Rare xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Hvc., 6 dec 2005.

1. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met mijn xbox.Hij leest sommige spellen slecht zoals jade empire en halo dat is opzich niet zon probleem.
    Bij Gta :confused:a loopt ie soms vast.
    nu heb ik voor sinterklaas een spel gekregen Fable: the lost chapter dus ik stop hem in me xbox kijk naar het scherm waar 3 voorstukjes opkomen de 1ste van de maker lionhead, de 2de van de uitgever microsoft en daarna de intro van de game.
    Ik wist van de 1ste fable dat de itro pittig lang duurt dus ik klik het weg naar een paar rare geluiden begint ie alle filmpjes weer opnieuw!!
    En steeds weer, nu ben ik vanmiddag terug geweest met het spel en vroeg een nieuwe of ie dan wel het deed.
    maar toen ik thuis kwam deed ie hetzelfde.

Ik heb een reinigings cd erin gedaan maar dat helpt niet.
    weet iemadn wat ik kan doen of wat helpt??

Alvast bedankt:D

2. sungod

sungod linkin park!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit soort dingen ook soms, ik had bij burnout 3 dat hij bij het loaden niet verder ging dan 3 kwart. en bij the cronicles of riddick kan hij sommige saves niet openen, ik ben terug gegaan en de verkoper zei dat het niet aan de disc lag. maar ik koop gewoon binnekort de 360 :) hopelijk doet die wel normaal =D

ik zou gewoon microsoft opbellen, die komen hem dan ophalen en maken ze hem, tenminste, als je garantie nog niet afgelopen is..

Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  3. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde, ik heb geen garantie meer, dus heb ik een xbox 360 gekocht :)

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    *verplaatst

5. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Je DVD-drive is stervende, of je koopt een nieuwe drive (50 euro) of een 360 :)

6. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0

Thnx man, ik koop ze gewoon allebei:D*)

7. Celius

Celius Guest

Dit soort dingen had ik nooit, maar ik denk dat je het beste Microsoft kunt bellen.

8. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet ik ook nog eens doen, maar m'n engels is heel slecht en ik hoorde dat je soms een engele helpdesk aan de lijn krijgt. Klopt dat?

9. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nope gewoon nederlands

10. sungod

sungod linkin park!!

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou je een nieuwe drive kopen als je toch een 360 haalt ? :confused:

11. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lens schoonmaken werkt niet en is in het geval van de xbox complete onzin.

de lens krijgt namelijk via een heel klein spiegeltje zijn data binnen en daar ligt 9 van de 10 keer het probleem.
    als de xbox al wat ouder is dan wordt het spiegeltje troebel door vuiligeheid/stof,en zal dan disc errors veroorzaken omdat de lens slecht van data voorzien wordt.

disc/lens cleaners zijn in deze weggegooid geld.......je maakt het spiegeltje hiermee niet schoon immers.
    microsoft stelt zelf regelmatig dat vaak bij dit soort problemen de complete dvd drive vervangen dient te worden.
    valt je xbox net buiten de garantie van 2 jaar dan zijn de reparatiekosten voor jezelf daar ik schat dat deze niet veel zullen schelen met de nieuwprijs van een compleet nieuwe xbox tegenwoordig.

vraag het eens na bij de locale gamesboer die ook reparaties uitvoert....weet zeker dat hij dit probleem kent en je voor een fractie van het bedrag verder kan helpen.

12. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dit ook zelf oplossen, of moet je dit echt door een professional laten doen om nog enig sinds met je xbox te kunnen spelen :+

13. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon een drive kopen en erin stoppen, een kind kan de was doen hier bijvoorbeeld hier kan je een drive kopen(winkel is te vertrouwen voor als wet dat weer krijgen, zucht)

Deel Deze Pagina