Rallisport Challenge 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door rolorob, 30 apr 2004.

  1. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    De eerste reviews staat gewoon online, 91%, maar wat wordt het spel opgehemeld, omg, dit lijkt me echt zo'n vette racer.
    Na het lezen van deze review, ben ik echt helemaal enthiausiast over deze titel. Met name omdat RSC niet bekend staat om zijn simulatie gebeuren. En vooral het coole over de kop vliegen :cool:. Eindelijk een online racer die niet zo serieus is als DTM of PGR2, zonder dat het al te arcade word. De game heeft 4-speler splitscreen! Ook heel belangrijk, dat weet ik nog wel, want ik heb tot nu toe nog geen live (over 2 weekies wel though :p)
    Dus ben al lang heel blij dat het met meer dan 1 speler op het scherm kan! Kan niet wachten om met deze titel over de kop te vliegen!


    Je kunt hem pre-orderen bij GCshop in samenwerking met XBW! :p
    Met xbox live kost hij slechts 57,50 (+ 2 euro verzend) en zonder live 47,50 (+ 2 euro verzend)
    Met xbox live
    Zonder Live

    EDIT: Let op, de review is langer dan 1 kantje, druk ook op volgende, het lezen waard !

    FF features van XBOX.com + commentaar:
    Helaas is dit niet de beste feature die er is, omdat XSN eigenlijk een beetje is geflopt. Zie daarvoor dit artikel op xbw.
    Ikzelf vind het een klein beetje jammer dat je auto slechter gaat rijden alstie "gewond" raakt, maar opzich is dat niet zo erg, misschien wel leuk als je iemand anders in de kreukels rijd :D 5 modussen klinkt ook erg goed, ook al waren er al 4 in RSC 1 :p
    Altijd leuk, 40 auto's :D. Vooral die gebande B group klinkt erg goed ;) Dat minor modifications slaat alleen niet op veel. Of wel tuning, of niet, niet zo half :p Want dat is alleen irritant :p

    Vooral de camera's die focussen op spectaculaire crashes klinken te gek :D Geweldig! :p Bovendien stond in die review dat er geen slowdown was, echt ferm (Y)
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  2. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Tsja, ik ben al weken enthousiast van deze titel. Eigenlijk sinds ik de eerste gameplay filmpjes heb gezien. Dit is gewoon een must-have. Maar vergis je niet, RSC2 is misschien nog meer simulatie dan DTM2 (het ralligedeelte in ieder geval wel ;) ).


    Maar wel geinig dat ze twee versies verkopen. Het is dan alleen weer kut als je nu geen Live hebt maar het over een jaar wel. Dan moet je alsnog een andere halen?
     
  3. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben over het algemeen helemaal geen fan van racespellen, maar deel 1 heb ik echt heel veel gespeeld en ben er nu weer mee bezig. niet dat ik goed ben ofzo, maar omdat het toch behoorlijk arcade is blijft het leuk om te spelen.
    Ik denk niet dat ik deel 2 zal kopen aangezien hij redelijk gelijk met de nieuwe hitman in de winkels ligt, maar anders had ik er zeker over na gedacht.
     
  4. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb precies hetzelfde als jou :p Maar als het goed is gaat de nieuwe Hitman totaal niet vernieuwend worden, en de nieuwe RSC 2 wordt zoveel beter :p Geen irritante respawns als je een meter uit de baan bent :p Echt een droom :D
     
  5. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, ziet er vet uit. Jammer dat ik niet beschik over Live, maar toch ga ik hem wel halen.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2004
  6. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    1 was echt heel vet splitscreen. Zo ontzettend lachen altijd! Deze ga ik zeker kopen.
     
  7. Sietse

    Sietse The one and only

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de review ff snel doorgelezen, maar het lijkt me ook echt een vette game worden :D En dan ook nog xbox live.. Ik heb het eerste deel niet gespeeld, maar na wat filmpjes en (p)reviews weet ik het wel: ik ga hem zeker halen, via gcshop!
     
  8. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Alsof PGR2 zo serieus is zonder dat het al te arcade wordt.:{
     
  9. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil hem nu al hebben :'-(
    Die review is echt heel goed!
    Alhoewel ik 91% een beetje weinig vind ivg met de review zelf.
    Maar deze ga ik zowieso bestellen:)
     
  10. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Beetje dom pacboyslim(?), het gaat om de game mét of zonder starterkit. Denk je nou echt dat ze twee versies uit gaan brengen... |:-
     
  11. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat was niet bepaald wat ik bedoelde :+ Ik bedoelde dat het niet zo sim achtig is als DTM of PGR, maar ook niet zo arcade als bijv. Burnout...
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2004
  12. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Echt dom is Pacboyslim's opmerking niet hoor. DTM 1 had dit toch ook al :p Gelukkig gebeurt het niet, maar het zou best gekund hebben. Dus voor alle duidelijkheid: Bij de een krijg je een starterkit met korting erbij, bij de ander koop je alleen de game.
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2004
  13. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb de review nog niet kunnen lezen, dus weet niet of dit er al in staat, maar ik hoop dat je nu wat meer offroad kan rijden. Als je in RSC1 3 meter de bosjes in reed werd je al gereset. In splitscreen is het juist vet om een beetje te verkennen.
     
  14. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit staat niet in de review, maar in diverse previews stond al wel dat je niet zo snel gereset was, en dus wat beter kunt afsnijden :D Ik geloof een preview van XBM als ik me niet vergis. Goede ontwikkeling is het zeker!
     
  15. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
  16. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwe review: IC-games

    Onbekende site verder ^^ Ken hem niet, krijgt een 85% overall score. Ga hem nu ff lezen.

    Voor de lol: Boxart!
    [​IMG]
    Hieruit blijkt dat je eindelijk ook je auto andere Paint job kan geven. Is wat minder saai dan altijd dezelfde kleur. Dat had RSC 1 ook niet :D Er zijn helaas maar maximaal 4 paint jobs per auto, hoewel er wel 40 auto's zijn ;) Deze paint jobs komen beschikbaar als je een bepaald aantal kilometers rijdt, soms wel tot 400 km :+ OMG!


     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2004
  17. Defqon

    Defqon Jade Empire

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch jammer dat ik net een nieuwe Starter Kit heb gekocht, anders had ik mooi de nieuwe pre-order van GCshop (RSC2 i.c.m. Starter Kit) kunnen kopen! Maar ja, dan maar zonder Starter Kit. Hij krijgt iig goede cijfers :D
     
  18. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Had zelfde probleem :p laat hem nu door mn broertje kopen, hoeftie iig niet op mijn gamertag die nog aangemaakt moet worden :p
     
  19. the xbox boss

    the xbox boss THE XBOX BOSS

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    deze game is echt zo vet 8) :D 8)
     
  20. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nogal een hele grote zeikerd que race games.
    Of de snelheid is niet goed of de auto geluiden zijn niet lekker.
    Deze game heeft het allemaal.Het rijd als een zonnetje en het ziet eruit als
    een zonnetje:)
    Ik kan niet wachten wanneer ik hem is een keer kan kopen.
    OOk een leuk ding dat je in deze game verschillende autokleuren kan verdienen
    als je bijv 50 km gereden hebt...of meer kilometers ik weet niet meer
    hoeveel kilometer dat is:)
    Hou je van rally koop deze game,want hij is zoo goed.
     

Deel Deze Pagina