Rally op de 360????

Discussie in 'Algemeen' gestart door mike amersfoort, 26 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mike amersfoort

mike amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He mensen,

ik heb dit onderwerp al eens aangehaald (begin januari), toen wist er helaas niemand nog wat over. Aangezien we een maand of 4 verder zijn stel ik de vraag nog eens....
    Ben echt benieuwd (en kan ook niet wachten) of er binnen nu en snel een rallygame uitkomt op de 360 (bijv. Collin McRae of W2C).
    Google'n heeft me tot nu toe nog niet echt iets opgeleverd....
    Weten jullie meer?

2. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen idee maar ik hoop dat er wel snel iets komt....

lekker toch, next-gen modder om je oren :D

3. JeePee

JeePee Guest

Wachten tot de E3. Wie weet wordt daar wel Rallisport Challenge 3 aangekondigd :)

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Deze vraag is al vaker gepost, maar idd wachten op de E3 lijkt mij de oplossing.

5. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dat Rally noemen dan, ik dacht altijd dat dat meer een soort van Arcade spel was.

Grand raid Offroad komt er ook (ooit) aan.

6. JeePee

JeePee Guest

RSC is idd Arcade, maar er zijn maar weinig realistische rally games. Eigenlijk maar één, en dat is Richard Burns Rally. Nadat je die gespeeld hebt voelen andere games als CM2005 of WRC4 erg arcade aan.

7. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil gvd simulatie-racers op de 360 8). Hopelijk op de E3 de aankondiging van Forza 2 of misschien zelfs een nieuwe sim-racer. En ik kan me niet voorstellen dat er geen rallygame wordt aangekondigd op de e3 :).

8. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Hopelijk komen ze met een rally game, en eentje die ook echt next-gen waardig is. I love it !

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Blijkbaar nog nooit gespeeld of wel? Ach ja JPR zegt het eigelijk al, en volgens Gamespot en andere sites was Rallisport Challenge toch echt de racegame van de Xbox zelfs scorede hij hoger als PGR2 en Forza ;)

10. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Als je echt voor sim wilt gaan ben je beter af met een PC, want alle consolegames (zelfs Forza en GT) zijn meer arcade dan echte sims op de PC, zoals b.v. GTR of GT legends etc.. Bovendien heb je dan ook pas echt goede FF support etc voor stuurtjes..

Ik hoop zelf nog steeds dat RSC3 op de Xbox 360 komt, maar aangezien MS Dice heeft verkocht ben ik er niet meer zo zeker van.. Zou wel balen zijn want ik vond RSC de leukste racegame op de oude Xbox.. Een game als Flatout2 op de 360 zou ik ook wel willen zien, een lekkere destruction-derby game, om fun in te hebben met vrienden online..

Laatst bewerkt: 26 apr 2006
  11. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel GTR al op mun pc met een stuur, maar af en toe op de console is ook wel leuk. Helemaal met Xbox Live.

Ik heb eigenlijk nog nooit egt een rallygame gespeeld. Misschien als er op de e3 een demo is dat ie op de marketplace komt. Laten we het hopen :).

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Yups heb je helemaal gelijk in, een nieuwe Destruction Derby zou idd ook wel erg tof zijn.(En idd ik weet dat die exclusief voor Sony zal blijven) Maar dan wel de oude stijl van DD en niet zoals die nieuwe. Ik vind het ook erg jammer dat ze Dice hebben verkocht aan EA, en dan vooral in het opzich van dat Dice een erg goeie developer is die afgelopen gen veel heeft betekend voor de oude Xbox.

Laatst bewerkt: 26 apr 2006
  13. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze idd maar wel met een goede racegame komen op E3, rally of niet, maakt me niet zoveel uit.. Op dit moment hebben we eigenlijk alleen PGR3, erg magertjes 1 game.. NFS en Burnout etc neem ik niet serieus.. Ik denk dat we sowieso wel wat horen&zien over Forza2..

14. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Waarom maak je dan weer een thread aan om dezelfde vraag te stellen?
    Er zijn al een paar threads over dit onderwerp.
    Waaronder 1 voor RSC en ook b.v. Formule 1 spel of rally op de 360.
    Graag daarin verder gaan en niet elke keer dat deze vraag bij je opkomt een nieuwe thread aanmaken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina