Ik weet niet of jullie het al wisten maar: Rare niet langer Second Party! Al weken gieren er diverse geruchten over het internet over Nintendo's second party Rare. Bij de meeste geruchten werd aangenomen dat ze lauter beruste op de onreinste waarheid, maar mede-gamers het woord is er uit: Rare gaat ook haar geluk beproeven op de Xbox en PlayStation2 Enkele weken kon je hier al lezen dat Rare en Activision al met elkaar lagen te flirten, maar Nintendo ontkende stellig dat hun relatie met het Britse bedrijf veranderd was. Niets blijkt nu dus minder waar! Het zal echter niet gaan om een opbod wat Activision zou hebben gedaan, maar zoals het er nu uit ziet zal Activision diverse games van Rare uit gaan geven. Ook kunnen we je met bijna volledige zekerheid vertellen dat het vervolg van Perfect Dark multi-platform gaat worden. Het spel, dat volgens geruchten al in ontwikkeling zou zijn, zal gaan verschijnen op de Gamecube en PlayStation2. Ook het project Donkey Kong racing zou zijn stop gezet. Rare's plannen waren om ook deze game op meerdere consoles te laten verschijnen maar aangezien er diverse karakters van Nintendo in dit spel hun opwachting maken heeft Nintendo hier een definitief halt aan toe geroepen. Na alle geruchten die dus het internet over gingen is het nu toch duidelijk. Helaas geen positief nieuws voor Nintendo en al haar fans. Over Rare's definieve plannen zullen we uiteraard meer horen tijdens de up-coming E3.
WAAROM NIET OP DE XBOX??????? dat moet volgensmij een van de beste spellen worden die op de cube uit zou komen, dus waarom zou ie wel op de ps2 uit komen, en niet op de xbox??????
Hé plaatsgenoot, jij hebt wle met je kop in ut zand gezeten hè? Rare wass één van de getalenteerde 2nd parties van Nintendo, die o.a verantwoordelijk waren voor Perfect Dark en GoldenEye....
Dit heb je BTW van gameqube.nl en ten tweede BLIJFT het een gerucht!!! Nintendo of Rare gaat het duidelijk maken op de E3 GRZ, Lenntheman
Dit betekent duzz dat Bedrijven weg gaan bij Tha Big N! Het gaat duzz niet goed met Nintendo! mooi voor onzz!
kan dus ook een gerucht zijn van de e3, dat er meer mensen op af komen, = meer geld verdiend, en dan zullen ze wel weer aan komen, dat ze niet weten wie gezegd heeft dat Rare weg gaat als 2nd party bij Nintendo..
Ralph zijn 106 e Foute opmerking .. Jesus kom op . Sorry hoor , maar deze uiting is effe omdat ik al die (naar mijn mening) domme/nutteloze opmerkingen van jou heb gekeken / gelezen. Zoveel shit komt eruit .. en soms denk ik .. " Waar was Ralph de Afgelopen 244353765 jaar ? " brrrrrrrrrrrrrrrrr zo . klaar , geen woede meer , alles ok hier .