De eerste reviews staat gewoon online, 91%, maar wat wordt het spel opgehemeld, omg, dit lijkt me echt zo'n vette racer.
Na het lezen van deze review, ben ik echt helemaal enthiausiast over deze titel. Met name omdat RSC niet bekend staat om zijn simulatie gebeuren. En vooral het coole over de kop vliegen . Eindelijk een online racer die niet zo serieus is als DTM of PGR2, zonder dat het al te arcade word. De game heeft 4-speler splitscreen! Ook heel belangrijk, dat weet ik nog wel, want ik heb tot nu toe nog geen live (over 2 weekies wel though )
Dus ben al lang heel blij dat het met meer dan 1 speler op het scherm kan! Kan niet wachten om met deze titel over de kop te vliegen!
Je kunt hem pre-orderen bij GCshop in samenwerking met XBW!
Met xbox live kost hij slechts 57,50 (+ 2 euro verzend) en zonder live 47,50 (+ 2 euro verzend)
Met xbox live
Zonder Live
EDIT: Let op, de review is langer dan 1 kantje, druk ook op volgende, het lezen waard !
FF features van XBOX.com + commentaar:
Helaas is dit niet de beste feature die er is, omdat XSN eigenlijk een beetje is geflopt. Zie daarvoor dit artikel op xbw.
Ikzelf vind het een klein beetje jammer dat je auto slechter gaat rijden alstie "gewond" raakt, maar opzich is dat niet zo erg, misschien wel leuk als je iemand anders in de kreukels rijd 5 modussen klinkt ook erg goed, ook al waren er al 4 in RSC 1
Altijd leuk, 40 auto's . Vooral die gebande B group klinkt erg goed Dat minor modifications slaat alleen niet op veel. Of wel tuning, of niet, niet zo half Want dat is alleen irritant
Vooral de camera's die focussen op spectaculaire crashes klinken te gek Geweldig! Bovendien stond in die review dat er geen slowdown was, echt ferm
Laatst bewerkt: 1 mei 2004
1 persoon vindt dit leuk.