Rareware en de nieuwe Game Line up.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Spartan117, 14 mei 2003.

1. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na de aankondiging van de games op de E3 promo van Microsoft zelf heeft Rare nu ook haar website aangepast. Onder de titel Rare's Three Big E3 games zien we de reeds aangekondigde Grabbed By The Ghoulies, Conker: Live & Uncut en natuurlijk Kameo: Elements Of Power. Belangrijker dan dat is echter, wat houden de games nou eigelijk in. Rare is zo aardig geweest om een korte inhoud te geven van de drie toppers in wording.

Te beginnen met Grabbed By The Ghoulies: een avonturengame waarin jij in de huid van Cooper wordt gezet. Wanneer de geest van zijn vriendin ontvoerd wordt heeft Cooper geen andere keuze dan om het spookhuis op het eiland Hall binnen te gaan om er zo langzaam achter te komen wat er daadwerkelijk binnen afspeeld. Kenmerkend aan deze titel is de grote mate van interactie met de omgeving, de speler zal zo van alles tot zijn beschikking hebben in het gevecht met de kwade geesten die het huis rijk is. Het spel wordt door hetzelfde team als dat van Banjo-Kazooie/Tooie ontwikkeld en zit dus weer vol met geestige en eigenaardige karakters. Tot slot nog enkele wallpapers, vers van de pers:
    Wallpaper 1
    1280 x 1024
    1024 x 768
    800 x 600
    Wallpaper 2
    1280 x 1024
    1024 x 768
    800 x 600

De tweede titel op de lijst is niets minder dan het langverwachte vervolg op de Nintendo 64 topper Conker's Bad Fur Day; Conker: Live & Uncut. Het eerste deel heeft enkel jaren geleden voor veel opschudding gezorgt, het schattige karakter bleek dan ook slechts een omhulsel te zijn van de grove maar erg leuke humor die in het spel aanwezig was. Iedereen die deel 1 gemist hoeft niet te treuren, want in het vervolg zal de gehele originele versie opnieuw worden uitgebracht, met verbeterde graphics en vele extra levels die niet aanwezig waren in het origineel. Het multiplayer aspect en dan met name de Xbox Live ondersteuning speelt, zoals de titel al doet vermoeden, een grote rol. Zo zullen er (in tegenstelling tot eerdere berichten waarin het getal 16 werd geopperd) tot 12 spelers tegelijk elkaar het leven zuur kunnen maken in één van de uitbegreide hoeveelheid multiplayer games. Nog niet genoeg? Check dan snel de wallpapers:
    Wallpaper 1
    1280 x 1024
    1024 x 768
    800 x 600
    Wallpaper 2
    1280 x 1024
    1024 x 768
    800 x 600

En dan komen we aan bij de laatste titel. Eentje waar we al vorige E3 kennis mee hebben mogen maken, namelijk Kameo: Elements Of Power. Het verhaal mag inmiddels wel een beetje bekend zijn. Kameo neemt het op tegen de kwade krachten van de Troll King Thorn die het lot van de wereld bedreigd. Hierbij krijg je hulp van een aantal wezens waaruit de wondere wereld van Kameo rijk is, deze wezens kun je vangen en traien op een geheel Pokémon achtige manier, waarbij je de krachten van deze wezens, onderverdeeld is zes elementen, kan gebruiken om je een weg te banen naar het kasteel van de trollenkoning. Ook hier zijn enkele wallpapers van vrijgegeven:
    Wallpaper 1
    1280 x 1024
    1024 x 768
    800 x 600
    Wallpaper 2
    1280 x 1024
    1024 x 768
    800 x 600

Laatst bewerkt: 14 mei 2003
  2. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    Conker live en uncut wordt echt vet maar wanneer komt perfect dark zero??? :confused:

3. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar waar ik op doel...:cool:...wat vinden jullie nou van de aankoop van Rareware, nu men bijna een jaar verder is? Ik vind het namelijk een beetje een tegenvaller. Ik hoopte zelf erg op een vervolg op Banjo/Kazooie/Tooie en Perfect Dark. Eén van deze twee titels zullen we deze E3 niet zien aangezien er nog maar één andere titel wordt gepresenteerd. Ik verwacht zelf eerder Perect Dark, gezien het feit er al 3 platformers op de lijst staan.

Grootste tegenvaller vind ik echter Conker. Ik had gehoopt op een heel nieuw deel waarin de humor uit deel 1 overeind bleef. In plaats daarvan krijgen we een remake die zich vooral toespitst op het Live gebeuren. :{ Beetje zonde. Grabbed By The Ghoulies vindt ik er nog niet spectaculair uitzien, maar dat zal, met het Banjo team op de achtergrond, wel goedkomen. Kameo lijkt me teveel richting het concept van Pokémon neigen, iets waaruit ik allang vergroeit ben.

Als het dan ook nog eens zal blijken dat de nieuwe Perfect Dark inderdaad Cell Shaded wordt, vraag ik me af of Rare het wel zo goe aanpakt allemaal. Ze verzinnen dan wel iets nieuws, maar wat mij betreft hadden ze het beter bij het oude kunnen laten en op die klassiekers kunnen voortborduren.

4. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het best knap wat Rare in eigenlijk zo;n korte tijd voorelkaar heeft gekregen.

Conker en Kameo zijn tot nu toe mijn favoriet :), zo'n speel als Kameo heeft de xbox echt nodig _O_

5. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    het is wel een goede zet van ms om rare te kopen. het is inderdaad wel jammer dat er nog geen vervolg van perfect dark en banjo kazooie/tooie op de e3 staan

he Spartan117 zo beter...

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De e3 is nog niet voorbij eej... Hopelijk komt PD nog...

7. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Rare stelt teleur vind ik, Conker lijkt me niets meer dan een remake, Grabbed by Ghoulies ziet er niet uit en Kameo ziet er dan wel goed uit, maar is zeker niks voor mij...

IK WIL KILLER INSTINCT X EN PD0 !

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Rare valt zeker niet tegen, conker is logisch dat het een remake is aangezien er van het 1e deel niet veel exemplaren zijn verkocht ivm met de prijs van maar liefts 180 gulden toentertijd..

maar gezien de games die er komen:
    Kameo --> is gewoon een originele game, nix pokemon aan..
    Grabbed by Ghoulies --> heb er nog niet egt een mening over maar het is een nieuwe franchise..
    conker --> ik wil de originele game hoe dan ook spelen, en die zit er nu in, met betere graphs en meer lvls etc.. en dan ook nog Live support dat is gewoon geweldig.. zo krijgt de xbox iig nog wat nostalgisch..

Natuurlijk hoop ik nog dat PD0 wordt aangekondigt met live support:) , en dat is tog gewoon geweldig.. 4 toptitels waar ze nu mee bezig zijn, dat valt zeker niet tegen, zeker niet als je de dingen ziet die ze nu laten zien..

9. letsbee

letsbee who are u?

Leuk Bevonden:
    6
    ,,,,,,,

Grabbed By The Ghoulies

i think Grabbed By The Ghoulies very like game!!

nice wallpaper!!!

:D

10. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet perfect dark hebben ik wacht nu al honderd jaar

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    perfect dark is inmiddels in de winkel (al paar jaar) , jij bent nog geen 100 jaar.. en als je perfect dark zero wil moet je nog een half jaar, jaartje wachten..

12. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de line-up voor de Box wel redelijk goed,vooral als je nagaat dat ze maar 1 jaar of zoiets bezig zijn.Helaas zitten er geen games bij die ik zou kopen.

edit :Games kunnen goed zijn ondanks dat ze niet in jou smaak vallen.

13. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    tot wanneer duurt de E3 nou eigenlijk want hoe is het tijdsverschil met de LA? zijn we al over de helft van de E3?

14. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    rare stelt tot nu toe zeker teleur, jeweet natuurlijk niet hoe het speelt.
    Maar mij lijkt het allemaal een beetje te blij.

15. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het ook tegenvallend...
    Een opgefrist N64 spel met wat Live erbij (zonder die Live opties had iedereen het echt kut gevonden denk ik).
    Dat spookspel is 100% niet orgineel, na Luigi's Mansion en andere klonen.
    Alleen dat Kameo kan wel wat worden, maar dat is dus niet echt mijn type spel.

16. Ahara

Ahara Guest

Dank je wel voor de wallpapers en info Spartan.

Ik ben niet teleurgesteld want ik denk dat Rare uiteindelijk toch weer met goeie shit komt.

Blessings

Ahara

17. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rare stelt niet terleur, jij vind ze terleur stellen. Ik vind hun games line up tot nu toe helemaal geweldig en ga ze dan ook stuk voor stuk halen. Aangezien Rare nu voor MS werkt maken ze velen nieuwe franchises die qua kwaliteit Nintendo's games moeten evenaren. En het gaat ze goed af vind ik.. :)

18. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 14 mei 2003
  19. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    damn rare is voor mij de tegenvaller van de E3, helemaal niks van pfd damn al die blije shit spellen kunnen me gestolen worden

20. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
    vette wallpapers!

Deel Deze Pagina