RareWare

Discussie in 'Algemeen' gestart door tha messenger, 5 nov 2004.

1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Wat vinden jullie nou van dat hele Rare?

Het was/is natuurlijk een prachtig bedrijf in de goede oude tijden. Nu lijkt daar niets van over te zijn. Rare zou toppertjes moeten brengen voor Microsoft maar tot nu toe is alleen Grabbed by the Ghoulies eruit gekomen.

Lees dit ook en je ziet dat Rare niet meer het oude Rare is. Dat team van Free Radical is natuurlijk ook weggegaan en dat heeft ook voor een verslechtering gezorgd.

Komt het ooit nog goed met Rare?

RareWare

Laatst bewerkt: 5 nov 2004
  2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    messchien met prefect dark?voor de rest zie ik het somber in......

3. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    De tijden van glorie hebben ze ingeruild voor donkere tijden.

4. FabianNL

FabianNL Guest

ik geloof van wel ja, wacht maar op Kameo (en Conker) en dan zullen wel allemaal wel zien of Rare nog steeds zulke super goede games kan maken, vind het voorlopig een beetje te snel om te zeggen dat Rareware helemaal nix meer voorstelt. We hebben namelijk niet echt veel van ze gezien, helaas

5. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    "WAS een goed bedrijf ?????" "IS een goed bedrijf !!!!!"

6. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah kameo moet ECHT een goed spel worden.

7. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop vooral op een perfect dark op de xbox 1. Conker en Kameo zullen inderdaad laten zien waar Rare nog tot in staat is.

8. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    zal nog steeds wel een goede ontwikkelaar zijn, maar als ik alle verhalen moet geloven zijn er enorm veel mensen weggaan uit de periode dat rare mischien wel de best gamedeveloper ter wereld was.

ga maar eens na wat de nintendo 64 zonder rare was geweest...

maar hoop dat ze er weer bovenop komen, heb nog altijd bepaalde sympathie voor ze omdat ze ons spellen als donkey kong country, goldenEye, banjo ka/tooie en perfect dark ''schonken'' _O_

9. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel spellen van hun waren ook onder steng nintendo toezicht..
    Dat heeft waarschijnlijk ook een handje in het minder presteren van RareWare..
    Maar ze krijgen heus nog wel super titels anders had M$ ze niet gekocht denk ik.
    M$ is ook niet helemaal dom ;)

10. Victor

Victor Guest

Was inderdaad veel beter.

11. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Perfect Dark wordt een xbox 2 launch titel dus ik zou RARE nog maar niet te hard afzeiken.

12. hessel88

hessel88 fabulously lazy

Leuk Bevonden:
    0
    Als je deze tijd vergelijkt met de N64 tijd is het niet veel soeps.

Rare fans vinden Grabbed by the Ghoulies onwijs vet maar eigenlijk is er niks aan en ik ben bang dat Kameo niet zo heel erg goed wordt.

Conker daarintegen lijkt me wel heel vet worden maar dat is dan voor een groot deel ook een remake...

13. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, volgens mij kan je nog niet zeggen of Rare nog een goed bedrijf is of niet. Ze hebben tot nu toe nog maar een spel op Xbox uitgebracht (die trouwens best origineel was, maar er zat te weinig variatie in). Wacht maar totdat ze met Kameo en Concker komen, dan kan je pas zeggen of ze nog net zo goed zijn als vroeger.

14. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    kameo wordt echt een top titel. kijk naar de mogelijkheden, de gamplay en de Super mooie graphics, en conker gaat daar misschien nog wel over heen

15. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Die zogenaamde ruzies bij Rare zijn echt zo kansloos uit de lucht gegrepen door een of andere irritante nerd op het IGN forum. Enkel en alleen om Rare simpelweg zwart te maken, hetgeen ook echt lukt bij sommige mensen.

Er is nooit een heel team bij Rare weggegaan, maar een handvol ontwikkelaars is naar andere developers gegaan en bij de man achter Goldeneye heeft dit dus zelfs geresulteerd in Free Radical Design(die man is bovendien al weggegaan voor Perfect Dark uberhaupt uitgebracht was meen ik me te herinneren).

Ben je als Rare fan dan een of andere mongool die geen verstand van games heeft of zo?:/

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ik had een demootje van GbtG en ik had in xbm gelezen dat et een koewl spel enzo was, maar ik vond er geen reet aan...

en wat betreft kameo, ik heb er nog geen reet van ghoord, en word met Conker, Conker Live and Reloaded bedoeld?? want die lijkt me wel koewl... lkkr met beertjes een oorlog uitvechten...

17. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    tiss wel jammer dat ze geen donky kong en zo mogen uitbrengen omdat die van nintendo zijn

18. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Kamoe word wel vet geloof ik, Conkers word een beetje "cheesy" lijkt mij... en alleen met meerdere personen waardeerbaar.

19. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb Conker ff gespeeld en het zag er echt heel vet uit. Om te kunnen zeggen of het echt een toppertje word heb ik het te kort gespeeld.

20. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Van Conkers SP lig je helemaal dubbel en Multiplayer krijgt Xbox LIve...dus dat komt wel goed...

Deel Deze Pagina