Rainbow Six 3 Sentivity??

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxdennis, 22 dec 2003.

1. xboxdennis

xboxdennis 1337 XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke sentivity spelen jullie op dus x en y........

Greetz, Dizzle NL

2. Phrenesis

Phrenesis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vond um in ut begin heeeel erg traag bewegen, zoals ie standaard staat, dus heb ik um op 5 gezet. Volgens mij is ut standaard 3 ofzow. Nu staat ie ongeveer hetzelfde als ik um op halo had en dat ben ik natuurlijk gewend:D

Maar dit word denk ik een opsomtopic dus verwacht niet veel meer reacties:p...

3. eleven

eleven Know Thyself

Leuk Bevonden:
    1
    men x staat op 4 en men y op 3
    Voor de M16A2 is dit het beste vind ik met de controller S.

4. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    x staat op 7 en mijn y staat op 8

Waarom ik hem zo hoog heb staan? Ik heb vroeger heel veel unreal gespeeld (nu nog steeds hoor:D ) dus heb ik hem gewoon zoals unreal gezet. Als je te laag heb dan kun je de up close combats wel vergeten want die verlies je de hele tijd. Is gewoon veel te sloom.:p

Laatst bewerkt: 22 dec 2003
  5. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Heb ze beide op 6 staan denk ik. Als je team survival doet kan je ze best redelijk hoog zetten om snel te kunnen bewegen maar het blijft gewoon gewenning. Pas ze best geleidelijk aan verder moet je zelf gewoon zien wat voor jou het beste is.

6. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    kheb em voor x op 4, en y op 6. Ik gebruikte vaak G3A3, maar nu toch bijna altijd L85A1 (is gewoon het coolste rifle). Close combat is et net te doen, schiet dan wel in burst. Long range is het perfect, direct headshot, met die 4,6 is het immers stabiel voor long distant shots

Laatst bewerkt: 28 dec 2003
  7. valko

valko www.xboxkaart.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ik alles maximaal

Deel Deze Pagina