Deze games zouden rond juni uitkomen. Maar Rare komt met een kleine make over. Wat vinden jullie er van. Dit is Conker Live & Uncut geworden: Voor: Na: En Kameo (ik vind dit er zonde hoe het er nu uit ziet maar ja): Voor: Na:
Semi-oud nieuws, van IGN, niet verzekerd dat het ook echt gebeurd... Onofficieel. Maar Conker = er zeer hard op vooruit gaan!
Er was geen Thread over. Conker was al ff bekend. Maar dat van Kameo verbaast me echt. Ik vond die andere toch veeeel beter.
Jammer dat Microsoft niets aan Rare doet... ze maken zo'n aparte goede games... Nu ook weer met Kameo en Perferct Dark Zero maar het blijft allemaal zo stil. Echt zonde. Ze hadden onderhand beter voor Nintendo games kunnen blijven maken. Dan kwamen er tenminste weer games van ze in de shops.
Conker was juist zo vet zoals ie was, een lekker onschuldig beesie met een iets minder onschuldiger karakter
Het blijft trouwens idd best stil rond Rare.. Grabbed by the Ghoullies kwam ook in 1 keer uit de lucht vallen.. Best jammer, ik hoop dat ze Conker toch wel wat meer promoten.
WAAAAAAAAAAAAAAAT ????!!!! Echt niet, Ken Lob beweerd zelfs dat Conker er nog beter uit moet gaan zien dan welke Xbox game dan ook, zelfs beter dan Halo 2 !!!
Nou ik weet niet of jij dat eerste filmpje hebt gezien toen tijdens de E3?? Dat waren gfx van niks om het zo maar te zeggen. Maar dat maakt mij persoonlijk ook niet zoveel uit want de gameplay lijkt me gewoon heerlijk! En ik kan echt niet wachten op kameo. Na het zien van de E3 filmpjes van vorig jaar was ik in 1 keer verliefd op kan spelletje De sfeer die het uitstraalde was echt enorm. Je vliegt als zo'n mooie elf door een ongelofelijk fantasie wereld en je kan kleine beestjes opvoeden tot vechtmonsters. Als ze er voor zorgen dat die beesten straks ook nog een groot aantal aanvallen hebben dan kan dit spel echt een topper worden!
ik vond Grabbed by the ghoulies nie geweldig...... begrijp me nie verkeerd , het is een leuke game , maar die bestuuring vond ik nie zo geweldig..... ik heb wel betere verwachtingen van Conker (Favoriet) & kameo en natuurlijk de Shooter die een plekje naast Halo 1&2 krijgt Perfect Dark Zero (PD2) kortom.... cant wait !!
Ik betwijfel of dit wel echt zo is. Ik kon er niks over vinden op Rare z'n site. En ik moet toch echt maar eens zorgen dat ik live krijg aangesloten, wil Conker ook online spelen
Jah, ik vind het eigenlijk ook erg merkwaardig, Conker zag er bijna hetzelfde als de op de N64 uit op de vorige E3, maar we zij alweer een jaartje verder en aan die tekening tezien wil Rare net als bij StarFox AD een soort semi-realisme aan het spel toevoegen. Ik vind Conker's nieuwe look echt SUPER maar Kameo is om te janken !!!
Rare moet nog opwarmen...... ik bedoel ze hebben pas 1 game gemaakt... zo moeten nog wennen aan de x box (denk ik) vandaar dat het vertraagd word ect
Als ze maar met goeie games komen. En hopelijk was dat van kameo maar een gerucht niet waar. Maar conker is er wel op vooruit gegaan. Het moet geen directe port worden.