rareware games

Discussie in 'Algemeen' gestart door the master, 3 mei 2003.

1. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    welke games van rare willen jullie ik eigenlijk wel perfect dark ik zelf vin die beter dan halo perfect dark is voor mij heilig ken dus nie w88 op zero oja heeft iemand nog coole screens van een rare game??

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Perfect dark is (ook qua gameplay) niks meer vergeleken met Halo, maar dat komt omdat halo fijner speelt. Ik kijk niet zo uit naar Perfect Dark... Ik heb liever Conker's Other Bad Fur Day en Kameo. COBFD om de vette humor, en Kameo lijkt me echt gewoon zeer vet. Kan haast niet wachten :D

EDIT:

Ik had vanwege Perfect Dark trouwens ook nog wat uitgekeken naar Timesplitters 2 (o.a. van oude makers PD), maar die viel zeer tegen, en ik ben bang dat PD op de xbox ook zal tegenvallen hierdoor... Dus als je niets verwacht, kan het alleen maar meevallen :)

Laatst bewerkt: 4 mei 2003
  3. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Perfect Dark wil ik wel zien komen op de Xbox! Maar het wordt wel tijd dat er een paar Xbox games van Rare verschijnen op de box want ik vind wel dat die altijd al goeie games gehad hebben!

4. the master

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik hoop het wel dat hij beter word

5. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    eigenlijk hoop ik op die vage beer met zen vogel.

weer een echt goede platformen zoals je die veel ziet op de ps2 en op de n64 kan de xbox wel gebruiken

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Die heet Banjo Kazooie.

7. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja dat was ', :9

8. the master

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt op concer alleen die is cooler

9. the master

Leuk Bevonden:
    0
    wordt er veel bekend over rare op de E3 oja en wordt er live gefilmd ofzo dat je het kan zien op tv lijk me heel cool

10. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    nou Live in ieder geval niet...wel komt er op game kings 2x een half uur over de E3

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Er "schijnt" een trailer te komen van Perfect Dark Zero. Maar dat is echt een gerucht. Verder zal Kameo wel aanwezig zijn, en enkele aankondigingen volgen misschien.

Kan iemand mij uitleggen wat Conker's Bad Fur Day is?

12. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    De personferentie waar nieuwe dingen aangekondigd worden, nieuwe beelden worden laten zien etc. kan je wel Live volgen hoor. Moet je wel aardige connectie hebben.

13. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vervolg op Banjo Kazooie-Tooie! Dat spel heersde gigantisch, beste platformers aller tijden krijgen hun vervolg op de Xbox! Als maken ze de game nog maar de helft zo goed als de laatste versie, dan spring ik al een gat in de lucht. Ook zit ik zwaar te wachten op Conker. Ik hoop dat het vervolg iets langer wordt, met wat meer diepgang in de gameplay, met dezelfde vette humor als in het eerste deel, waar ze dan ook de grappen vandaan moeten halen...?

Perfect Dark Zero vind ik moeilijk, ik heb hem pas weer ff uit de kast getrokken en het is nog steeds een heerlijke titel, maar ik hoop dat Rare op gebied van FPS met de tijd meegaat, en niet, zoals FreeRadical met TS2 probeerde, een klassiek concept nieuw leven in te jagen...En ik hoop toch echt dat ze dit deel wél realistisch maken. Cell Shaded vind ik fantastisch in games als Zelda, maar een FPS...nah, dat past niet.

14. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nog nooit van die Conker gehoord. Het enige wat ik weet is dat het zo'n eekhoorn is. Ik heb zo'n filmpje met rare en de xbox. Ziet er wel geinig uit. Maar is dat een platformer of zo.
    Ik zit te wachten op Kameo en ik hoop dat ze op de E3 ook Banjo Kazooie aankondigen. Want die was super lijp op de n64 :9

15. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Banjo Kazooie lijkt me ook erg vet. Die platformers daarvan op de N64 waren gewoon wreed goed

16. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    OMG :p Kennen jullie Conker's Bad Fur Day niet :|? Ach, geen N64 gekocht... Maar het is dus de bruutste mature rated game die ooit is uitgekomen, niet lang in Europa geweest omdat de NGC er al aan kwam, maar overduidelijk het grappigste, vetste en stoerste N64 spel dat er ooit is geweest. Zaten ook allemaal parodieen in de levels, echt ubervet, maar je moet stiekempjes hem maar is downloaden op een N64 emulator, hij is echt super, en de deathmatch was een vette bijkomstigheid, die nog goed speelde ook. Eenmaal begonnen aan dit spel, en je wilt doorspelen :D

EDIT: owja, Conker kickt Banjoo Kazooies kont :D

BTW, CBFD was niet de eerste conker op de N64, je had ook conker 64 (weet niet wat dat voor spel was :confused:) Maar ik heb het dus duidelijk over CBFD en niet C64....

Laatst bewerkt: 4 mei 2003
  17. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ergens iets gehoord dat er een conker online voor de box zou komen:D hopen dat ik dat goed gehoord heb:D

18. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Conker 64 is nooit verschenen hoor...Die was toentertijd een hele tijd in de maak, waarna, Rare plots had besloten het roer om te gooien en er een Matured game van te maken. Géén slechte keuze. Maar voor een platformer vond ik het aantal 'moves' en dingetjes die je kon doen nogal beperkt.

Voor de mensen die dan echt nog nooit van Conker hebben gehoord (shame on you). Het gaat hier om een op het eerste gzicht schattige, vrolijke eekhoorn. Hj blijft dan wat te lang in de kroeg hangen op een avond en wordt die ochtend erop met een gigantische kater wakker op een plek waarvan geef flauw idee heeft waar het zich bevindt. Dan begin je dus met spelen en is je eerste doel asperines te vinden zodat je enigsinds normaal de weg naar je huis kunt terugvinden. 8) Dat is in grove lijnen het doel van het spel. Conker stuit dan van de ene vreemde wereld met wandelende stukken kaas, naar de andere, waar je bijvoorbeeld een opera zingende hoop strond moet verslaan, om aan het einde in Matrix stijl naar de eindbaas te gaan: een alien die je op geheel brute manier a la Mario 64's Bowser moet verslaan...

Dit moet toch wel een beetje een indruk geven van de lijpheid in dit spel. :)

19. the master

Leuk Bevonden:
    0
    hij was best duur toen der tijd dacht ik iets van twee honderd gulden dus das best veel zeker toen ik nog klein was maar ik had hem een keer gehuurd en hij was best cool

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag Kameo, Conkers Other Bad Fur Day en Banjo Kazooie...
    ff offtopic: nu The Flood het zei over Gamekings(van de E3 enz) , wanneer komt Gamekings weer? Het is nu mei dus het hoort nu te komen.

Deel Deze Pagina