rainbow six 3 level 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door montana, 3 jan 2004.

1. montana

montana sam

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ,ik heb het op een rainbow six tread geprobeert om antwoord op mijn vraag te krijgen maar dat is niet gelukt dus ik maak maar een nieuwe want ik kom niet verder in level 3
    Ik heb de twee bommen onschadelijk gemaakt en moet nu een hostage bevrijden maar als ik die kamer binnenkom dan schieten ze die hostage dood en is de missie afgelopen iemand een idee hoe ik die hostage kan bevrijden .ik weet niet eens waar die zit in de kamer alvast bedankt

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Als ik me nog goed herriner is level 3 de Oil Refinery, waar ze in de hostage ruimte met RGP's schieten, niet?

Ik ben gewoon de ruimte ingerushed met mijn teammates die ik heb bevelen naar de overkant te lopen. Eerst heb ik die mannen met de RGP's uitgeschakeld, daarna de man(nen) boven je en dan nog de rest (als er nog waren).

De hostage zit, als je bij de deur staat, onder de andere kant van die ruimte aan de linkerkant in die euhm ..., 'tunnel'.

3. montana

montana sam

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar net als ik de laatse mannen wil doodschieten schieten schieten hun die hostage dood maar bedankt ik ga het weer proberen

4. ruud87

ruud87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    probeer eens een teargas grenade te gooien.
    Zo gauw je deze naar de hostage gooit zullen ook de vijanden om hem heen geraakt worden waarna je ze makkelijk uit kan schakelen.

5. Beowulf

Beowulf Intellectual Killer

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon blijven proberen. Ik gooide eerst een flash bang naar binnen en dan ren je zelf naar binnen om die mannen met RPG's uit te schakelen en je mannen doen de rest wel. Je kan ze ook voor de zekerheid richting de hostage sturen. Nadat je hem secured hebt is het level klaar.

6. montana

montana sam

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt allemaal ik ben er doorheen ,hadden jullie het ook zo moeilijk in dit deel van het level.

7. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    "Penthouse" en "Airport" waren iritant!! {totdat je, je blaffers mag gebruiken tenminste!:p} heb ze heel vaak moeten spelen voordat 't eenmaal lukte :) Krijg binnekort Live, dan gaat de fun pas egt beginnen!

Deel Deze Pagina