Rainbow Six Hapert

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raptor, 10 nov 2003.

1. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik vroeg me af hoe het begin filmpje van Rainbow Six op jullie Xboxen loopt. Bij mij is het namelijk zo dat het beeld, gedurende hele intro, hapert. De animaties lopen smooth, maar wanneer de camera beweegd, loopt alles niet even soepel.

2. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Nee alles loopt goed en cool...
    Ruilen als het nog kan, maar ik weet niet of ze dat doen voor een introotje dat niet goed loopt :{

3. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mij niet echt om de intro, maar om het feit dat er gewoon iets niet in orde is. Het spel heeft (vooral in het begin) af en toe gehaperd, en de "overal feeling" is gewoon niet helemaal lekker". Alsof er iets mis is met het schijfje.

4. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb daar ook alleen last van bij het introfilmpje, en je gaat denk ik geen spel ruilen omdat een introfilmpje niet helemaal lekker loopt. die kijk je 1 keer en dan nooit meer toch ?

5. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij was dat ook , bij de training verder niet zo heb ook meer op Live gespeeld.

6. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Heb je al eens geprobeert te switchen tussen pal50 en pal60?
    Dat wil bij sommige games wel eens verschil uit maken.

7. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Jah alle filmpjes lopen niet lekker dikke haperingen ja, en de gameplay is ook houterig

8. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    leg eens uit wat je bedoelt met houterig??? op wat voor een manier!! het rond kijken?, het lopen?, het schieten?? please tell me?

9. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nergens last van hoor! :confused: Zowel de filmpjes als het spel gaan gewoon vloeiend.... :)

10. Quas

Quas "Hang 'm high!"

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er alleen maar last van in de multiplayer.
    Als ik begin met lopen of stop dan gaat het beeld nog ff een halve seconde verder waarna het zich terug positioneert in de goede stand.
    Maarja dat komt ook door de lag denk ik.

Vind het toch raar...ken mensen met een upload van 256 en die hebben nooit lag en ik heb 320 en ik heb het best wel vaak.
    Toch wel jammer....

11. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Tijdens de game heb ik nergens last van maar die filmpjes lopen voor geen meter, hebben veel mensen last van...

12. jayroon

jayroon A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook dat ie hapert, en ik vermoedt dat het iets met de dvdspeler te maken heeft want als ik een film draai (lord of the rings 2 intro) dan hapert ie ook.........grrrr.

13. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op het KotOR forum gelezen (die happerde ook welles bij mij) dat het misgien komt doordat je een XBox hebt uit de eerste generatie en dat de DVDspelen daarvan bij allemaal goed is. Hij had naar Microsoft gebelt en er was een nieuwe bij hem ingebouwd en toen deed ie het soepel. ik weet niet of het waar is maar dit werd gezegt. Weet niet of je er iets aan hebt

14. jayroon

jayroon A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Corrosion

Iemand anders hier ook nog ervaring mee (of hear-say)?

15. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    where the fuck praten jullie over. Haoeringen? not at all

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Klopt wel hoor grave wat ze zeggen, ik heb het soms ook bij het introfilmpje, dan hoor je die vrachtwagen rijden en dan happert hij 2/3 seconden, maar daarna loopt het hele filmpje weer goed. Me xbox loopt zoeizo niet helemaal lekker, hij geeft 3/5 keer aan disc is dirty, als ik een disc erin doe (ook met net nieuwe games a la splintercell pt, beyond good and evil en gta double pack)

17. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Ligt inderdaad aan de DVD drive, ik heb er soms ook last van maar vindt het niet storend. Anders gewoon microsoft bellen.

18. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij loopt het spel ook wel lekker soepel gelukkig nog geen last gehad van die dingen :)

19. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er bij geen 1 spel last van alleen bij RB6... mja boeie ik kijk die filmpjes toch nooit...

20. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Doe's normaal :{

Ik heb geen last tijdens flimpjes maar wel soms tijdens het online spelen, volgens mij geen lag ofzo maar ja....

Laatst bewerkt: 10 apr 2004

Deel Deze Pagina