Yo, Ik wou graag even melden dat de eerste content voor Rainbow Six 3 al beschikbaar is! Het gaat hier om een nieuw multiplayer level genaamd 'garage' en het is om precies te zijn '1162 blocks'
Die is al beschikbaar vanaf voor de launch hehe....helaas weinig nieuw. Dit is simpelweg een bonuslevel voor Xbox eingenaren die het spel kopen en Live hebben. Geen 'nieuwe' downloadabe content. Verwacht snel 'echt' nieuwe levels!
dit is vreemd bij het freerecord filiaal hadden ze hem nog niet. en jullie hebben hem wel al allemaal terwijl de spellen hier toch altijd optijd zijn geweest
Bart Smit is met een T aan het eind, en ja, Bart Smit heeft em idd ook. Wou em samen met top spin mee nemen toen ik klaar was met werken (ik werk er dus) alleen had ik m'n pinpas nog thuis liggen . Overrigens kan de Bart Smit niet de versie zonder headset bestellen; btje jammer.
Ik had em Donderdag, en vond het toch een mooi leveltje! Vooral meteen na de release, en op Live kun je er veel mee doen (Team Survival, Survival, Terrorist hunt enz.)
Hoe snel is is 'snel'??? Ben nl wel weer toe aan en nieuwe map, Garage is trouwens wel 1 van de dopeste maps van rs3 Rainbow 6 is tha shit to own
ja heet toch carneval...ik vind het level wel leuk op sommige plekken, maar na 1uurtje of met 1on1 wordt ie wel saai