Rankings Motogp(2)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pablow, 14 jul 2003.

1. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Deze rankings zijn tijdelijk gestopt!

Test<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"><html><head>
    <title>Untitled Document</title><meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"></head><body>
    <table width="46%" height="155" border="0"><tr><td width="6%" height="21">&nbsp;</td><td width="34%" bgcolor="#FFFFFF"><em><strong><font color="#FF0000" size="1">Xbw Naam :</font></strong></em></td><td width="39%" bgcolor="#FFFFFF"><em><strong><font color="#FF0000"size="1">Gamerstag:</font></strong></em></td><td width="21%" bgcolor="#FFFFFF"><em><strong><font color="#FF0000" size="1">Ranking:</font></strong></em></td></tr><tr bgcolor="#FF9966"><td><strong><font color="#FFFFFF" size="1">1.</font></strong></td><td><font color="#FFFFFF" size="1">Pablow</font></td><td><font color="#FFFFFF" size="1">Pablow NL</font></td><td><font color="#FFFFFF" size="1">223</font></td></tr><tr><td bgcolor="#FFFFFF"><strong><font color="#666666"size="1">2.</font></strong></td><td bgcolor="#FFFFFF"><font color="#666666"size="1">WouteR</font></td><td bgcolor="#FFFFFF"><font color="#666666" size="1">PopovNL</font></td><td bgcolor="#FFFFFF"><font color="#666666" size="1">233</font></td></tr>
    <tr bgcolor="#FF9966"><td height="21"><strong><font color="#FFFFFF" size="1">3.</font></strong></td>
    <td><font color="#FFFFFF" size="1">Marius</font></td>
    <td><font color="#FFFFFF" size="1">Sonic Circle</font></td>
    <td><font color="#FFFFFF" size="1">244</font></td></tr><tr>
    <td height="21" bgcolor="#FFFFFF">&nbsp;</td><td bgcolor="#FFFFFF">&nbsp;</td><td bgcolor="#FFFFFF">&nbsp;</td><td bgcolor="#FFFFFF">&nbsp;</td></tr><tr>
    <td height="21" bgcolor="#FFFFFF">&nbsp;</td><td bgcolor="#FFFFFF">&nbsp;</td><td bgcolor="#FFFFFF">&nbsp;</td><td bgcolor="#FFFFFF">&nbsp;</td></tr>
    <tr>
    <td height="21" bgcolor="#FFFFFF">&nbsp;</td>
    <td bgcolor="#FFFFFF">&nbsp;</td>
    </tr>
    </table>
    </body>
    </html>

Laatst bewerkt: 26 aug 2003
  2. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Voorlopige lijst: MOTOGP 2

Datum: 29 juli 2003 12:41

Xbw Member: -- Gamerstag: -- Ranking:

1. Alexvkan--- Alex V ------ 20
    2. Quadra---- Quadra ------ 84
    3. Marius -- Sonic Circle ---- 94
    4. Jerhui ---- Jerhui ------- 246
    5. Tronky -- Vermander --- 843
    6. Pablow -- Pablow NL -- 2588
    7. mariaXi - Goudenoog -- 2866
    8. mr.ed - Obiwan NL ---- 3396
    9. Vaag --- DutchWeirdo - 3800
      [/list=1]Deze lijst wordt (voorlopig) niet meer geupdate, de reden daarvan is dat ik werk aan een nieuwe opzet van de rankings!

Je hoeft hier dus ook niet meer je ranking te posten/te editten!!

Laatst bewerkt: 30 jul 2003
  3. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OK prima, ik doe zekers mee want zo is het namelijk mogelijk met precisie je nederlandse friends uit te nodigen. Kijk ik kan WouteR (ohnee, juist hij niet :)) en sonic circle en tuur wel op mijn vriends list zetten, maar schieten zij hier iets mee op. En voor mij, schiet ik er iets mee op?

Maar als ik in deze draad mensen van hetzelfde caliber vind, kunnen er vanzelf battles op niveau plaatsvinden.

okok, dit was de stand van gisteren, ik zal de zaak zodirect nog ff editen. Maar hoe wil je bijhouden wie in zijn draad wanneer de zaak update. Kijk bij een edit komt de datum erbij te staan, maar mocht je nog wat tekst willen toevoegen is dat ook een edit.

Dus wellicht expliciet de datum en dag van de week vermelden. Enne, is het niet beter dat iedereen iedereen in zijn eigen draad al zijn standen bijhoudt, dan heeft ie er zelf ook nog wat aan, om de progressie te meten.

groet, mX

-----------------------------------------------------------------------------
    Moto GP 2
    edit 1 030714 18.12 XBW: m a r i a X i Gamerstag: GOUDENOOG Ranking: 5828
    edit 2 030714 19.05: XBW: m a r i a X i Gamerstag: GOUDENOOG Ranking: 5228
    edit 3 030714 19.21: XBW: m a r i a X i Gamerstag: GOUDENOOG Ranking: 5066
    edit 4 030715 22.25: XBW: m a r i a X i Gamerstag: GOUDENOOG Ranking: 4605
    edit 5 030716 18.15: XBW: m a r i a X i Gamerstag: GOUDENOOG Ranking: 4304
    edit 6 030717 19.18: XBW: m a r i a X i Gamerstag: GOUDENOOG Ranking: 4176
    edit 7 030717 21.17: XBW: m a r i a X i Gamerstag: GOUDENOOG Ranking: 3533
    edit 8 030717 23.14: XBW: m a r i a X i Gamerstag: GOUDENOOG Ranking: 3257
    edit 9 030721 23.17: XBW: m a r i a X i Gamerstag: GOUDENOOG Ranking: 3273
    edit 10 030721 22.54: XBW: m a r i a X i Gamerstag: GOUDENOOG Ranking: 2866

------------------------------------EDIT--------------------------------------
    Deze draad is dus voor tijden, om zodoende meer duidelijkheid te krijgen wie op hetzelfde niveau zit als jijzelf. Niet iedereen heeft een friendslist met competatieve inhoud. Graag dus on-topic je tijden noteren en ranking op de hierboven beschreven wijze. Pablow zal deze dan globaal bijhouden. Je kunt natuurlijk als je graag op bepaalde zaken wilt reageren altijd zelf een quote 'verhuizen' naar een andere thread, de draad waar de post hoort. Dan blijft de waarde van deze draad in ieder geval bestaan. DUS --> zaken m.b.t. de moto gp 2 competitie graag in de draad die daarvoor dient. Okok, misschien een beetje out of my league, gezien ik geen mod ben ofzo, maar deze tijden hebben voor mij in ieder geval wel degelijk nut.

groeten, mX

Laatst bewerkt: 24 jul 2003
  4. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ook zelf je tijden er bij zetten daar heb ik verder weinig problemen mee maar zet er dan ook datums bij, en bij het editten kan ik het gewoon vergelijken met de ranking van daarvoor dus dat zou ook geen problemen op moeten leveren. Je bent trouwens wel aan mij gewaagd zie ik :p !

@ Tronky: Ja is wel een leuk idee om een keertje te doen zal je wel van te voren moeten plannen anders zullen er niet veel mensen op komen dagen. Maar dat kan je mischien beter in de chatbox afspreken, ik zal wel aanwezig zijn in ieder geval.

Laatst bewerkt: 14 jul 2003
  5. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Off-Topic maar kunnen we eens niet met z'n allen afspreken om een championship te rijden???
    Met qualify of zonder het maakt mij niet uit.
    Btw mijn ranking is 888 en mijn gamertag: Vermander.

EDIT: RANKING VAN TRONKY, GAMERTAG: VERMANDER OP 16 JULI 2003 : 843 !!!

(beter met zo'n edit zeker?)

Laatst bewerkt: 16 jul 2003
  6. GameGuru NL

GameGuru NL Allo...?

Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet handig om te vermelden in welke motogp et is?

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik snap niet hoe je dat bedoeld..? Gewoon lekker mee doen aan deze competitie :cool:

8. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn huidige ranking is (de laatste keer dat ik heb gekeken) 246ste...

Mijn beste ranking was 161ste... maar dat gaat denk ik niet meer lukken :eek:

9. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok merci ik ben ingeschreven.
    Moest ik kunnen meedoen zal ik dan vanop voorhand weten wanneer? Want als ik van pc naar xbox ga moet ik soms 1u wachten.

10. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    De racetijden worden vooraf op de site vrijgegeven. Eigenlijk willen we een vaste tijd hebben elke race-avond en die zal dan idd bekend worden, dus je hebt vast genoeg tijd! :)

11. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok ik lees dat alleen de beste 32 kunnen meedoen.
    Mijn ranking is rond de 900, normaal gezien kan ik meedoen zeker? Hoeveel inschrijven hebben jullie al?

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    We hebben nu 22 inschrijvingen (is ook te zien op eerste pagina van het competitie-topic) en met een 900e plek kom je er gemakkelijk in :)

13. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Idd bedankt jij snapt hoe het in elkaar steekt, het valt me ook tegen van Wouter en Jerhui dat ze niet echt hebben geluisterd wat hier de bedoeling van is. Dus graag alleen je tijden door geven eventueel suggesties,meningen enz enz... Als je wilt af spreken voor te rijden en dat soort andere dingen zijn er voldoende andere threads voor aan gemaakt dus doe het dan a.u.b. daar.

Dus mensen als je iets gaat posten lees dan eerst de eerste post, zodat je weet wat de bedoeling is!

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Valt me zwaar van je tegen Pablow, al die dubbelposts *)

15. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    King Tuur staat 6e. Ik (Alex V) sta momenteel 20e.

16. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Huidige ranking: 901

17. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Hier word ik een beetje boos over :mad: ! Het is de bedoeling dat je je eerste post edit en je (nieuwe) ranking er opnieuw neerzet en niet elke keer te posten lees eerst nog eens goed mijn 1e post van deze thread, zodat je weet wat de bedoeling is.

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat werkt dus kennelijk niet. Beste is gewoon centraal een lijstje bijhouden, zoals je zelf al eerder aan bood :cool:

Het is anders ook een beetje onoverzichtelijk om in de gaten te houden wie echt enorm aan het stijgen is...

19. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar je eigen tijden kun je dus ook in je 1e post bijhouden, zodat pablow deze tijden in het hoofdoverzicht meeneemt.?

mzzltof

20. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat er niet persee om wie er verschrikkelijk aan het stijgen is het gaat erom dat niet iedereen elke keer een nieuwe post aan maakt anders is het helemaal onoverzichtelijk want dan moet ik eerst gaan kijken of diegene niet in het lijstje staat nee geen goed plan :) ! Ze moeten dan maar er wat meer moeite voor doen, het jeugd sentiment van tegenwoordig ;) !

Mensen LEZEN LEZEN !!!

Laatst bewerkt: 16 jul 2003

Deel Deze Pagina