yow menseuh, ik heb net een xbox gekocht maar heb een klein probleempje, zit nu rainbow six 3 te spelen maar ik vind het nu ff te moeilijk omdat ik de controller nog niet gewoon ben, daarom zou ik graag weten of er auto aim is? een vriend van mij vertelde mij dit. thnx, xboxerroeleert!!
rainbow six 3 heeft van zichzelf op de makkelijkste moeilijkheidsgraad al flinke auto aim (op de middelste iets minder en op de moeilijkste volgens mij geen). Alles wat zich in de rode cirkel bevind word geraakt als je schiet. Verder is het gewoon wat oefenen, raak je vanzelf wel aan gewent. misschien had je deze vraag wel beter in het centrale topic over rainbow six 3 kunnen stellen, maakt het forum iets overzichtelijker en daar zien meer mensen die ook daadwerkelijk geinteresseerd zijn in rainbows six 3 het.
Auto Aim? Er is Helemaal geen Auto Aim In RS 3 En maar goed ook. Maar dat van de rode circkel heeft nix met Auto Aim te maken dat is gewoon de Range van het wapen die je hebt waar de Bullets komen als je Full Automatic schiet. K raad je aan om in ieder geval aan: Primary weapon: M4 Secundary Weapon: MK23 Frag Genades en M34 Grenaten te gebruiken als je t op de makkelijkste manier wilt uit spelen en veel Sneaken en campen ( Daar hou ik zelf niet van maar is wel nodig soms).
Wat Agrimonyzer zegt is 'niet helemaal waar'. Er is geen auto-aim die echt 'springt' naar de tegenstanders hoofd (zoals je misschien kent uit de oude rainbow six games op de PC) maar een auto-aim die op twee manieren werkt: Je mik-dingetje blijft 'plakken' aan de tegenstander wanneer je er op mikt, daardoor kan je iets makkelijk om de tegenstander heen draaien en blijven bewegen en tegelijkertijd hem onderschot kunnen houden. De ander is ook een soort 'halve' auto-aim, en is reeds genoemd: Het mik-dingetje (Crosshair) is normaal een vrij fors rondje. Dat rondje symboliseert het stukje waarbinnen de kogels zélf op zoek gaan naar de tegenstander. Dus stel, de tegenstander zit ín het rondje, dan schiet je bijna altijd raak. Probleem, en dat is de clue van dat rondje, is dat wanneer je flink begint te ratelen dat rondje enorm klein wordt, waardoor die precisie weg is. Ik hoop dat je het een beetje begrijpt Tip: Doe het rustig aan, ren niet als een dwaas door de missie's heen.
Ik denk, weet eigenlijk wel zeker, dat je vriend rainbow six op de pc bedoeld. Deze heeft namelijk wel volledige auto aim.