1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

**Rate your Games**

Discussie in 'Algemeen' gestart door JFresH, 22 feb 2006.

  1. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Zo werkt het:

    Geef punten van 1 t/m 10 voor de Gameplay van een game hieronder.
    Geef punten van 1 t/m 10 voor de Graphics van een game hieronder.
    Geef punten van 1 t/m 10 voor de Verslavingsfactor van een game hieronder.
    Geef punten van 1 t/m 10 voor de Offlinemogelijkheden van een game hieronder.
    Geef punten van 1 t/m 10 voor de Onlinemogelijkheden van een game hieronder.
    Geef punten van 1 t/m 10 voor de Opslokkingsfactor van een game hieronder

    ** Opslokkingsfactor = Dat je in de game wordt betrokken.

    TIP: Geef de punten van een game die jou aanspreken bij deze 6 factoren.

    Project Gotham Racing 3
    Call of Duty 2
    King Kong
    Perfect Dark Zero
    Full Auto
    Ridge Racer 6
    Kameo: Elements of Power
    Dead or Alive 4
    Tiger Woods PGA Tour 2006
    NBA LIVE 06
    FIFA 06: Road to World Cup
    Madden NFL 2006
    Amped 3
    Tony Hawks American Wasteland
    Need for Speed: Most Wanted
    GUN
    Condemned
    Quake 4


    ------------------------------------------------------

    Dan krijg je bijvoorbeeld:

    Quake 4 - Gameplay - 7
    Project Gotham Racing 3 - Graphics - 9
    Kameo: Elements of Power - Opslokkingsfactor - 10
    Call of Duty 2 - Verslavingsfactor - 7
    Perfect Dark Zero - Replaywaarde - 8
    Project Gotham Racing 3 - Onlinemogelijkheden - 10
    Call of Duty 2 - Offlinemogelijkheden - 5


    (je hoeft niet steeds van een verschillend spel een cijfer te geven).

    ---------------------------------------------------

    Ik ben benieuwd.

    P.s.: De cijfers die in het voorbeeld staan zijn tevens ook mijn cijfers.

    Greets!
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2006
  2. niekJ

    niekJ NiekJ

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfect Dark Zero - Verslavingsfactor 8
    PGR3 onlinemogelijkheden 6

    mss is het een idee om ook afwerking als beoordeling er in te stoppen, het is namelijk belangrijk of er wel of geen bugs in zitten of andere fouten en of je denkt dat er mss meer uit het spel te halen viel
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Project Gotham Racing 3

    Gameplay: 9,6
    Uitleg: Het spel speelt erg fijn en de besuring heb je snel onder controlle.
    Graphics: 9,0
    Uitleg: Erg mooie graphics zelfs op een normale TV. Op dit moment misschien wel het mooiste spel.
    Verslavingsfactor: 8,0
    Uitleg: Het is erg leuk om te spelen en ik zit er als ik tijd heb al snel 3 uur achter. Waarom geen 10? Omdat ik het lekker rustig speel en niet echt de drang krijg om hem binnen 10 dagen uit te spelen
    Offline Mogelijkheden: 8,0
    Uitleg: De Carreer is erg leuk maar een beetje aan de korte kant. De fotomode en de andere extra dingetjes maken het wel goed.
    Online Mogelijkheden: -
    Uitleg: Ik heb geen live
    Opslokkingsfactor: 6,0
    Uitleg: Tja... een opslokkingsfactor bij een racespel kan vrijwel nooit hoog bij mij zijn. Bij een echte spannende shooter wel. Ik heb niet het gevoel alsof ik echt in de auto zit ofzo..

    Eindcijfer: 9,0
    Uitleg: Het is een erg mooi en goed spel. Ze hebben er leuke functies in gestopt maar het blijft redelijk kort. Het vorige deel was ook moeilijker en uitdagender. PGR 2 was gewoonweg wat beter. Al met al is dit zeker een leuke game die je gemakkelijk 100 uur kan boeien!

    Waarom moet je trouwens als je meer spellen hebt kiezen tussen de games? Je kan beter van al je games elk punt bekijken. Zo kun je ze ook vergelijken.
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2006
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Project Gotham Racing 3

    Gameplay: 9,5
    Heerlijke gameplay, zoals we dat kennen van de PGR-series

    Graphics: 9,5
    Mooie volle omgevingen, veel details, alleen heel soms pop-ups en wat pixels

    Verlsavingsfactor: 8,5
    Goed voor mekaar, al is het aanzienlijk minder dan z'n voorganger

    Offline: 8,0
    Features zoals de garage, demo van de mini-game, Photo-mode maken de wat korte SP ervaring goed

    Online: 9,0
    Veel gebeuk in de online-career mode, maar tijdens een potje in Playtime met je vrienden is heerlijk gamen

    Oplslokkingfactor: 9,0
    Wanner je voor een topper ligt, of voor het WR gaat je hart toch wel sneller bonken, maar echt erin komen zoals bij een horror-game o.i.d. kan niet met dit spel

    Overal: 9,0
    IMO één van de beste launchgames met goede GFX en een heerlijke gameplay en vooral in de basis een goede game. Alleen in de details zitten nog zat punten die ze voor PGR4 'moeten' verbeteren. :)


    Call Of Duty 2

    Gameplay: 9,5
    Heerlijke gameplay, niet taktisch, maar daar is het ook niet voor bedoeld

    Graphics: 8,5
    Mooie GFX, niet het èchte Next-Gen gevoel, maar wel gewoon mooi

    Verlsavingsfactor: 8,5
    Is goed voor elkaar, al is het niet het ultieme gevoel waardoor je de hele dag bezig blijft

    Offline: 9,0
    Erg goede SP-campaign, en dankzij de achievements die je krijgt voor Veteran blijf je doorspelen

    Online: 4,0
    Lag, lag, lag, lag, lag, lag, lag, lag, lag en nog eens lag..... Ohja, ook nog geen lobby's, keuze om je eigen levels uit te zoeken etc etc etc

    Oplslokkingfactor: 8,0
    Goed voor mekaar, maar ik heb shooters gehad waarmee ik dat meer had

    Overal: 8,0
    Samen met PDZ de beste shooter op de 360, alleen de online-mode zorgt ervoor dat ik deze veel minder speel dan PGR3


    Dat waren mijn games, ik hoop dat ik het goed heb gedaan (A)
     
  5. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Overdrijven is ook een vak he, als je een Nederlandse server hebt is er niks aan de hand en verloopt het perfect. Maar speel je tegen Amerikanen dan heb je wel last van
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    nou voor mij was de slechte online mogelijkheden een reden om CoD2 weg te ruilen, en hoe wil je kiezen of je in een amerikaanse of een nederlandse server komt?
     
  7. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat PGR3 en CoD2 toch al besproken zijn geef ik mijn mening over andere games:

    King Kong

    Gameplay: 6,5
    Speelt wel goed, maar is vaak hetzelfde en na een tijdje nogal saai.

    Graphics: 5,5
    Met een paar licht effecten ben ik niet te overtuigen... De omgevingen vallen nogal in herhaling en de levels in New York zijn gewoon niet next gen te noemen. Ook de animaties lijken wel op een PS1 game...

    Verslavings Factor: 6
    In het begin is het leuk maar de omgevingen vielen voor mij teveel in herhaling om echt verslavend te zijn.

    Offline: 7
    Het spel bestaat alleen uit een single player gedeelte die je in pak weg 6 uurtjes uitspeelt

    Online: 1
    Zit er niet in dus om daar nou een 10 voor te geven...

    Oplslokkingfactor: 8
    Je wordt goed in de game ''opgeslokt'' vooral door het niet hebben van een HUB o.i.d. moet je veel dingen doen

    Overall: 6+
    Het was niet echt mijn game maar goed soms was het best leuk om te spelen. Al was er vaak wel een verschil in graphics die ik nogal vond tegen vallen.



    Kameo: Elements of Power

    Gameplay: 8,5
    Speelt gewoon lekker weg en de besturing is vrij simpel

    Graphics: 8,5
    Mooie omgevingen en felle kleurtjes(vooral op een HDTV erg mooi)

    Verslavings factor: 7
    Het speelt goed weg maar na een tijdje gaan die felle kleuren pijn aan je ogen doen

    Offline: 7
    Leuke single player maar iets te kort om goed te noemen

    Oplslokkingfactor: 7
    Ik vind dat je niet echt in de game wordt ''gezogen''. Maar je hebt wel goed de controlle over al die poppetjes.

    Overall: 7,5
    Leuke game met erg mooie graphics en een goede besturing. Hij had voor mij wel wat langer gemogen maar goed...




    Condemned

    Gameplay: 9,5
    De gameplay is waar Condemned om draait. Vooral het melee system is erg goed uitgewerkt, zo sla je met een mokerhamer hard, maar langzaam. En met een lode pijp juist snel maar niet krachtig.

    Graphics: 8
    Erg mooie graphics vooral de lampen die heen en weer gaan. Ook zijn de animaties goed.

    Verslavings factor: 9
    Er zit een redelijk goed verhaal in, maar vooral door de ''achtervolgingen'' met de Serial killer wil je gewoon weten hoe het afloopt en blijf je maar door spelen

    Offline: 8,5
    Leuke single player met aardig wat schrikmomentjes maar is nogal kort

    Opslokkings factor: 9
    Condemned is een game waar je vanaf begin tot het eind in wordt gesleept vooral door de goede gameplay en leuk verhaal

    Overall: 8,7
    Condemned was voor mij de beste 360-game tot nu toe maar was jammer genoeg wel aan de korte kant(slechts 6uur en 52 minuten)



    Ik kan nog wel meer games gaan bespreken zoals FIFA 06 RTWC, PDZ, PGR3, CoD2 maar het duurt aardig lang om zo'n verhaaltje in elkaar te tikken O-).
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2006
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Je kan niet kiezen, maar als je via een quikmatch of een custom match een server binnen komt waarin ook amerikanen zitten dan heb je een probleem

    hans anders misschien ? 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 feb 2006
  9. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha nee doe mij maar de Pearle :D

    Maar kom zeg, als je bijvoorbeeld die vrouw in de game vergelijkt met die van de film :eek: die lijken gewoon echt niet op elkaar. Ook de heletijd hetzelfde zijn die zinnetjes, zoals:''you hanging in there jack?'' waarop Jack altijd antwoord met: ''this island is fantastic''(ook al gaat hij bijna dood). Ook is het elke keer hetzelfde als je wil weten hoeveel kogels je hebt, bijvoorbeeld: ''8 bullets left'' of ''it's ok, I've got enough magazines''.
     
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ik had het over het grafische aspect he van de game en niet over de dialogen die in de game plaats vinden ;)

    Maar goed King Kong ziet er toch wel redelijk goed uit moet ik zeggen, de lichteffecten zijn mooi gedaan, de characters zijn maybe niet zo gedetaileerd maar toch oke.En btw ze hebben de game niet voor niets speciaal aangepast aan de hardware van de 360 :)
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    PGR3
    Gameplay 8, de game speelt erg lekker, alleen zitten er wel een aantal fouten in.
    Graphics 9,5, super gewoon. Soms zitten er wat lelijke dingen in, vandaar geen 10, maar overall is het gewoon te gek.
    Verslavingsfactor 8, werkt best verslavend, alleen vanwege de korte offline mode niet super.
    Offlinemogelijkheden 6,5, gewoon veelste kort en te makkelijk.
    Onlinemogelijkheden 7, playtime een dikke 10, maar de Xbox Live Career vind ik een 4
    Opslokkingsfactor 7, dit kon een stuk beter


    CoD2
    Gameplay 9, het speelt gewoon lekker. Niet te makkelijk, niet te moeilijk.
    Graphics 9, deze game ziet er gewoon super mooi uit.
    Verslavingsfactor 8.5, Ik had een enorme drang om hem uit te spelen op Veteran. Ook online (met vrienden that is) blijft leuk.
    Offlinemogelijkheden 10, Heerlijke storymode.
    Onlinemogelijkheden 3 Xbox Live onwaardig :'-(
    Opslokkingsfactor 7, redelijk, maar kon beter.
     
  12. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR3

    Gameplay: 6,0

    Tja... PGR2 had ik echt een 9,0 gegeven, maar dit komt er absoluut niet bij in de buurt. Ik kan over elk punt nu beginnen, maar het grootste probleem van deze game is dat de opzet naar mijn mening fout is. Tevens is de rumble een groot irritatiepunt. PGR3 = PGR2 zonder rumble, oftewel het lijkt alsof je je op glad ijs bevindt. Het is dus 3x kut.

    Graphics: 9,0
    Mooie graphics, de mooiste die ik op de 360 heb gezien. Valt weinig over te melden.

    Verlsavingsfactor: 6,5
    De game is aanzienelijk minder dan z'n voorganger. PGR2 heb ik veel langer gespeeld en speel ik nog steeds. Dit ook.. maar toch heb ik een leeg gevoel bij PGR3. Het had zo mooi kunnen worden.. maar nee.

    Offline: 5,0
    Offline is deze game het gewoon niet waard. De single player is veel te kort en te makkelijk. Als je geen Xbox live hebt heb je er helemaal niks aan want dan heb je niet eens scoreboards. Met scoreboards is er nog wel aan.. vooral de singleplayer en tijdrijden wordt dan een stuk interessanter.

    Online: 7,5
    Ach playtime blijft leuk maar online career niet. Maar dat moet je ook niet spelen.. zelfde idee als matchmaking Halo 2. Playtime mogelijkheiden zijn erg beperkt. Je ziet aan het einde niet de tijd en het verschil.. je ziet niet de kudos... waarom niet? Waarom kun je geen kudos verdienen als je speelt tegen vrienden? Omdat er gecheat zou worden? Dat wordt sowieso al gedaan... in online career.. dus onzin.

    Oplslokkingfactor: 7-
    Mwah...

    Overall: 7+
    Ik zal het wel weer spelen.. maar de gameplay heeft het gewoon net niet. Waarom moeten ze het concept compleet omgooien als PGR2 bijna perfect was. Waarom moeten de menuutjes zo onoverzichtelijk worden. Waarom is de hele opzet zo vaag een raar. Waarom is de single player zo eentonig. PGR2 blijft een hoogstandje.. maar dit niet. Ik laat me niet wegblazen door mooie graphics..
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2006
  13. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Dead or alive 4

    gameplay: 8
    Het is een game wat je al snel door heb en leuk is om te spelen

    Graphix: 8
    Erg mooi uitgewerkte characters en arena's

    Verslavings factor: 8
    Het is best verslavend als je van dit genre houd

    Offline: 5
    Offline is geen zak aan je kan alleen maar costumes,arenas en filmpjes halen met story

    online: 9
    daar is de game voor de Multiplayer op xbox live erg leuk en gezellig.

    oppslokkingsfactor: 9
    Als je xbox live heb word je echt letterlijk "opgeslokt"!!

    Overall: 8
    de beste vechtgame op de 360 (ook de enigste8) )
     
  14. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    ben het voor het eerst een keer met jew eens 8)..... maare hopelijk maakt cod het goed met de patch ;) ... maar op het moment heb ik nog niet egt een game die me aan de 360 houd... die moeten nog allemaal uitkomen
    ik wacht vooral op ghost recon 3, battlefield 2, lord of the rings battle for middle eurth 2, huxley en gears of war... dit gaan tog wel de toppers worden
    _O_
     
  15. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    need for speed:most wanted - verslavingsfactor 10
     
  16. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    wacht maar tot dat de nieuwe def jam komt :D dat spel gaat hard bashen maarja nog geen release datum bekend dus blijven wachten maar :p
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2006
  17. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    appels met peren vergelijken ? 8)
     
  18. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Project Gotham Racing

    Gameplay 8
    Het racet wel lekker...maar het is niet aan de moeilijke kant

    Graphics 9,5
    Het ziet er allemaal gelikt uit..maar toch geen 10 aangezien het volgende deel er toch wel weer beter uit zal gaan zien:9

    Verslavingsfactor 9
    Na elke challenge was ik er toch weer op gebrand om de volgende ook weer te halen...dit betekende dat ik binnen een week de carriere had voltooid...sindsdien probeer ik toch wel alles op platina uit te spelen

    Offline 8,5
    Fantastisch maar niet al te moeilijk en aan de korte kant

    Online -
    Niet van toepassing

    Opslokkingsfactor 7
    Ik heb niet echt het gevoel dat ik helemaal wordt meegezogen in dit spel...maar dat kan eigenlijk ook niet.
    Er zit ook niet echt een carriere in dit spel en je hebt al vrij snel de beste auto's tot je beschikking

    Overall 8,8
    + Het racen is prima uitgewerkt
    + Fraaie graphics

    - Vrij makkelijk en snel uit te spelen

    Conclusie:
    De opzet in PGR 2 was toch net ietsjes beter vanwege de moeilijkheidsgraad...en door het steeds auto's te verzamelen die net iets beter zijn waardoor je aan je aan het eind nog steeds niet de beste auto hebt..maar de graphics en gameplay( in-car-view ) maken veel goed.
     
  19. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    PROJECT GOTHAM RACING 3
    Gameplay: 8,5
    Hij speelt gewoon erg lekker, maar er zijn wel weinig trophies te verdienen in sp.
    Graphics: 9,0
    Goede graphics en lekker gelikte wagens
    Verslavingsfactor: 8,0
    Vooral dit is minder in vergelijking met deel 2, waar je echt werd uitgedaagd om de hoogste levels te halen.
    Offline: 8,0
    Is leuk om offline te spelen
    Online: 7,0
    Ik begin er nu een beetje aan te wennen dat sommige mensen andere helemaal kapotbeuken, wat de pret nogal bederft.
    Opslokkingsfactor: 6,5
    Helaas, want na deel twee had ik echt verwacht dat ik bij het nieuwe deel, net zo opgeslokt zou worden, maar dat viel tegen

    CONDEMNED:
    Gameplay: 9,0
    vechtsysteem is erg goed en de gevechten zijn uitdagend
    Graphics: 8,0
    Niet slecht ingame, maar de filmpjes zien er niet uit
    Verslavingsfactor: 8,0
    Dankzij de achievements
    Offline: Je kunt niet online
    Online: -
    Opslokkingsfactor: 10,0
    Inderdaad een 10. Ik was echt nieuwsgierig naar hoe een level verder, ik kon amper met de game stoppen en de benauwde sfeer maakt het brilliant.
     
  20. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk in deel 3 kan je ook huizen kopen en je eigen Chain ontwerpen 8)
    Hij gaat idd pwnen!
     

Deel Deze Pagina