Heey mensen, Je krijgt zoiezo deze achievements: -Ace of Spades -Kamikaze -Demo expert -My Hero! En nog andere als je die nog niet hebt, zoals 3 mensen met 1 frag enz.. Ik hoor het wel als je zin hebt, mijn gamertag is: UniiQueee Dus zet ff een reactie neer en voeg mij toe. We hebben nog 2 mensen nodig! 1. UniiQueee 2. Technotic 3. 4. da master 5. Raydan 6.
ik misschien ook, maar die is nu op vakantie in Vegas komt begin volgende week terug, maar is geen 100%tje
Ryd4n , ik doe zeker mee, word nou toch al een achievement hoer genoemd dus dan maakt dit ook niet meer uit ^^
Laten we een datum afspreken, ik kan vanavond niet, morgen wel doordeweeks kan ik alleen s`avonds, op donderdag en vrijdag heb ik altijd de meeste tijd
volgende week vrijdag avond? laat even weten of je kan of niet en 1 ding je MOET blijven tot iedereen de achievements heeft.. niet als jij de achievements heb weggaan.. Ik host de game.. moet iedereen me even toevoegen! GT: UniiQueee
Dat lijkt me overduidlijk, iedereen moet ze kunnen halen Ik kan volgende week vrijdag wel, ik hou de avond vrij
tja moest je eerder zijn ik heb een week gew8 voordat er 6 mensen waren dus had je genoeg tijd.. maarja als er iemand uitvalt dan pm ik je wel