1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six: Siege

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2014.

  1. RudeRob

    RudeRob Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    7
    :) Je hebt gelijk hoor, Vegas 1 is wel echt heel oud (en spuuglelijk). Maar toch zie ik Siege niet als spuuglelijk, behalve het bloed van de vijanden.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Geeft niet hoor, jij mag het spel niet lelijk vinden :). Ik had gewild dat ik dat ook vond, want qua gameplay is dit de soort online shooter die ik graag wil spelen.

    Maar ik denk toch, heel eerlijk, dat dit wel de lelijkste PS4 game is die ik tot op heden heb gezien/gespeeld. Of de retail moet er anders uitzien dan de beta, maar dat geloof ik niet zo. Anyways, ik heb speciaal voor deze game een goede headset gekocht, zo tof vind ik het.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nice, grote kans dat ik hem ook ga halen samen met drie maten van mij, misschien leuk om een keer samen te spelen in squadverband met headset. Wat is je PSN? Dan voeg ik je toe.
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tof, mijn PSN is Cyrax77. Ik zie hem wel tegemoet.
     
    Daz vindt dit leuk.
  5. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Hier ook mijn art of siege pakket binnen:

    PS4
    PSN: allstyles


    [​IMG]
     
    AntraXxX en inoway vinden dit leuk.
  6. Exochrist

    Exochrist Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zoek wat mensen om samen siege te doen terrosrist hunt of mp xbox one maakt ni uit liefst wel met mic.
    Mijn gamertag
    Exochrist.
     
  7. RudeRob

    RudeRob Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    7
    Toffe game! Servers zijn ook prima. Bijna geen problemen.
    Het blijft toch altijd vet om een paar muren op te blazen en dan met 5 man een kamer binnen te knallen.
     
  8. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik heb deze ook besteld, ben benieuwd beta wel gespeeld. Maar dat was niet echt een succes,ondanks dat geef ik m toch een kans.
     
  9. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Gekocht en moet zeggen dat ik me prima vermaak. Online nog geen 'Call of Duty' spelers tegengekomen. Wel iemand van de tegenstander die het leuk vond om elke keer de gijzelaar, die ze moesten beschermen, neer te schieten.
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    CoD spelers rennen huilend weg bij deze game :+
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Zooo, echt wel. Die zijn binnen 30 seconden dood. ALs je even denkt een room binnen te stormen in je eentje, dan lig je binnen een halve seconden dood op de grond, heerlijk.

    Ja, was gezellig he? Eerst even koffie is mijn motto altijd. Maar in deze game hoef ik niet voordat ik ga spelen koffie te halen, kan gerust tijdens het spelen als ik naar mijn teammates zit te kijken omdat ik alweer dood ben.

    Nee serieus, de game is eigenlijk best geweldig. Ik hou van de pace ervan, de levels zijn dope, het 5vs5, de spanning, het plannen, het schieten, het werkt allemaal lekker. Het is wel (nog lastig) om met een eigen groepje te spelen, dat vindt de game nog wat lastig in de matchmaking. Ik moet zwaar wennen dat als ik denk dat ze me niet zien, dat ik dan alsnog gewoon dood kan. Want RS Seige is alles kan kapot en nergens ben je veilig. Dat lijkt frustrerend, maar ik vind het wel mooi. Bij dat vliegtuig werd ik van buitenaf gesniped, door een raampje heen. Het maakte me kwaad, hoe de fuck kan ik daar iets tegen doen? Dat kan niet, en dat juist zo mooi. Dan dek je alles af, plafond, wanden, links en rechts, word je van buitenaf door een piepklein raampje te grazen genomen. Werelds....


    Ik heb de gijzeleaar ook weleens gedood (he Ruderob hahaha). Eerst met dat wapen dat bommen naar binnen afschiet en later in een split second en ik dacht, nee, ik zou zweren dat het een tegenstander was haha.... Maar nooit expres ofzo. Als de TDM met gijzelaar is, dan laat ik Fuze maar even thuis..... Dat gaat geheid fout.
     
    RudeRob vindt dit leuk.
  12. RudeRob

    RudeRob Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha, die Fuze is levensgevaarlijk! Ook voor je teammates. Maar het geluid en het effect van die explosies gaat nooit vervelen.
    Gisteren nog een gijzelaar met Smoke gedood. Blijkt dat ze niet tegen z'n gifgas kunnen...oeps.
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Is er nou nog wat veranderd ten opzichte van de open beta?
     
  14. RudeRob

    RudeRob Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    7
    De servers werken nu wel (bijna altijd) goed.
     
    McSparkle vindt dit leuk.
  15. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    het mag er minder uitzien, ik vind t wel lekker wegspelen alleen erg wennen aan de controls. Ik heb zelf met cod L1 en R1 als richten en schieten. Maarja verder prima game ben bezig met die trainingsmode prima spel tot nu toe;)
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Helder! Thanks voor je uitgebreide antwoord.
     
  17. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    "Het ontbreken van een echte campaign zal veel (iets meer casual/offline gerichte) gamers afschrikken."... Dit en dat er geen splitscreen is (Vegas 2 terrorist hunt stuk gespeeld met vrienden op de zetel) houdt mij tegen om te kopen. Ben bang dat ik er te snel op uitgekeken ben. Jammer, Want voor de rest een top game.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G357FZ met Tapatalk
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Een vriend van me probeert me over te halen toch deze game te halen. Ik twijfel nog, maar heb toch wel weer zin in een tactische shooter zoals RB6 3 vroeger. Wat een tijden waren dat.

    Vond de beta niet heel spectaculair... maar goed, die was ook verre van stabiel.

    Spelen hier mensen met headset?
     
    Doelie vindt dit leuk.
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Precies, voor mij hetzelfde. Op de x360 heb ik Vegas en Vegas 2 gespeeld en me zeker goed vermaakt met de singleplayer, gewoon alles tactisch aanpakken en breachen etc. Tuurlijk kan dat in de multiplayer ook, maar een goede campaign hoort er imo gewoon bij.
     
  20. RudeRob

    RudeRob Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    7
    Gewoon kopen. Ook ik vind het jammer dat er geen campaign in zit maar ik vermaak me prima met classic T-hunt met vrienden online.
    Ook met nieuwe gasten in m'n friendlist de multiplayer gedaan. Gewoon tof.
     
    allstyles en McSparkle vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina