Hebben jullie er ook last van???? Als ik rallysport c. speel dan maakt mijn kontroller een behoorlijke herrie als ik over de kop ga, een soort ratelend geluid het lijken wel de gekleurde knopjes te zijn, ook als je gewoon met je kontroller schudt hoor je de knopjes bewegen, een soort tikken. Als je er op gaat letten, door bijvoorbeeld je geluid uit te zetten, dan = het best wel veel herrie, de kontroller van een vriend van mij maakt veel minder herrie!! Zijn er meer mensen met dit probleem??
ja dat heb ik ook bij 1 controller. dat zijn idd de gekleurde knopjes. als je tijdens het rijden je duim er zachtjes op legd dan maken ze geen geluid mee maar moet je wel de hele tijd je duim erop houden. dat doe ik ook niet meer. laat maar trillen. ik dacht eerst dat het iets IN de controller was, maar gelukkig niet dus maakt het me niet zo uit dat ie zo trilt
volgens mij was hier al een topic over ?? ik heb het iig ook bij mn meestgebruikte controller, best wel irri
ANders moet je ff proberen om de schroefjes aan de achterkant ff een beetske aan te draaien, wil ook nog wel eens helpen.............
Dat heb ik ook met één controller, met Halo. Het is soms best iri als ik m'n gun de hele tijd laat ratelen...
Nou ik vind het er wel bij horen hoor dat trillen!!! Hey lenntheman dat werkt inderdaad de schroeven aandraaien!!! THANKX
ken ook iemand die het HAD dus want hij was terug naar de winkel gegaan en meteen een nieuwe gekregen
ik had het ook, teruggegaan naar intertoys: ja, hij maakt een vaag geluidje. kreeg gelijk een nieuwe mee . nu maakt ie geen geluid meer. en trouwens, de trilfunctie is echt wel relaxt, moet je echt niet uitzetten !!!
De schroefjes aandraaien = dus maar een tijdelijke oplossing!! Nu heb ik het weer toch maar ff overwegen om terug naar de winkel te gaan!!!!
Wat vloeibare contactlijm op ieder knopje, beetje laten erinlopen en zo, en geen ratelende knopjes meer
moet je zorgen dat ze niet zijn dat je aan de schrofjes hep gezeten anders kan je naar je garantie fluiten eveneens een nieuwe controller
Hoe gaan jullie naar de winkel met bonnetje en losse controller, en dan maar klagen?? In dat geval doe ik dat ook maar...