Rainbow Six 3 Companion Disc

Discussie in 'Algemeen' gestart door ErroX, 22 sep 2003.

1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    moet je dit is eens zien.. dit is echt een lekkere disc...

prijs? $9.99

maar dan moet je wel in de states wonen,
    toch wel leuk zo`n (goedkope) Demo DVD niet?

Bron: http://www.ebgames.com/ebx/product/238778.asp

Laatst bewerkt: 22 sep 2003
  2. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  3. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de Rainbow Six 3 demo gespeeld van die disc.
    Tis net Splinter Cell maar in FPS view en met Big guns en dan bedoel ik ook echt big guns en grenade launchers...

Het is wel wennen hoor met de controls. Dit spel vereist wel goed gericht schieten. Vooral in de donkere rioolen met je nightvision aan.

Hoop stapjes gedoe met je cursor :mad: maar het is te doen.
    Verder kan je niet meerdere kogel wonden in een persoon schieten :D boeie !

Op een gegeven moment sta je in een verlaten ruimte met oude doche ruimtes, wordt je ineens van boven aangevallen dat deed me erg denken aan een scene uit the Rock }:]

ff verder spelen :)

Edit : pffff, adreline kick 8) ....kijk ik door me vizier, zit er een ventje sneaky om de hoek kijken....BOEM headshot, bloed op de muur :9.... met de d-pad met een hoekje ergens omheen kijken en schieten. Splinter Cell vond ik mooi maar niet echt leuk maar dit spel is gewoon geweldig :) Top graphics, top geluid , vette wapens, o wacht ik heb pas de demo alleen maar kunnen spelen
    :D ....

btw : die hands on preview van jullie klopt helemaal, de missende shaduw effecten over teamgenoten en kartelachtige schaduwen zitten in deze demo er nog steed in, maar dat verpest bij mij niet de plezier.

Laatst bewerkt: 25 sep 2003
  4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ahja, maar er staat dus zoals ik meld dat er CDisc exclusieve levels opstaan PLUS nog Ghost Recon (wat niet op de frontpage staat) tevens heb ik een boxart geregeld dus... toch wel wat nieuws (plus eventuele prijs..)

5. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    Maar toch, 9,99 voor 3 demootjes.... beetje een cash in imho. Zou vet zijn als die Rainbow six 3 demo via Xbox Live te downloaden was. IS best een mogelijkheid dacht ik zo

6. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    niet als je Rainbow Six 3 pre-orderd NTSC versie via Amerika, dan krijg je deze disc gratis :9

ps : de demo is vrij groot, ongeveer 280 mb.

Deel Deze Pagina