Wat vinden jullie van rally challenge ik zit ziet te twijfelen of ik die spel moet gaan halen of moet w8en op nog betere spellen het ziet er grafiche prachtig uit maar hoe zit met de gameplay en zo wat vinden jullie ervan??? degenie die deze spel hebben, of gespeelt
hij krijgt gemiddeld gezien hogere cijfers dan project gotham racing. dus dat zegt veel maar warom kopen, kan je toch gratis krijgen van microsoft, nou dan!
De grafische weergave van het spel is zeer goed, bij CMR2 zie je dat het landschap wordt opgebouwd (de PC versie), op de XBOX is dat niet het geval. Ben je echter een rally fan en hou je ervan om de afstelling van een wagen te doen, zoals in CMR2 dan helaas. De rally legs zijn ook zeer kort 4 ritten is 1 rally, RSC heeft ook geen FIA licentie, doorom geen echte circuits en geen Colin MCRea of Richard Burns. Wat dan wel, een leuk spel voor veel uren racen
RSC is zeer leuk en grafisch meer dan in orde maar zoals WouteR al kwam te zeggen geen CMR en dat is nu net wat ik mis bij RSC een totaal klassement, ok je vordert in de klassen maar het geeft weinig gevoel van samenhang een WK winnen is naar mijn mening toch een stuk leuker en dan de officiele licenties en het fijnstellen van de wagen, misschien iets waar ze moeten aan werken voor RSC2?
hmm, ik wilde deze game van MS opgestuurd krijgen.. maar nu ik dit zo lees is de gameplay niet echt heel goed. als ik rally wil rijden, dan wil ik ook lange banen als Rally Championship 2000. zelfs de helft daarvan is dan nog lang en zou ook al goed zijn. nou begin ik ook te twijfelen..
hillclimbing vind ik het een van de leukste dingen uit het spel, in 3 stages een berg oprijden -> veel haarspeldbochten en afgronden, ziet er cool uit. Is trouwes ook vet in multiplayer... en geloof me met de gameplay zit het heus wel goed, het is iets meer arcadey owkey, maar daar is opzich niets mis mee, speelt gewoon lekker en dr is genoeg te doen in het spel, iig IMO een van de coolere spellen die op dit moment uit zijn voor de xbox...
Yep totally agree, Rallisport is echt een TOP GAME!! Vette GFX, alles loopt lekker snel, en het verveelt niet. Doet me een klein beetje denken aan Sega Rally van vroeger, was ook een tof spel.
tsja daz heel erg persoonlijk natuurlijk, dus ja.. ik kan nu wel zeggen dat ik t mee vind vallen maargoed dat heeft ook geen zin... hou je van race/rally spellen met een hoog pick up en play gehalte dan is dit echt een relaxt spel, een voordeel van korte stages is dat je (net als bij sega rally vroeger) echt plezier gaat krijgen in het verbeteren van je oude records, wat je toch minder hebt bij stages van +20 minuten(die ik overigens ook heel vet vind om te rijden in andere spellen, maar ik denk laat ik es een voordeel noemen tegenover de nadelen die eerder zijn genoemd over de korte stages in rallisport) idd! dat waz echt een vet spel ja, thuis helemaal verrot spelen en dan als je ergens in een arcade-tje kwam ff de l33t speler uithangen
Bij CMR2 op de pc zie je toch ineens bomen uit de grond schieten in de verte? Of was dat met een ander recent rallyspel op de pc? Dan vond ik er wel suf uitzien.
Ehm weeniemeer precies, kan ook aan je videokaart instellingen liggen natuurlijk, maar het ging hier om de gameplay..