rainbow six penthouse

Discussie in 'Algemeen' gestart door monkey, 4 jan 2004.

1. monkey

monkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kom niet verder in het level penthouse. Ik ben via de trap gegaan en onderlangs. Ze zien je overal. Ik heb ook al teargas gebruikt kan ook niet. Ik snap niet hoe ik verder kom, want je kan geen enkel wapen gebruiken. dus???

2. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    je moet simpelweg door de deur beneden. dan ga je door een gang met een glazen deur en allerlei vage beelden aan de zijkanten. als je uit die gang bent kun je of naar links, of je gaat door een kamer waar een gast tv zit te kijken. je kiest dan voor de kamer waar die gast tv zit te kijken. je moet nu zo gebukt zo zacht mogelijk lopen. je gaat dan zo dicht mogelijk langs de muur een kleine trap op en dan nog een klein stukje doorlopen een normale trap op. eenmaal boven moet je wel uitkijken dat je niet gezien wordt door een patrouillerende (zo toch?)gozer. je moet nu gewoon naar de dichtsbijzijnde kamer met deur lopen. daar staat de telefoon die je moet aftappen en klaar is kees.
    daarna moet je weer vanalles gaan doen maar dat mag je zelf uitzoeken}:]

remember:geen schot lossen en ook geen mannetjes van achter proberen te beuken of wat dan ook.

Laatst bewerkt: 4 jan 2004

Deel Deze Pagina