HELP! Zit met een probleem! Ik hoef nog maar 1 bolt en dat is die namelijk van The Great Clock in sector 4. Nou ben ik hem voor de tweede keer (Challenge mode) aan het uitspelen, maar hoe kom ik in die puzzel kamer? De andere 2 bolts van sector 4 heb ik wel weten te bemachtigen. Kon verder de ingang naar de puzzelkamer voor bolt nr. 3 niet vinden, dus heb eerst de sector uitgespeeld, maar nu het probleem. Clank zit weer op de rug van Ratchet, is er nog een mogelijk om terug te gaan naar The Great Clock om vervolgens weer de laatste bolt te kunnen bemachtigen in sector 4? Please help! Anders zou ik hem weer voor de 3e keer uit moeten spelen?? Alvast bedankt!
om vorselon te verslaan (en het insomniac museum te kunnen accessen) moet je wanneer je alle 40 zoni's hebt verzameld terug naar het ruimteschip van vorselon vliegen (eerste optie kiezen na het uitspelen, dus nog geen nieuwe save maken voor de challenge mode) .. op het ruimteschip van vorselon moet je dan een horde vijanden verslaan en teruglopen naar de plek waar je al eerder met hem hebt gevochten... hem verslaan en dan terug naar je ruimteschip rennen... daarna kies je wederom de eerste optie (dus nog niet aan de challenge beginnen) en dan kun je met clank in de grote klok naar elke sector warpen en moet je in het mnemonic device de puzzels in je subconscience doen... vrij pittige puzzels op zich : ) ook zou ik de game vanaf het begin op hard spelen .. als je hard mode uitspeelt unlock je ook de trophies voor easy en medium .. ik was helaas op medium begonnen en heb nu weinig zin om het nog een keer op hard te doen :/ maar verder heb ik vrij simpel alle andere trophies gehaald op medium in de eerste keer uitspelen (challenge mode trophie alleen in de 2e keer mogelijk natuurlijk)
Dantiney zou je dit soort vragen in de topics behorende bij het spel willen zetten? Daarnaast is dubbelposten niet toegestaan, daar is de edit-knop voor