Rainbox Six Vegas: kill irena

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lauraatje26, 23 jul 2007.

1. Lauraatje26

Lauraatje26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien maak ik wel een dubbel topic aan, maar met de zoekfunctie kon ik het zo snel niet vinden...

sinds kort hebben we een xbox en werkelijk; ik had niet verwacht dat ik knal-spelletjes ;) leuk zou vinden, maar ben verslaafd aan Rainbow Six Vegas...

maar nu zitten wel al dagen vast bij 'Track down Irena and kill her'. normaal vraag ik advies aan een vriend die daar vast al voorbij is, maar die is papa geworden dit weekend, dus die zal ik braaf niet storen O-)

maar ik wil dat verdomde veld wel uitspelen :mad:

op diverse sites lees je verschillende opties:
    * schiet eerst de terroristen neer terwijl de Jung de computer hackt en ga pas naar boven als hij het zegt ---> heb ik alle terroristen dood, Jung zegt niets en dan ben ik opeens af :mad: of... ik ga al naar boven en het is af als ik bij die kamer kom
    * kraak de computer niet en loop de trap op naar die deur (jij of Jung & Michael?), dan weer naar beneden (jij of jung & michael?)... dan moet ie saven!

maar geen van beiden lijkt te werken, of ik ben gewoon niet goed genoeg :mad:

wie helpt? thanx!

2. MGDutch

MGDutch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had je best ergens op internet kunnen vinden.

http://faqs.ign.com/articles/801/801521p1.html

*Another frustrating fight upcoming. And don't go up the stairs yet.*

Get the SCAR and the MK46 (light machine gun) and some smoke grenades from the
    crate in the previous room; you need the smoke grenades, or else you can just
    start the game over, or whatever. Bring your team to the area with the
    computer. I know I haven't been fond of the smoke grenades through the whole
    game, but this is the first time when they were the only answer. As soon as
    you put Jung on the computer, put Michael on the other open spot on the
    computer. You will also toss a smoke grenade in toward the box in front of the
    console and put on your thermals. Now they can't see you (at least they didn't
    fire at me) and you only need to keep the smoke up as you stand in the middle
    of it and pick each bad guy off as they drop in. This smoke made it way easy,
    so I hope it works for you too.

Get ready to go up the stairs and kill two more dudes. Go around the walkway
    until you reach a blast door and just wait for your team. Head in and go around
    the corner. Send your team to the big wall for cover, and then you got a couple
    of cover points. If you made it this far I'm sure you know the routine by now,
    so I'll let you fill in the blanks (send in the team when it seems clear). Go
    up the stairs and round the corner and out-gun Irena to put her down. Enter the
    elevator to end this mission.

3. Lauraatje26

Lauraatje26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik las er veel over; maar alles wat we deden, niets leek te werken... veld minimaal 200x gespeeld, das best frustrerend...

ik moet vaker iets posten, want ineens speelt vriendlief hem uit... hij is alleen de elevator ingegaan zonder irene te doden, maar misschien hebben de maatjes dat dan wel gedaan :{

maar goed, kan dat kwaad? als ie nu bij het saving point begint daarna (dus net in de elevator) staat er nog steeds dat je irena moet killen namelijk...

Laatst bewerkt: 23 jul 2007
  4. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die zul je nu wel gekilled hebben want dat komt er vlak na :D

5. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Lauraatje26, welkom op het forum :)

Ik geloof dat je er wel uit komt zo, maar even een berichtje wat de 'bazen' van het forum hier ongetwijfeld ook gaan posten.

Maar ten bate van de overzichtelijkheid van het forum, is er voor elke game één topic gemaakt en in dit topic worden dan in principe alle vragen gesteld over de des betreffende game.
    Zo is er ook een topic van Rainbow Six Vegas, die staat gewoon in het rijtje waar dit topic ook tussen staat. Je kan daar het beste je vraag stellen.

Dit voorkomt dat er bijvoorbeeld 10 discussies worden aangemaakt over verschillende levels uit Rainbow Six. Als ditzelfde gebeurt met alle andere honderden games, dan is natuurlijk het overzicht zoek. :)

Dus als klein verzoek als je een vraag hebt over een game (we verwachten natuurlijk dat je vaker een game koopt en dan hier je ervaring met ons deelt), even de discussie over de des betreffende game opzoeken en daar je vraag stellen.

Zo, dat was mijn preek weer voor vandaag :9

Wannabe-Baas-Mode: Uit.

Deel Deze Pagina