Goedendag... Zijn er meer mensen die het probleem hebben dat als ze de Xbox op 50Hz PAL hebben draaien en dan de intro van RalliSport Challenge bekijken merken dat de intro film niet soepeltjes loopt? Ik heb hierna mijn Xbox gezet op 60Hz PAL en wat denk je, probleem opgelost. Enig idee wat dit kan zijn? Gegroet.
Dat je TV geen PAL 60 aan kan? (want veel games ondersteunen dit volgens mij niet helemaal, en RSC dus wel?)
Maar WouterR ik bedoel dus dat als je hem op 50Hz speelt dan schokt ie... op 60Hz draait ie soepel. Je hoort trouwens ook aan de Xbox als ie op 50 Hz staat dat ie moeite heeft met het afspelen, ligt niet aan de TV. Ik vind het een vreemd probleem.
Ja sorry er draait op het moment nog een topic hierover, ik heb volgens mij nergens last van... (deze week nog ff proberen)
Ik weet hier nog niets vanaf. Hoe moet je dat dan overzetten van 50 naar 60. Dan ga ik dat straks wel eventjes proberen.
Goh, blijkt Dusun gewoon ff op het zelfde moment een topic te openen over dit probleem ... zou Dusun dan mijn neef zijn Lijkt me trouwens erg sterk dat het aan de TV zal liggen, want Dusun heeft een grote 70cm Sony TV en ik heb een Philips 51cm TV. Trouwens al ik bijvoorbeeld Halo op 50 Hz draai heb ik nergens last van. Lijkt mij eerder een foutje in RSC.
Zelfde vraag als in de andere thread over dit onderwerp: Kun je de Xbox op een gewone TV zomaar zonder problemen op 60Hz laten draaien?
LOL PATSER Maaruh voor Illusion: zelfde antwoord als in ander topic: Bijna alle "moderne" TV's ondersteunen dit wel... en ik zou zeggen: probeer het gewoon Mocht het niet werken kun je 'm gewoon weer terug zetten naar 50 Hz
mijn philippsje is 8 tot 10 jaar oud en ondersteund ook 60 hrz en nogmaals ik heb geen problemen op 50 of 60 hrz
Maar heb je het ook al eens geprobeerd dan? Dus RSC intro op 50 Hz? Het zal toch zeker niet zo zijn dat ik 'm strax nog maar eens een keer op mag sturen
Ik was ook vergeten mijn box op 60 te zetten. Heb het nu gedaan en heb zowel op 50 als op 60 geen problemen met RSC.