Rapport : Xbox domineert console markt in 2006

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Angelfire, 6 dec 2002.

1. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.tweakers.net/nieuws/24629

http://www.heise.de/newsticker/data/daa-06.12.02-000/

Tegen die tijd zal de Xbox 2 al verkrijgbaar zijn :)

2. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Echt grappig vanmiddag ,i k bheb Net SplinterCell dus . (2 dagen) en ik zette vanmiddag Xbox uit (en dan schiet ie automatisch naar Tv weer) en toen zag ik nog steeds splinterCell aanstaan terwijl Xbox Uit was 8) 8) en toen was het SplinterCell reclame ..

whahhaa heb in een tijd me niet ZO geflashed gevoelt 8) , wheheh

3. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Bwahahahaa!!!LoL
    Xbox is taking over!!!:9

4. sexylexy

sexylexy Guest

ja nu staat in het guiness of record book dat sony in maart 2000 70% van de consolemarkt in handen had, ik hoop dat microsoft 75% in handen heeft of nog meer, en dat alle ps fans de xbox hebben gevonden!!

5. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox rulleert gewoon en MIC ook heb het altijd al gezegt :):):)=( :+

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het draait Microsoft echt niet om de winst van de Xbox. Ze willen gewoon imago verbeteren (vooral onder de jongeren). Als jongeren microsoft "cool" vinden, heeft MS zijn doel bereikt.

Laatst bewerkt: 7 dec 2002
  7. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je nu wat kort door de bocht gaat.
    In principe heb je wel gelijk, maar dat is alleen maar fase één.

Het uiteindelijke doel van MS is om een MS product in de huiskamer te hebben staan. Zoals misschien bekend steekt MS vele miljoenen in de ontwikkeling van PC's die aantrekkelijk zijn om naast de stereo ed. te zetten ( denk aan HP E-PC, Die IBM met alles in het beeld enz. ). Dit komt vooral omdat onderzoek heeft uitgewezen dat alles wat zo'n beetje met beeld, geluid en communicatie in de toekomst gecentraliseerd zal worden. Dat wil dus zeggen dat je één apparaat koopt dat eigenlijk alles voor je doet.

En daar wil MS dus tussenzitten, want ze willen natuurlijk wel de mogelijkheid hebben dat die alleskunners ook door Microsoft geleverd kunnen worden.

MS kennende is er een heel stappenplan uitgedokterd waarbij bijvoorbeeld de Xbox 3 ( ja ik weet het.... das 2010 + ) een ingebouwde DVD-Recorder of weet ik wat nog meer.

Geloof mij, er zit meer achter dan alleen maar een spelletjescomputer :)

8. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, als Microsoft niet meer als een "nerd" wordt gezien. Zullen de verkopen flink toenemen. Jongeren hebben nou eenmaal grote invloed op de aankopen van hun ouders. Straks zal de Xbox nog een radiografisch zijn. Speel je onderweg in de trein (of iets moderners) ff op je palmtop Halo 13 vanaf je Xbox thuis. Misschien krijgt de XBox wel Windows en kan je het gebruiken als tv.

9. masterape

masterape Guest

Zeker met de aankomende spellen en de gene die net uitzijn,SC,UC,blinx,morrowind,fable,raven shield,brute force,doom 3,halo 2 en a lot meer

10. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zo'n beetje het plan van Sony met de ps3, als we de berichten mogen geloven.

11. Alanson

Alanson PS2 raper

Leuk Bevonden:
    0
    fuck Sony!

12. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk eerder dat Sony erruit gaat dan Nintendo.

Deel Deze Pagina