Rainbow Six 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door InfernoGamer, 13 aug 2003.

1. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Na het sluiten van de oude Rainbow Six Raven shield Topic, starten we nu een Rainbow Six 3 topic.
    Hier kun je dus door praten (discussieren) over Tom Clancy's Rainbow Six 3.
    Hieronder staat Informatie over Rainbow six 3 voor de gene die het gemist hebben.
    -------------------------------------------------------------------------------
    Release Date: 11 November 2003

preview
    www.Xboxworld.nl

Screenshots
    http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=3714
    http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=3646

Filmpje
    ftp://ftp.ubisoft.com/games/ravenshield/media/RS3X_E3TRAILER_REF_01.zip

Laatst bewerkt: 13 aug 2003
  2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zeker een titel die een gooi gaat doen naar beste Live FPS, want op dat gebied zijn er misschien al wel een aantal titels, geen van allen wisten me te boeien.

3. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Niet alleen op live, maar ook met singleplayer en multiplayer thuis wordt hij denk ik heel sterk...

Ik heb altijd al iets met deze titels gehad. Gewoon dat realisme en dat continu op moeten letten omdat gevaar op elke hoek kan liggen en 1 schot door het hoofd dodelijk is... :9 Ook de sfeer is altijd zeer goed verzorgt bij deze titels. Oftewel ik wacht er met veel spanning op

4. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Dit spel moet je gewoon hebben als je van (tactische) FPS houd.
    Zowel Live als niet live wordt dit spel volgens mij erg goed.
    Vooral de Voice Command optie (non live) lijkt me geweldig, je teamleden commanderen door in je Voice Communicator te praten, meer wil je toch niet meer hebben8)

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Hoe werkt dat, moet je bij een nieuw profiel die commands inspreken? Dus dat jij kiezen wat wat is en dat hij je stem (beter) herkent..

6. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Het is nog niet zeker of het in de eindversie komt, maar volgens mij staan die commands dan al voorgeprogrameerd.
    Dus je hebt een berperkt aantal Commando's die je kan geven aan je teamleden.
    Maar ze kunnen dat altijd nog veranderen.

edit:
    een vraag... wat is nou de release date voor de EU?
    bij tothegame staat 14 november, en in de preview van xbm 11 november?

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Voice Commands heb je sowieso, maar het is onzeker hoeveel voice commands er precies zijn. Stukje uit de preview:

Als je denkt dat dit een handige manier is om je team te besturen, dan ga je helemaal uit je dak als je hoort dat het spel gebruik kan maken van je Xbox communicator om stemcommando’s’s te geven aan je computergestuurde teamleden. Niet alleen is dit een indrukwekende technologie, het bied een praktisch voordeel aan de mensen die op deze manier hun team besturen. Het is namelijk een stuk sneller dan door het menusysteem gaan. Simpelweg door ’move’ of ’open and clear’ te roepen door de communicator voeren je mannen de acties feilloos uit, mits je natuurlijk niet op een witte boterham aan het kouwen bent. Tevens zal het misschien mogelijk zijn de drie teamleden apart commanderen, door hun voornamen te gebruiken. Zo zou het mogelijk zijn met het commando ’Dieter open and clear’ je vriend Dieter de deur te laten openen terwijl je de rest van het team ergens anders hebt neergezet. Dit is echter nog een feature die nog besproken wordt en red het mogelijk niet tot de eindversie.

Het viel ons op, dat tijdens de demonstratie die wij over dit 'voice command' onderwerp hebben mogen aanschouwen de developers zelf, bijna allemaal uit omstreken uit Montreal, een frans accent hadden. Uiteraard was de logische grap die daar op volgde dat iedereen die vervolgens de demo mocht proberen met een vals Frans accent door de communicator kakelde om zijn teamleden te commanderen. Natuurlijk zul je met normaal engels een stuk verder komen, maar het blijft grappig. Voor de mensen die dit beschamend vinden of die geen communicator bezitten zijn er twee oplossingen. Of je gebruikt de feature niet, en geeft gewoon de commando’s via je thumbstick en D-pad, of je bezit geen communicator maar wil deze wel gebruiken, dan heb je de mogelijkheid om vanaf eind september een losse communicator te kopen. Ook handig als je een aparte communicator voor je broertje wilt om samen op Live te kunnen

8. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ook voor als jouwe naar de tering is :+

9. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ok je kan dus een losse communicator kopen, maar kan je dan ook goedkopere live kitjes kopen zonder communicator?? want als ik live een keer ga nemen hoef ik dus niet 2 communicators.

10. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb ergens gehoord dat een communicator 20 euro is, en dat je xbox live plus dan nog een communicator al 30 euro is (FPS).

11. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    mwa misschien moet ik dan maar gelijk bij R6 live kopen

12. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij lijkt me wel strak , maar Counter Strike lijkt me ook een topper worden .

13. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    tja als je CS nog niet op de pc hebt gespeeld dan moet je em zeker uitproberen.

maar ik ben al na 2 weken uitgekeken op de pc versie. maar dat komt omdat de pc waarmee ik nu game zelfs te langzaam is om CS lekker te draaien...

14. starboard

starboard gameslover

Leuk Bevonden:
    0
  15. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit wordt wel zo'n vet spel. Ik hou erg van tactische first person shooters en met die commando's wordt het helemaal vet. En dan ook nog Xbox Live. We krijgen veel te veel vette spellen nog in 2003. PGR 2, Rainbow Six, Counmterstrike, Amped 2, Top Spin en zo kan ik nog wel even doorgaan.

16. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit hier met een vochtig kruis op dit spel te wachten. Dit moet toch teh bomb worden op het gebied van de ultieme Live ervaring!? Zo niet, dan snuif ik een dikke vette lijn sladressing!

kom maar, kom maar, kom maar, kom maar! :D

17. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    /Mod XBW heeft ook screens - Zijn precies dezelfde - Klik

18. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    zkr word dit een topper maar wanneer komt tie uit???

19. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik denk da'k deze game wel haal maar er word moeilijk kiezen als je een krante wijkje hebt :confused: :mad:

Fifa 2004/Sudeki/Rainbow 6/XIII/Fable/Halo2/Half-Life 2 :mad: :)

Ik denk dat het dit jaar Rainbow 6 + Fifa 2004 word.._O_ :D
    En volgende jaar HALO 2 _O_

Laatst bewerkt: 2 sep 2003
  20. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan moet je een wijkkie erbij nemen.;)

Deel Deze Pagina