Ik heb ergens gelezen ( vraag me niet meer waar... ) dat Rainbow Six 3, net als bij US SOCOM voor de ps2, ook een voice recognition systeem krijgt, oftewel orders geven via een microfoon met je stem. Heb er verder niks meer over gelezen, maar is dit waar? Zo ja dan ga ik hem zeker halen.
Yep, je kan voice commands geven aan je squad members in singleplayer. Over Xbox Live verstaat de ander je gewoon, maar in de singleplayer herkennen de computer gestuurde medespelers verschillende commando's! Heel cool.
dat zou de spelervaring echt een stuk realistischer maken als het waar is .....whoaaaa ik heb even op de site gekeken en ik weet niet of dit is wat jullie bedoelen: State of the Art: Intelligent AI, awesome graphics, and new features like the real-time voice-activated order system will not be beaten by the competition and make it the best game of 2003. bron:ubisoft btw. die reclame van socom is echt lachen EDIT: WHAAA NET TE LAAT
is er dan al bekend hoeveel en wat soort commando's ook gekke zoals shoot him in his ass of zou dat niet werken ofzo
nee tuurlijk niet, in het echt gebeurt dat toch ook niet en ik denk trouwens niet dat ze die moeite nemen om dit ook bij tientallen andere zinnen toe te passen, van bijv. cut his dig off with your knife of put your sniper rifle in his ass
whaha nee kan niet me socom is het ook maar beperkt WHO WHAT WHERE dat staat in het boekje met alle commands Bravo Cover ground dat soort shit, niet snij ze lul eraf nee
Hoe zit dat met multiplayer? Voor de mensen die geen Live hebben is splitscreen toch ook wel erg handig. Zit dat er ook bij? Of worden we zo langzamerhand gewoon verplicht om Live te nemen.