rainbow six topic gesloten???!!!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Goldfish, 13 aug 2003.

1. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    waar slaat dit nou weer op, ik heb nog een vraag over rainbow six en dan word het centrale topic ineens gesloten:confused:

zijn jullie verslaafd geworden aan die slot-knop of hoe zit dat'??

2. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    niemand weet waarschijnlijk waarom:{
    er staat bij wouteR dat hij te lang was|:-

3. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    lol 36 pagina's, de game moet nog uitkomen, en nu al sluiten? wtf?

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het werd in de laatste paar posts duidelijk dat de hele discussie, het hele topic, al out-dated was - Toendertijd gingen we er immers vanuit dat het gewoon Raven Shield was die op de Xbox zou komen, maar dat is dus al een tijdje verandert.

Je kan van mji best een nieuw topic starten

5. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik start er wel 1:+

6. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    mja niet zo handig, je kon 'm denk beter open in xbox live game forum, dan kan je in die thread ook meteen als de game uit is praten over het live gedeelte en bijvoorbeeld afspreken met iemand om te gamen, want wat je nu zult krijgen is 2 centrale threads, 1 voor xbox game forum en 1 voor xbox live gaming forum, net als bij MM3 het geval, het overzicht word minder en als je wat wilt zeggen waar moet je het dan posten, in allebei de threads? maarre wat ik dus wou zeggen is dat ie beter in xbox live game forum geopend kan worden :+

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee want Live Gaming is puur voor games die al uit zijn - Rainbow Six komt pas in november uit, om dan een topic nu al daar te gaan plaatsen omdat men tegen die tijd misschien dingen wil afspreken is beetje vreemd :)

Deel Deze Pagina