Zoals de meeste hier waarschijnlijk wel weten, is vandaag Rainbow Six Lockdown officieel gereleased. In deze thread kunnen we dus praten over het online gebeuren. Bij genoeg animo kunnen we hier ook een afspraak maken voor een online potje RS met XBW members. En als je dit spel regelmatig online gaat spelen, meld dan ook ff je gamertag, zodat anderen je toe kunnen voegen aan hun friendslist. Nu heb ik gelijk een vraagje. Het viel me op dat je met Team Survival na iedere ronde terug naar de lobby gaat. Is het niet mogelijk om, net zoals in CounterStrike, gelijk een nieuwe ronde te beginnen zonder dat je terug naar de lobby gaat?? Daarom speelde ik net ff Team Sharpshooter omdat je dan gelijk respawned. Dat houd de gang er tenminste een beetje in.
Ik heb de RBS series veel gespeeld maar ik denk dat ik deze game ga deze game waarschijnlijk niet halen.. als ik wat tijd heb speel ik liever halo denk mare als ik hele goede dingen zie hier maby duz hou me op de hoogte..
Heb hem zojuist binnen gekregen. Ga hem vanavond spelen en ik ga hem natuurlijk ook online spelen. Mijn gamertag is: RRroger
Gister had ik ook mijn twijfels maar vandaag paar uurtjes gespeeld en het is echt top spel! De maps zijn veel beter uitgewerkt, spawn campen is lastiger ect... De p.e.c. werkt vergeleken met gister ook vele malen beter maar nog steeds niet perfect. Je kan nu ook je uiterlijk veranderen, je kan verschillende pakken aandoen en allemaal verschillende helmen waar je een paar grappige combinaties mee kan maken.
Ik wil bijv. ook wel een masker kopen om over mn hoofd heen te trekken, maar waarom kost dat 10.000 credits, terwijl een granaat 20 credits kost?? Zo wordt het wel moeilijk om je eigen personage te customizen. Aan een granaat heb je meer dan een doek over je hoofd.
Het gaat meer om het te hebben dan om het echt te gebruiken en zo moeilijk is het ook weer niet om aan 10.000 credits te komen.
worden jullie ook zo gek van dat eeuwige gelul en geschreeuw in retrieval? "they've taken the cannister, blablabla".
Ik heb Lockdown nu sinds afgelopen dinsdag. Ik ben nu een lvl 15 Combat Medic. Mijn mening over de live xp: Graphics Verschillend. HideOut lijkt gesloopt te zijn uit een game vd PSone. Lelijk. Echter een map als University is prachtig. Evenaart de graphics van Summit Strike. De character models zijn redelijk vind ik. De granaatexplosies zijn leuk uitgevoerd. Sound Ik heb de singleplayer nog niet gespeeld, maar hier moet echt wat aan gedaan worden. Soms hoor je je eigen gun niet schieten. Dan hoor je een granaat waardoor je het op een lopen zet terwijl die granaat een kilometer verderop afgaat. Voetstappen kloppen voor geen meter, zodat je in ieder geval alleen moet vertrouwen op wat je ziet en niet meer ondersteund wordt door geluid. Live PEC mode is echt de shit. Het loont nu om lekker veel te spelen, zodat je je character kan upgraden. Je kan skills toewijzen aan algemene en specifieke eigenschappen van de class die je gekozen hebt. Een algemene skill voor de Medic is Submachine Gun onderverdeeld in Damage, Accuracy en Reload. Het verschil kan je goed zien. Een class specifieke skill is bijvoorbeeld hoe snel je iemand kan healen en de hoeveelheid health per keer. Het is gewoon leuk om na een gespeelde pot te zien hoeveel xp en credits je hebt verdient. In lobby´s waarin veel wordt geluld, kan je onder het ouwehoeren even shit in de lockerroom uitchecken. Nadeel aan de PEC mode is dat beginnende spelers geen schijn van kans hebben tegen ervaren spelers. Ook al is het leuk om je even de man te voelen als je weer een teamkill hebt gedaan, je verdient er drol mee aangezien je geen of weinig xp en credits krijgt. Zo word je gelukkig wel getriggerd om een server op te zoeken waar mensen van jouw level spelen. De auto-aim in het spel zorgt er wel voor dat n00bs ineenkeer mensen afknallen. Dat vind ik eigenlijk het meest jammer van deze game. Je skills bepalen niet meer voor het allergrootste deel je kills zoals bij de vorige games. Het is echt wat meer arcade geworden. Team Deathmatch wordt haast niet gespeeld aangezien je per potje weining xp en credits krijgt, zodat iedereen op dit moment team sharpshooter speelt wat bij mij een hoog UT-gehalte oproept. Echt jammer. Spawncampen gebeurt veel in dit spel, omdat veel maps klein zijn en je echt een paar gangen verwijderd bent van de spawn van je tegenstander. Fucked up. Er zijn veel meer dingen, maar ik laat het even hierbij. Lockdown is ondanks zijn minpuntjes en bugs wel een een heel vet spel geworden. Ik hoop in ieder geval dat het volgende deel niet nog meer wordt gemainstreamd, want dat zou hell zijn voor de echte fans van deze franchise.
Daarnet paar uurtjes in p.e.c. mode gepeeld en ben er geen enkele keer uitgelegd en de game is geen enkele keer bevroren, blijkbaar liepen de servers nog niet helemaal goed. (was steeds op nederlandse host)
nou net liep ie bij mij in de laatste 10 minuten 2x vast. dus..."blijkbaar lopen de servers nog niet helemaal goed".
moet je niet doen maestro, je wil helemaal niet tot de komst van de 360 op halo blijven spelen. en je hoort niets je leest shit. en nu ga je die game kopen verdomme.
Haha neej blijf maar bij halo 2 was verplan om hem te koppen als tussen doortje mare ik weet hoe dat gaat, die shit is verslavend speeld zo ook ff RBS BA mare da heb ik zo ook nog 2 weken gespeeld zonder halo te hebben gespeeld haha . ene nu moet ik zoiezo ff halo spelen WCG he .
De eerste update is alweer onderweg voor lockdown en er worden al aardig wat dingen verbeterd. -Controller bugs: We found the bug it will be fixed. -Characters in PEC not being saved: We have a lead on a possible problem we are investigating this at the moment. -Lockup when going to outfitting: We have a pretty good idea as well. We are investigating. -Unusable medkit, Pda, keycard etc..: We found the bug it will be fixed. -P90 appears to be HIgh/high : Thats just a text type its not actually that strong, when we patch it will have different stats but the gun will not be changed. So no nerfs going on there -General lag: We have people investigating various leads but no definite bugs found yet. -The crazy loud MP voices: We can't make it so you can turn them off but we are drasticly reducing the volume on them so it shouldnt be annoying after the patch. -COOP missiong that you cant unlock: Maybe have a solution for this, we will update on that a bit later but we heard your voice.
Wanneer komt die patch eigenlijk, want het is echt irritant om medic te zijn zonder dat je anderen en jezelf kunt healen. Gaarheid.
Op de site staat as soon as possible dus denk dat hij wel binnen een week er is. Welke level zijn jullie allemaal nu eigenlijk met pec? Ik zelf ben nu level 14 en ben een spec opp.
Na een half jaar heb ik xbox live ook maar weer eens opgepakt met deze game, nederlanders mogen mij toevoegen aangezien ik alleen nog maar engelsen tegen gekomen ben. Level 3 spec-op
Ik ben een level 10 commando en als je net zo slecht speelt als ik, gaat het level uppen zo laaangzaaaammm. Want je maakt gewoon geen schijn van kans tegen hogere levels
Het maakt niet uit hoe slecht je bent, het gaat erom of je TEAM wint of verliest. Al heb je 0 kills en je wint dan krijg je net zo veel punten al iemand in jou team met 50 kills. Zo kan je ook gewoon in een server zitten en niet aanwezig zijn je krijg toch die punten. Ben inmiddels lvl 16 spec opp