Ik kan nogal moeilijk uit de voeten met de besturing van de wagen, ik lijk precies dronken te zijn en kan dus heel moeilijk mijn wagen in de bocht op de weg houden. Gebruiken jullie de handrem voor iedere medium bocht (de lights die gaan nog) misschien nog wat meer oefenen maar zou toch graag wat verder in het spel willen geraken ben nl een goeie CMR2 driver dus ik begrijp niet dat RSC niet wil lukken en aan de controls ligt het nie want die vind ik goed. Help plz!
RSC is wat meer arcade, en idd als je CMR 2.0 gewend bent is het flink anders, maar je hoeft niet altijd vol gas te gaan, ga gewoon vrij vroeg van je gas af, glij de bocht in (blijf in de binnenbocht) en geef dan weer gas om grip te krijgen...
De keuze van je wagen speelt ook een hele belangrijke rol, zo kun je op het ijs het beste met een vw uit de voeten en op het zand met een peugeot 206, dit wel in de eerste deel van het spel waar je nog weinig keuze hebt in auto's.
Het ligt aan de ondergrond hoe je moet sturen ijs Vroeg insturen, glijden en gas geven als je het einde van de bocht ziet, moet je auto natuurlijk wel de goede kant op glijden asfalt Voor de bocht minder gas of als het een scherpe bocht is in een rechte lijn remmen, je kunt best hard een bocht door op asfalt. zand Iets minder vroeg insturen dan op ijs, voorderest hetzelfde
Ik zat altijd te wachten totdat het Kudos metertje begint te tikken bij een prachtige slip Maarja, ik heb het meer op CMR, CMR 3 komt ehm mei dacht ik al uit?
Die cmr komt pas in de herfst uit dus daarom heb ik deze gekocht want in de herfst heb ik wel weer centen voor een andere game