Het is heel vreemd dit, maar ik heb sinds 3 dagen ineens andere lettertypen en lettergroottes op het forum en op de site. Letters zijn groter en van een ander lettertype dan dat ze normaal zijn. Is er iemand die een oplossing heeft? Het is alleen op xbw dat is zo raar. Op andere sites heb ik er geen last van. Dus als iemand dit ook een keer heeft gehad geef aub een tip.
Dat kan ik me niet voorstellen, omdat de ATI drivers voor je grafische kaart (denk ik) zijn.. Ik vind het ook raar dat er bij Beeld-->Tekengroote "Normaal" staat. Misschien spyware?
Mocht het Spyware zijn, dan kan je Ad-Aware downloaden op deze site. Werkt heel goed, draai het elke week .
Cookies wissen helpt niet... Spyware zal ik straks effe naar kijken. Vind het erg raar... dat lettertype lijkt op arial bold 17 dus dat is niet de bedoeling.
Ik had dit een week geleden ook, maar is volgens mij, vanzelf weggegaan of ik ben me eraan gaan wennen
Verdana staat ook gewoon in de fonts darkwing dus dat is het ook niet... K weet het niet, nou ja dan maar wennen aan de nieuwe xbw look
Ik heb de bug al gevonden. Hij zit in picture it! Dat is uit 2001 en er gaat na installatie iets fout met de lettertypes. Het is nu opgelost.
zoiets had ik eerst ook gedan dan alleen op een andere site. echt irritant!!! ik had het op www.clubs.nl. we hebben nu een nieuwe computer dus alles is weer normaal maar er staan dan allemaal fouten en kruisjes. nie leuk.
Mazzelaars En als je CTRL+scroll doet dan?? /edit: misschien wel handig als Darkwing die foto ff kan posten..zijn vast wel mensen die het weten op te lossen /edit2: Oops, zag niet dat deze thread uit 2 pages bestond..je hebt het antwoord al gevonden zie ik. Veel plezier nog verder surfen over het forum met de goede look *geeft surfplank aan alex