UbiSoft brengt een expansion pack voor RB6 3 uit....behalve een nieuwe singelplayer en multiplayer maps zal dit ook Xbox Live v 3.0 features ondersteunen.... clans dus!! Mijn bron Persooonlijk kan ik, als diehard Rainbow Sixer, niet wachten. Vooral de vernieuwde multiplayer kan ik niet op wachten! /Edit: de game heet RAINBOW SIX 3: BLACK ARROW en de singleplayer speelt zich voornamelijk af rond de middenlandse zee en in Oost Europa. Ook de A.I. van je medesoldaten wordt verbeterd...... De game komt in augustus /Edit 2: Op deze site klik staat dat er ook twee nieuwe multiplayer modes komen... Capture the flag en Capture the point.... klinkt goed... maar het realisme gaat er wel een beetje vanaf als de mannetjes met vlaggen door het beeldscherm gaan wandelen /Edit 3: Ook de officiele RB6 site heeft het over deze game.
Nieuwe Single Player valt bij mij wel in de smaak..! Edit/: Wat gaat dit kosten? Net al Island Tunder van Ghost Recon € 29,99? Denk het wel.. Weet je daar meer over?
Relaxed, hopen dat de graphics nog wat beter zijn en er veel nieuwe multyplayer maps voor op live bijzitten.
En bij de vorige versie was ik over de graphics al dik tevreden. laten we hopen dat deze game net als elke andere game van Ubisoft weer een 9 gaat halen, met een goede gameplay !
Tuurlijk zullen de graphics niet beter worden.. zullen stom zijn daar bij ubisoft Expansion pack wil zeggen met de bestaande engine een nieuw verhaal en nieuwe maps + guns. Helemaal niks mis mee dus. Ok, misschien kleine grafische aanpassingen, maar op dat gebied verwacht ik niets (en ben toch al tevreden over dat aspect)
Ja, hadden ze vaak al opgelost met een patch, maar nooit helemaal. En geursel, de grafix kunnen worden geoptimaliseerd, de makers hebben de techniek nu veel meer door, das kunnen er ook meer mee.
ik denk eerst op de xbox, daarna misshcien op de andere consoles, net zoals nu met rainbow six 3 gebeurd.
Deze "nieuwe" game zal onder andere de volgende modes bevatten; Capture the point () En Capture the Flag.
capture the point zal net zoiets zijn als bij unreal tournament! je moet dan met een team proberen het langst zoveel mogelijk punten (plekken) in het spel bezitten! is echt hardstikke spannend! ik zelf vind het leuker dan capture te flag!
klinkt allemaal best vet, maar of ik hem ga kopen? weet het niet zo zeker... ik heb rainbow six 3 al, en die speel ik nog maar zelden... (ondanks dat ik live! heb)
Ik vind RS3 nu erg saai en daarom denk ik dat ik Black Arrow niet ga kopen. En er komt nog een RS3 aan. Athena Sword of zoiets.
Clanmatches met Cature the Flag Het schijnt ook dat er een level komt met zo'n ferry (een heel grote dan, die over de zee varen) Kijk op www.rainbowsix3.com voor meer info/media !