) op dit moment zie je een mannetje lopen, dus je wilt naar je AR dan moet je nog twee keer klikken en wachten!!! Of te wel dan ben je al dood. Ik vind dit systeem opzich wel aardig werken...
Ja heb het even nagekeken en het staat toch zeker wel in de handleiding. IN HET NEDERLANDS NOGWEL!!! Halloooooooooo
ok dan... k lees nooit die dingen door want normaal staat het ook bij de controlleroptions, maja tnx iig en zal de handleiding voortaan wel doorbladeren