Bijna instant door werelden heen springen. Ik wil het nu. En het ultieme cliche, het lijkt wel een Pixar film.
Vroeger op de PS en N64.meer dan genoeg games in dit genre. Laatste generatie niet zoveel meer. Kan behalve Ratchet and Clan, knack+Yookalaylee geen noemenswaardige platformer noemen. Gelukkig nog wat remakes zoals Spyro en Crash trilogy maar dan houdt het ver op. Dit is zeker binnen het genre een toppertje. Het verhaal is erg simpel, verwacht daar niet teveel van. Maar het leveldesign en de gameplay is erg goed gedaan.
Dat is de enige game waar ik een Xbox One voor zou kopen. Waarom moet dat nu weer een van de weinige games zijn die ze NIET op Windows uitbrengen?
Welke games in die collectie spreken je aan? Volgens mij staat/stond in in GamePass, maar zag er qua games niets tussen staan wat me echt aanspreekt. Beetje oude 3D meuk allemaal. Goede 2D games doorstaan de test des tijds toch een stuk beter dan de meeste 3D games.
Bijna alles. Juist de oudere 2D games staan mij minder aan. Daarnaast zou ik graag de beste versie van Perfect Dark weer willen spelen zonder mijn Xbox 360 te moeten aansluiten.
Ik kocht 'm voornamelijk voor Conker. De prijzen voor de N64 versie zijn torenhoog en die van de eerste Xbox zijn ook niet laag (fysiek dan). Dan is dit een geschikte optie, gezien je 'm ook in HD kan spelen. Evenals de Banjo klassiekers, alhoewel die nog voor een vrij normale prijs op de N64 te koop zijn. Verder heb je ook nog Kameo en nog veel meer toffe games met Rare Replay. Heb gewoon een te grote backlog grrrrr....