ik heb al een aantal pogingen gewaagd deze tactical shooter online te spelen, maar elke keer word ik er door de serverblabla uitgegegooit als ie klaar is met laden krijg ik dat gelijk. warom? het is 1 keer gelukt maar toen schoten mijn teammates me dood zijn er nog anderen hier die het ook spelen? en hebben jullie hier antwoord op?
Rogue Spear is een jaar of 3 oud, ik heb het ooit online gespeeld, maar alleen in de tijd van de demo... Had toen nog geen sterke verbinding om dat online te spelen.
heb je ze al?? hier staan ze! http://www.roguespear.com/downloads.html je moet alleen ff kijken welke je hebt, ik denk dat dat de nieuwste zijn ookal is de laatste updat maart 2000 ofzo
ja ik ben al aan het downen bij gamespy. v2.05 is de nieuwste denk ik. alleen heb je daar van die klote (waarschijnlijk fake) w8rijen
gewoon van de site die ik gaf, is een directe download joh daar staat ook v2.05 als nieuwste het is wel een aardig spel,maar je moet het goed kunnen om de harde wereld van multiplayer te overleven