ranking systeem

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door masterape, 10 mrt 2003.

1. masterape

masterape Guest

Xboxarena

Zijn er hier ook mensen die deze site wel is bezoeken incl. het forum?Ik heb er nou is gekeken en het ziet er aardig uit maar erg veel lijkt op dit forum. Ik vind dit toch nog steeds het beste forum maar ja dat doet niet ter zake. Misschien een idee voor de MODs om daar is rond te kijkuh voor wat nieuwtjes. Zo dat ze die ook op dit forum kunnen doen. Zoals een rank systeem met posten ofzo?

www.naamsite.nl of www.naamsite.net

/mod Spam, doen we niet aan. Mr.blond

2. masterape

masterape Guest

Ok sorry ik kan hem niet closen doen jullie het?Het was trouwens maar een id

3. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zonder de naam van de site snap ik je id ook hoor, mag dus wel open blijven

het idee is in de verpauperingsthread al aan bod geweest, nu is er overleg over een medaillesysteem

4. masterape

masterape Guest

Ow sorry niet gelezen eindelijk een goed id is het la in gebruik maar ja misschien hier dan over een andere kant van het onderwerp praten?En zou je aub de threadnaam willen veranderen? Ff kijkuh waar kunnen we dan over praten?

Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2003
  5. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    is nog niet in gebruik het medaille systeem, het zou eigenlijk een beloning zijn voor degenen die goed posten, de mods mogen medailles geven aan members waarvan zij denken die dat verdienen

6. masterape

masterape Guest

Ok geef er maar vast een aan mij:cool:
    Dit is idd een cool systeem en dit maakt het forum denk ik ook weer wat aantrekkelijker want iedereen houd wel es van een soort klein spelletje en iedereen wil zon medaille verdienen dus gaan ze seriues posten. Ik be ook pas net op xboxarena maar dit is wel een leuk systeem wat ik nog niet zo goed ken want je kunt ook procenten behalen enzo voor verschillende dingen.

7. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    is de brug tussen mods en members inmiddels niet groot genoeg?
    als mods nou nog eens medailles gaan uitdelen maak je die brug volgens mij alleen maar groter

en wat houdt het eigenlijk in dat "goed posten"...ik dacht dat deze site ook gewoon voor de lol was

8. masterape

masterape Guest

Hiermee bedolet hij dat er geen posts komen van:"idd, of ja, of nee ofzo maar gewoon goede posts die op het onderwerp slaan die goed beargumenteerd worden.

9. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Dialogical bedoelt denkik dat de macht van de Mods zo nog groter wordt.. als ze iemand wel mogen kunnen ze bv. makkelijk medailles geven. Geeft iemand anders ook serieuze bijdrages, maar niet in het straatje van de Mod dan kan dat minder snel worden beloond met een medaille.

Het kan goed werken, zo'n systeem. Maar ik geef Dialogical wel gelijk dat de brug zo nog groter zou kunnen worden..

voor de mensen die de medailles vaak krijgen word de brug wel kleiner (= positief). Eerlijkheid is wel belangrijk in zo'n systeem..

10. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk niet dat er moderators zijn die hun macht misbruiken of machtsgeil zijn. Ik vind dat de mods ook niet zoveel meer hebben te zeggen dan de members, kijk naar de verpauperingsthreads, we laten de members toch mee beslissen, er is een opmerkingenforum waar je klachten kan neerzetten, ik denk niet dat de mods overdreven veel macht hebben, er moet ( volgens mij) 'macht' zijn om organisatie te hebben

Zo'n medaillesysteem is ook nog niet zeker, maar lijkt mij de leden te kunnen motiveren om zinvolle posts te plaatsen ipv 'ja', 'neen', opsomtopics,...
    uiteraard ben je hier voor de lol, ben jij hier tegen je zin? het off-topic forum komt trouwens terug, maar onder een andere naam en de bedoeling is de lol er voor iedereen in te houden, dus om het niveau terug wat op te krikken

11. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    True, niks tegen in te brengen eigenlijk...

Deel Deze Pagina